וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילת: דורון הרציקוביץ' ואלישי כדיר צפויים להמשיך בעונה הבאה

9.7.2015 / 23:00

הבעלים של המועדון הדרומי יאריך את חוזה לשלוש שנים נוספות מול העירייה, וכך גם כוכב הקבוצה שישמור על חוזהו. שלומי הרוש, ששוחרר מהפועל חולון, יחזק את הקבוצה

one

הפועל אילת מאיצה את הבנייה לקראת העונה הבאה, כשאחד הצעדים החשובים ביותר של הקבוצה הוא ההודעה הצפויה על השארותו של דורון הרציקוביץ' במועדון, שצפוי לחתום היום (חמישי) על חוזה חדש מול עיריית אילת לשלוש עונות. הבעלים, שעל הישארותו הצפויה פרסמנו כבר במהלך השבוע, אמור לשמור על מסגרת התקציב מהעונות האחרונות, כשהמטרה שלו לאורך כל המגעים מול העירייה הייתה להקטין את התמיכה שלו.

באילת העריכו הערב (חמישי) כי אלישי כדיר יחזיר תשובה חיובית על המשך הדרכו במועדון, לאחר שיחות שקיימה ההנהלה איתו ועם נציגיו. כדיר מחזיק בהצעה כספית זהה לזו של העונה שעברה, כ-180 אלף דולרים, והישארותו של דורון הרציקוביץ' במועדון תקל על אילת לשמור על השכר הגבוה שלו.

מי שצפוי להצטרף לאילת בימים הקרובים הוא שלומי הרוש, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה ספורט בחודש שעבר. הגארד, שלא הגיע להבנות מול הפועל חולון למרות הצעה לחוזה חדש לשלוש שנים, החזיק בהצעות ממספר קבוצות, אך מעדיף להגיע לקבוצה הדרומית והוא צפוי לחתום בקרוב במועדון. אילת תצטרך לשלם להרוש דמי השבחה בגין ארבע עונות של השחקן בחולון.

הרוש (27, 1.85) גדל במחלקות הנוער של הפועל כפר סבא ולא סומן בגילאים הצעירים. אחרי מספר עונות בהם הפך לשחקן מוביל בליגה השנייה, קיבל בתחילת עונת 2011/12 את ההזדמנות בהפועל חולון של פיני גרשון. בשנתיים הראשונות העלה את מעמדו, ובעונת 2013/14 פרץ בצורה נהדרת עם 9.7 נקודות, 3.1 ריבאונדים ו-2.9 אסיסטים בממוצע למשחק. העונה המשיך במומנטום עם עונה טובה נוספת כשרשם 9.3 נקודות, 3 ריבאונדם ו-2.1 אסיסטים בממוצע.

(עדכון ראשון: 15:40)

שלומי הרוש הפועל חולון. ברני ארדוב
בדרך לדרום. הרוש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully