וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוך שלוש שעות: בית"ר נורדיה גייסה כ-20 אלף שקל

הקבוצה שהוקמה לפני שנה על ידי אוהדי בית"ר שמאסו בגזענות פתחה בקמפיין מימון המון במטרה לגייס כ-100 אלף שקל לעונה הבאה. בעונה שעברה סיימה במקום השלישי בליגה ג' מחוז מרכז

סרגיי טרטיאק, משה בן ארוש, ד"ר איציק אלפסי במסיבת העיתונאים של בית"ר נורדיה. אורן בן חקון, מערכת וואלה! NEWS
מגייסים כספים בקצב מהיר/מערכת וואלה! NEWS, אורן בן חקון

בית"ר נורדיה ירושלים החלה הבוקר (ראשון) בקמפיין מימון המון (הדסטארט). היעד הוא לגייס סכום של 100 אלף שקל הן באמצעות גיוס חברי עמותה - המחיר הבסיסי הוא 650 שקל, כשיש מנויים מוזלים לחיילים, סטודנטים ובעלי צרכים מיוחדים, לצד מנויים יקרים יותר שמלווים בתשורות ובהערכות. כמו כן, ניתן לתרום לקבוצה בסכומים הנעים בין 20 ל-10,000 שקל. שלוש שעות לאחר היציאה לדרך גויס סכום של כ-20 אלף שקל, ונותר עוד חודש.

הקבוצה הוקמה לפני כשנה על ידי אוהדי בית"ר שמאסו בגזענות ובאלימות שהשתלטו על הקבוצה. בשנה הראשונה רכשו כ-200 אוהדים את הזכות לקחת חלק בעמותת הקבוצה ולקיים את מועדון האוהדים, והקבוצה סיימה במקום השלישי בליגה ג' מרכז. לקראת העונה השנייה בחרה הקבוצה לצאת בקמפיין מימון המון במטרה להגדיל את הכנסות הקבוצה ואת החשיפה למועדון ולערכיו.

לטובת קידום הקמפיין יצרה עמותת האוהדים סרט שכיכובו של חבר העמותה, הזמר שאנן סטריט (עם ילדיו). על הקריינות של הסרטון הופקד השחקן משה אבגי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully