וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: מישצ'נקו חתם, ערן לוי עשוי להחליט לוותר על ניתוח

12.7.2015 / 20:26

הבלם האוקראיני הותיר רושם טוב ב-0:2 על מכבי פתח תקוה, והוא הרביעי שחותם היום אחרי לוגסי, מרגוליס ואיילה. החלוץ התייעץ עם מומחים, שחלקם העריך כי הוא יכול להתגבר על הפציעה ללא ניתוח

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי נתניה הודיעה הערב (ראשון) על החתמתו של הבלם האוקראיני אנדריי מישצ'נקו, שהותיר רושם חיובי במשחק ההכנה היום בניצחון 0:2 על מכבי פתח תקוה. מישצ'נקו חתם על חוזה לעונה אחת באמצעות סוכנו רומן קוברניסקי עם אופציה לשנתיים נוספות. בסיום המשחק נפגש מישצ'נקו עם יושב הראש דורון אוסידון והשניים סגרו על החוזה. ההחתמה הזו מגיעה מספר שעות אחרי שבנתניה צירפו את משה לוגסי, גאל מרגוליס וטל איילה. מישצ'נקו אמר הערב: "בימים שאני כאן שמחתי לגלות מועדון חם ואוהב עם אנשים טובים ומיוחדים. אני שמח מאוד שהמאמן החליט שאני מתאים לקבוצה. היה מרגש לראות את האוהדים מגיעים למשחקי האימון. אני מקווה שנוביל את מכבי נתניה לעונה טובה".

מכבי נתניה מתחזקת: משה לוגסי, גאל מרגוליס וטל איילה מצטרפים

אנדריי מישצ'נקו שחקן נבחן מכבי נתניה. מגד גוזני
בלט לטובה. מישצ'נקו/מגד גוזני

ערן לוי עשוי לנסות לעבור את הפציעה הקשה בברכו ללא ניתוח. חלוצה של מכבי נתניה התייעץ בימים האחרונים עם מספר מומחים, וחלקם העריך בפניו כי הוא יכול לעבור את הקרע ברצועה הצולבת בברכו ללא התערבות כירורגית. האפשרות שהעלו בפניו היא שעל ידי עבודה קשה וחיזוקים של הברך הוא יוכל תוך מספר חודשים לנסות ולחזור לפעילות מלאה.

הבעיה עלולה להיווצר שכן הוא עשוי גם להמתין את תקופת ההחלמה והשיקום ללא ניתוח, שתימשך מספר חודשים, וגם לגלות בסופה שהוא לא יכול לחזור ללא ניתוח ואז למעשה תסתיים מבחינתו כל העונה. מדובר בהחלטה לא פשוטה שעומדת בפני לוי, ונראה כי הקפטן יחליט על דרכו רק לאחר שיתייעץ עם ד"ר גיא מורג, שאבחן את הפציעה שלו ואמור גם להיות זה שינתח אותו בעוד שבועיים אם הוא יחליט לבסוף על ניתוח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ערן לוי שחקן מכבי נתניה. מגד גוזני
האפשרות שהעלו בפניו היא שעל ידי עבודה קשה וחיזוקים של הברך הוא יוכל תוך מספר חודשים לנסות ולחזור לפעילות מלאה. ערן לוי/מגד גוזני

נתניה קיימה הערב (ראשון) עוד משחק אימון, כשגם הפעם היא ניצחה וגברה 0:2 על מכבי פתח תקוה משערים של ראול גרשומוב ועומר בוארון, שנבחן בקבוצה ועשוי לחתום. במשחק הערב לא שותפו משה לוגסי וגאל מרגוליס שהצטרפו היום וחתמו על הסכמים בקבוצה. המאמן שלומי דורה אמר על מרגוליס: "אני מכיר את כל המכלול ואני יודע בדיוק מי זה גאל מרגוליס. אני מודע לכישרון העצום שלו ואני משוכנע שאני אוכל להוציא ממנו יותר ממה שהוא נתן עד היום בקריירה שלו".

המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף, התייחס למעברם של ברק לוי וגאל מרגוליס למכבי נתניה, ואמר: "מדובר בשני שחקנים צעירים ומבטיחים שהגיעו לשלב בקריירה שלהם שבו חשוב שיצברו דקות משחק באופן קבוע ואני בטוח כי הם ימצאו בנתניה בית חם בו יוכלו לממש את כשרונם ולחזור למכבי שחקנים טובים ומחושלים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully