וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 14.7: עסקת די מריה לפ.ס.ז' סגורה? ליברפול בעקבות רויס

בצרפת מדווחים שהארגנטינאי בדרך לפריס תמורת 60 מיליון יורו. אחרי החתמת שניידרלין ושוויינשטייגר, יונייטד רוצים גם את קבאני. הקבוצה מאנפילד תציע לדורטמונד למעלה מ-40 מיליון ליש"ט על רויס.

רויטרס

העברות

* יובנטוס השאילה לפרוזינונה הקטנה את השוער בן ה-22, ניקולה לאלי. הוא ינסה לסייע לעולה החדשה לשרוד בסרייה א' בניגוד לכל התחזיות.

* קייבו שאלה מסטנדרד ליאז' את הקשר ההתקפי פול-ז'וזה אמפוקו. הקונגולזי-בלגי בן ה-23 שיחק בחצי העונה האחרונה כמושאל לקליארי. לקייבו אופציה לרכוש אותו בסוף העונה.

* קונגולזי-בלגי אחר, לואיס פדרו קבאנדה (24), עבר מלאציו לטרבזונספור. הטורקים שילמו על המגן הימני 1.75 מיליון יורו והוא חתם לשלוש שנים.

* ז'ואאו פריירה שסיים את חוזהו בהאנובר, חתם לשנתיים בספורטינג ליסבון. המגן הימני הבינלאומי חוזר לקבוצה בה שיחק בהצלחה רבה בשנים 2010-2012.

* נאפולי השאילה לטוונטה את הבלם ברונו אוביני. לקבוצה ההולנדית אופציה לרכוש את הברזילאי בן ה-24 בתום עונת 2015-16.

* השוער הוותיק ז'אן פרנסואה ז'ילה הושאל מקטאניה למכלן. ז'ילה בן ה-36 חוזר לבלגיה לראשונה מאז 1999. ב-16 השנים האחרונות הוא שיחק באיטליה.

* בורנמות' שעלתה לפרמיירליג האנגלית, שאלה מקייבו את פיליפו קוסטה. המגן השמאלי בן ה-20 שיחק בכל הנבחרות הצעירות של איטליה.

* המגן קרל ג'נקינסון ישחק גם בעונה הבאה בווסטהאם כמושאל, אחרי שהפטישים סיכמו עם ארסנל על העברתו של השחקן בן ה-23 לעונה אחת.

* סוונסי רכשה מברדפורד סיטי את חלוץ נבחרת הנוער של סקוטלנד, אוליבר מקברני בן ה-19. הוולשים כנראה ישאילו אותו לקבוצה מליגה נמוכה יותר בתחילת העונה.

יאיא סאנוגו שחקן ארסנל. Michael Regan, GettyImages
בדרך לאייאקס. סאנוגו/GettyImages, Michael Regan

שמועות

* בצרפת טוענים שעסקת העברתו של אנחל די מריה לפריס סן ז'רמן סגורה! על פי הדיווח, די מריה הוא החתמה בחשיבות עליונה על פי לורן בלאן, ופ.ס.ז' תשלם 60 מיליון יורו על הארגנטינאי, שהגיע רק בשנה שעברה למנצ'סטר יונייטד ב-60 מיליון ליש"ט. די מריה בן ה-27 כביכול כבר סיכם לחמש שנים, שבהן הוא צפוי להרוויח כ-280 אלף יורו לשבוע. אגב, מאמן פ.ס.ז' לורן בלאן הבהיר בתקשורת הצרפתית: "זלאטן איברהימוביץ' נשאר".

* אחרי שהחתימה את מורגן שניידרלין ובסטיאן שוויינשטייגר, מנצ'סטר יונייטד מפנה את תשומת ליבה למטרות הבאות. בלם ולנסיה ונבחרת ארגנטינה, ניקולאס אוטאמנדי נמצא על הכוונת כבר זמן רב וב"דיילי אקספרס" טוענים שייתכן שתתבצע פנייה לפ.ס.ז' בבקשה לרכוש את אדינסון קבאני.

* דיווח באנגליה: ליברפול מכינה הצעה בגובה של למעלה מ-40 מיליון ליש"ט כדי להנחית באנפילד את שחקן בורוסיה דורטמונד, מרקו רויס. האדומים ייעזרו ב-45 מיליון הליש"ט (4 מיליון נוספים יתקבלו בבונוסים) שהם קיבלו ממנצ'סטר סיטי על ראחים סטרלינג.

* אינטר מנסה לרכוש מגלאטסראיי את הקשר הברזילאי פליפה מלו, אבל בינתיים ללא הצלחה. מאמן גלא, חמזה חמזאוגלו, אמר: "אינטר הציעה לנו כמה שחקנים בתמורה למלו, אבל אני רוצה את גארי מדל".

* יאיא סאנוגו (22), שהפך מחלוץ כישרוני למושא לבדיחות ולעג מצד לא מעט אוהדי כדורגל באנגליה, עשוי לעבור מארסנל לאייאקס בהשאלה.

עוד באותו נושא

קרלוס טבס הוצג בבוקה לעיני 40 אלף אוהדים: "הלב שלי מתפוצץ"

לכתבה המלאה
מרקו רויס שחקן דורטמונד. Michael Kienzler, GettyImages
מבוקש במרסיסייד. רויס/GettyImages, Michael Kienzler

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully