וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי חתימת דיאור פישר: אלישי כדיר צפוי לסגור בהפועל אילת

15.7.2015 / 10:29

הפורוורד שהיה מחוזר על ידי הפועל תל אביב וירושלים אמנם נמצא בטיול בארה"ב, אך בעקבות חתימת פישר הוא אמור לסגור בקבוצה שבה שיחק בעונה החולפת. שיבק: "צריך לתת קרדיט למנהלים"

one

החתימה של דיאור פישר בהפועל ירושלים הבוקר (רביעי) צפויה להשאיר באופן סופי את אלישי כדיר בהפועל אילת, כפי שפרסמנו ביום חמישי האחרון. הפורוורד, ששיחק בעונה וחצי האחרונות בקבוצה הדרומית, נמצא בטיול בארצות הברית, ובימים האחרונים הפעילו עליו מהקבוצה לחץ כדי לחתום. כעת, כשעמדות הפנים בהפועל תל אביב והפועל ירושלים, שתי הקבוצות שהיו מועמדות לקלוט את השחקן, מאוישות, הוא צפוי לחתום באילת. לפני שישה ימים דיווחנו כי כדיר, כמו דורון הרציקוביץ' הבעלים, צפוי להמשיך.

לידיעה הראשונית על כך שכשיר צפוי להישאר באילת

אלישי כדיר שחקן נבחרת הישראלים, האולסטאר הישראלי. ברני ארדוב
היה אחד השחקנים החשובים בעונה החולפת בשורות סגנית האלופה. אלישי כדיר/ברני ארדוב

במהלך העונה החולפת כדיר היה אחד השחקנים החשובים בשורות סגנית האלופה. בעונה הסדירה העמיד הפורוורד 12.3 נקודות בממוצע למשחק, 7.2 ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים. בפלייאוף סיפק כדיר 8.1 נקודות בממוצע למשחק והוסיף 7.1 ריבאונדים ו-4.3 אסיסטים.

אריק שיבק אמר לוואלה ספורט על האפשרות הסבירה שאלישי כדיר יישאר בקבוצה: "צריך לתת קרדיט ענק למנהלים של הקבוצה שמצליחים לשמור על הצוות הישראלי אחרי עונה כזאת, לבעלים דורון הרציקוביץ', לראש העירייה וליושב ראש מוטי אמסלם".

הסגל של אריק שיבק, שהגיע לאילת באמצע העונה שעברה והוביל אותה לגמר סל שני בתולדותיה, כולל נכון לעכשיו את עמית שמחון ואפיק ניסים, שממשיכים מהעונה שעברה כשניסים חתם אתמול על חוזה חדש לשנתיים, ואת שלומי הרוש שהצטרף בשבוע שעבר. תומר גינת, מהשחקנים הגבוהים המצטיינים בליגה הלאומית בעונה שעברה במדי אליצור קרית אתא, מועמד להצטרף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully