וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה מתחזקת: משה לוגסי, גאל מרגוליס וטל איילה מצטרפים

12.7.2015 / 17:30

קשרה של מכבי פתח תקוה בעונה החולפת הגיע בהעברה חופשית ממכבי תל אביב: "שמח להצטרף למועדון בעל שיעור קומה". גם קשר מכבי תל אביב ושחקן קרית גת יחזקו את הקבוצה של דורה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הקשר מושיקו לוגסי (24), ששיחק בעונה שעברה במכבי פתח תקוה, הצטרף הבוקר למכבי נתניה. השחקן סיכם את תנאיו לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת עם יו"ר המועדון דורון אוסידון. לוגסי גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ושיחק בקבוצת הבוגרים שלה, בנוסף שיחק בבית"ר ירושלים ובעונה האחרונה כאמור במכבי פתח תקוה.

לוגסי אמר לאחר הסיכום: "אני שמח מאוד להצטרף למכבי נתניה שזה מועדון בעל שיעור קומה רציני בכדורגל הישראלי, אני מגיע רעב ורוצה להצדיק את באמון שהמועדון והמאמן נותן לי. אני מקווה ומאמין שנעשה עונה טובה וניתן הרבה רגעים שמחים לאוהדים".

שחקן נוסף שסיכם היום את תנאיו בקבוצה הוא השחקן טל איילה בן ה-26. איילה הוא קשר התקפי שגדל במחלקת הנוער של הפועל ת"א והוא ערך בה את הופעת הבכורה בגיל 17. בעונה שעברה הוא שיחק במכבי קרית גת בה כבש 7 שערים במסגרת הליגה ושער אחד בגביע הטוטו. איילה סיכם את תנאיו עם היו"ר דורון אוסידון לעונה אחת.

איילה אמר היום: "אני שמח להצטרף למועדון מפואר כמו מכבי נתניה, אני מודה על ההזדמנות שקיבלתי ואני מקווה שנצליח לעשות עונה טובה".

גאל מרגוליס שחקן מכבי נתניה. האתר הרשמי של מכבי נתניה, אתר רשמי
מצטרף לנתניה. מרגוליס/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי נתניה

גם הקשר גאל מרגוליס (21), אשר סומן בגיל נוער כאחד הכשרונות הגדולים לבני גילו, סיכם היום עם יו"ר המועדון דורון אוסידון את תנאיו לעונה הקרובה. מרגוליס אשר גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, ושיחק בה בעונות האחרונות הצטרף לקבוצתו של שלומי דורה היום. מרגוליס אמר היום: "אני שמח שהגעתי למועדון גדול, אני מקווה לעזור לקבוצה להצליח כמה שיותר ובאופן אישי לפרוץ קדימה. יש כאן אנשים טובים שקיבלו אותי בצורה חמה ולבבית, עם מתקן אימונים מצוין וקהל גדול וכל אלו גרמו לי לרצות לבוא לכאן. נתניה היתה הבחירה הברורה עבורי".

הקבוצה תקיים הערב משחק אימון מול מכבי פתח תקוה, שבו יבחן רן בן שמעון את עומר צלישר המגן שמתאמן עם הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully