וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס טבס הוצג בבוקה לעיני 40 אלף אוהדים: "הלב שלי מתפוצץ"

רבבות אוהדים נלהבים קיבלו את קרלוס טבס בבואנוס איירס, גם דייגו מראדונה תלה שלט: "תודה שחזרת הביתה קרליטו". טבס מבטיח: "אני חוזר כשאני בשיאי". צפו בטירוף

רויטרס

רבבות אוהדים מילאו הלילה (בין שני לשלישי) את אצטדיון הבומבונרה לקבלת הפנים של קרלוס טבס בקבוצת נעוריו, בוקה ג'וניורס. טבס הוצג בקבוצתו החדשה-ישנה, אחרי שעבר לקבוצה הארגנטינאית מיובנטוס, שקיבלה 6.5 מיליון יורו על השחקן האהוב. "הלב שלי מתפוצץ מהתרגשות", צייץ טבס, "אני כבר מרגיש בבית".

קרלוס טבס מוצג, בוקה ג'וניורס. רויטרס
קבלת פנים לוהטת. טבס/רויטרס

טבס חוזר לבוקה אחרי עשר שנים, שבמהלכן היה בקורינתיאנס, ווסטהאם, מנצ'סטר יונייטד, מנצ'סטר סיטי ויובה. 40 אלף צופים נרגשים ונלהבים מילאו את האצטדיון, כשאחד מהם היה דייגו מראדונה, איש בוקה, שהניף גם הוא שלט לטבס. "תודה שחזרת הביתה קרליטו", נכתב בשלט מדיייגו הגדול. לאחר מכן טבס עצמו התעטף בשלט של מראדונה, ונישק את הדשא שבו ערך את הופעת הבכורה שלו בגיל 18 ב-2001.

יובנטוס פרסמה שמסגרת העסקה, היא מקבלת ארבעה שחקנים בהשאלה. אחד מהם הוא הכישרון הצעיר גידו ודאלה, שיושאל עד סוף עונת 2016/17, ולגברת הזקנה תהיה אופציה לרכוש אותו ב-9.4 מיליון יורו.

"אני חוזר כשאני בשיאי, זו האמת", אמר טבס בן ה-31 במסיבת עיתונאים אחרי החתימה הרשמית על החוזה, "בגיל 26 או 27 הייתי שמן יותר מכל אחד אחר. אני עכשיו מרגיש טוב מתמיד, מבחינה פיזית ומבחינה מנטלית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
קרלוס טבס מוצג, בוקה ג'וניורס. AP
קרלוס טבס מוצג, בוקה ג'וניורס/AP
קרלוס טבס מוצג, בוקה ג'וניורס. AP
קרלוס טבס מוצג, בוקה ג'וניורס/AP

טבס כמובן ילבש את החולצה מספר 10 של בוקה, שהיא בהחלט מחייבת אחרי שבעבר לבשו אותה דייגו מראדונה וחואן רומן ריקלמה, שפרש אשתקד. "ריקלמה הוא אחד הגדולים, אליל במועדון, אבל אני לא פה כדי להחליף אותו ולהיות טוב ממנו, אני כאן כדי לכתוב את ההיסטוריה שלי".

בוקה ראשונה בטבלה בארגנטינה אחרי שניצחה 0:1 את סרמיאנטו ביום ראשון, והיא נקודה מעל סן לורנצו ושלוש מעל ריבר פלייט. טבס, שהחמיץ את פתיחת העונה מאחר שהיה עם סגל ארגנטינה בקופה אמריקה, ציין שיתאמן כל השבוע בתקווה לשחק במשחק הבית בסוף השבוע מול קילמס.

דייגו מראדונה בטקס קבלת פנים של קרלוס טבס, בוקה ג'וניורס. AP
מראדונה והשלט/AP
אוהדי בוקה ג'וניורס בטקס קבלת פנים קרלוס טבס. AP
וזה לא משחק, רק קבלת פנים. אוהדי בוקה/AP
אוהדי בוקה ג'וניורס בטקס קבלת פנים קרלוס טבס. AP
אוהדי בוקה ג'וניורס בטקס קבלת פנים קרלוס טבס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully