וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאד מוראר לבית"ר: "אם הפציעה שלי תתברר כרצינית, אתיר את החוזה"

12.7.2015 / 21:30

הקשר הרומני יעבור ביום שני בבוקר בדיקת אולטרסאונד שאמורה לקבוע את חומרת פציעתו בבטן. אביו הבהיר: "לא נכפה את עצמנו על המועדון". טביב: "אין כוונה למכור את דסה ואזולאי"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

קשר בית"ר ירושלים ולאד מוראר יעבור מחר (שני) בבוקר בדיקת אולטרסאונד על מנת לברר את חומרת הפציעה בבטנו. בבית"ר העריכו כי מדובר בדלקת בשרירי הבטן שמצריכה מנוחה של מספר שבועות ולא בקרע. יחד עם זאת, באימון פיזיותרפיה היום הקשר התקשה לעשות פעולות ושוב סבל מכאבים חזקים, ובבית"ר שוב עלה החשש כי הגיע עם הפציעה לארץ לאחר שסיפר כי בתום העונה סבל מרגישות ולקח כדורים ברומניה. אביו של השחקן, שהגיע עימו לארץ וניהל עבורו את המו"מ, הבהיר לאנשי בית"ר: "אם מדובר בפציעה שתצריך היעדרות של מספר חודשים ובית"ר תבקש להשתחרר מהחוזה, לא נכפה את עצמנו ונכבד את זה".

הקבוצה תמריא מחר לבלגיה לקראת משחק החוץ נגד שרלרואה במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית. בבית"ר מאמינים כי אפשר לחזור מבלגיה עם תוצאה שתחזיר את ההכרעה לארץ אך גם מודעים ליחסי הכוחות ואומרים: "אנחנו עדיין לא בכושר משחק מלא, ומנגד מדובר בקבוצה שהגיעה לפלייאוף העליון בבלגיה ועשתה משחקים מצוינים נגד ליאז', גנט ואנדרלכט וברור שהם פייבוריטים. אבל זה כדורגל וגם הקהל שלנו מגיע לתמוך אז הכל פתוח, נעשה הכל כדי להחזיר את ההכרעה לכאן".

שלומי אזולאי בית"ר ירושלים חוגג. קובי אליהו
טביב ודראפיץ' לא מוותרים עליו. אזולאי/קובי אליהו

ואכן, בקרב אוהדי בית"ר ישנה התלהבות גדולה ורבים החלו לסגור דילים למשחק. ההערכה היא כי לפחות 500 אוהדים יגיעו למשחק ביום חמישי, כאשר בבית"ר מדברים על האפשרות שכמות כפולה תצטרף: "היום בבוקר התעוררו חברות הנסיעות והחלו לספק דילים טובים ולכן הייתה התעוררות. זה יעזור מאוד לקבוצה שתצטרף כמות גדולה של אוהדים".

בבית"ר רצו להזים היום את כל השמועות בנוגע לעזיבה אפשרית של אלי דסה ושלומי אזולאי. אלי טביב התייחס בקצרה לנושא ואמר: "אין כוונה למכור את דסה ואזולאי. עושים יותר רעש ורכילויות מאשר דברים שבאמת מתרחשים. המטרה שלנו היא לצרף עוד שחקן או שניים ולבנות קבוצה חזקה".

גורם בקבוצה הוסיף: "הדיבורים האלה רק פוגעים בנו ובשחקנים. לא במקרה דראפיץ' אמר את מה שאמר במסע"ת, זה היה בגיבוי ברור של טביב. הכוונה היא שדסה ואזולאי לא יימכרו העונה. אין כוונה להחליש את הקבוצה, יש קבוצה בריאה וחזקה וכולם ראו ביום חמישי איך הקהל מצביע ברגליים ומגיע לתמוך כשהוא מרגיש שיש קבוצה טובה".

אותו גורם הוסיף: "כל עוד הקהל ימשיך לתמוך ולא להתעסק בגזענות ובנזקים, טביב לא יילך אחורה. התחיל כאן משהו יפה והמטרה היא למנף אותו. אם נחזיר את ההכרעה נגד שרלרואה הביתה, טדי יהיה מלא או כמעט מלא, ואותו הדבר במחזור הראשון נגד הפועל תל אביב. טביב רואה ומרגיש שאפשר לעשות עונה טובה יותר מהעונה שעברה".

עוד באותו נושא

בתוך שלוש שעות: בית"ר נורדיה גייסה כ-20 אלף שקל

לכתבה המלאה
אלי טביב בעלים בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
"כל עוד הקהל ימשיך לתמוך ולא להתעסק בגזענות ובנזקים, טביב לא יילך אחורה"/יוסי ציפקיס

בנוגע לשלומי אזולאי, השחקן אמור לטוס עם הקבוצה לבלגיה אך אינו כשיר לשחק, גם לא לגומלין בישראל. טביב צפוי לשבת בקרוב עם סוכנו של השחקן, אבי נמני, על שדרוג חוזהו של אזולאי. בבית"ר הבהירו כי יש כוונה לשדרג את תנאיו של השחקן ומאמינים כי הדברים יסתדרו בשבוע-שבועיים הקרובים.

בנוגע להרכב הקבוצה, ייתכן כי פאבלו דה לוקאס יפתח בהרכב על חשבונו של דני פרדה. דה לוקאס עדיין בכושר לקוי, אך בשל יכולת החזקת הכדור שלו במרכז השדה הוא עשוי לפתוח ולשחק 60 דקות. יחד עם זאת, בבית"ר עדיין מתלבטים לגבי האפשרות הזאת. גם ניסו קפילוטו עשוי לפתוח על הספסל מכיוון שרק עכשיו החל להתאמן עם הקבוצה כאשר דניאל אסקלינג עשוי להמשיך ולקבל את הקרדיט. הצוות המקצועי יקבל את ההחלטה בסמוך למשחק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עדיין בכושר לקוי, עשוי לשחק. דה לוקאס/מערכת וואלה!, צילום מסך

בבית"ר עדיין מתלבטים בנוגע לצירוף הזר החמישי, אם יהיה זה בעמדת הבלם או שחקן התקפה. הקשר הניגרי סמואל אורוולו ינחת בישראל ביום חמישי ויצטרף לאימוני הקבוצה עם חזרתה מבלגיה. בבית"ר הסבירו אתמול את ההתלבטות ואמרו: "זה פשוט מה שיגיע קודם - בלם ברמה גבוהה או שחקן התקפה. רוצים שהזר החמישי יהיה איכותי לאחת משתי העמדות הללו ואחרי זה נצרף ישראלי לעמדה נוספת".

עדכון ראשון: 14:10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully