וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי צ'לסי חגגו את המעבר של שווינשטייגר, באיירן נפרדת בעצב

לא רק ביונייטד מתרגשים מבואו של שווינשטייגר לאנגליה: אוהדי הבלוז נזכרו בהחמצת הפנדל של הגרמני בגמר ליגת האלופות, וניצלו את ההזדמנות כדי ללגלג על השדים האדומים. פרנק ריברי זעם

אימג'בנק GettyImages

ימים סוערים עוברים על מנצ'סטר יונייטד. אחרי העזיבה המפתיעה של רובין ואן פרסי ושלל השמועות שבאו לאחר מכן על היחסים העכורים בינו לבין לואי ואן חאל, אתמול (שבת) הגיעו שתי החתמות נוצצות שהסיטו את תשומת הלב למסע הרכש של השדים האדומים. בסטיאן שווינשטייגר ומתאו דרמיאן הצטרפו לממפיס דפאי, שכבר מתאמן במדי הקבוצה, והגדילו את ההוצאות של יונייטד לסכום המוערך בכ-52 מיליון ליש"ט בקיץ זה - סכום זהה למה שליברפול דורשת מיונייטד עבור ראחים סטרלינג.

באופן מעט מפתיע, בזמן שאוהדי יונייטד הביעו שמחה מאופקת ברשתות החברתיות והביעו דאגה מכשירותו הפיזית של הגרמני, היו אלה דווקא אוהדי צ'לסי שחגגו בגדול. אוהדי הבלוז זוכרים לטובה את שווינשטייגר, שהחמיץ את הבעיטה האחרונה של באיירן בדו קרב הפנדלים בקרב ליגת האלופות ב-2012, זו צ'לסי זכתה. הטוויטר התמלא בציוצים נרגשים של אוהדי הבלוז וכינו אותו "אגדת צ'לסי".

בסטיאן שווינשטייגר שחקן באיירן מינכן. רויטרס
מעלה זכרונות יפים אצל אוהדי צ'לסי. שווינשטייגר/רויטרס

בבאיירן, כצפוי, נפרדו בעצב מהקשר הוותיק, שצפוי להשתכר כ-10 מיליון יורו לעונה בשלוש שנים באולד טראפורד, ולהיות הגרמני הראשון שמשחק בקבוצה הראשונה של המועדון. בזה אחר זה בירכו שחקני באיירן את שוויני ברשתות החברתיות.

"מוזר מאוד שהוא לא פה איתנו", כתב מנואל נוייר. "הוא חבר טוב ופוגע בי אישית שהוא עזב, לפחות אנחנו עדיין יחד בנבחרת גרמניה". פיליפ לאהם: "זה חבל מאוד. אני איתו כמעט כל הקריירה, אבל הוא רצה אתגר חדש ואני חייב לכבד את זה. הוא קיבל את ההחלטה לזאת לגמרי לבדו. הלוואי שיצליח ביונייטד". ג'רום בואטנג: "קראתי ושמעתי את כל הדיווחים בשבועות האחרונים וזה עשה אותי עצב. בסטיאן שחקן טוב, חבר נהדר ואני מאחל לו הצלחה". פרנק ריברי נראה כעוס במיוחד כשנדרש לנושא וענה בקצרה כי "זה עצוב, עצוב מאוד".

למרות שפתיחת העונה הולכת ומתקרבת, ביונייטד לא נכנסים ללחץ מהעובדה שטרם החתימו את החלוץ שרצו. על פי דיווח ב'דיילי מייל' לואי ואן חאל ערוך לאפשרות שויין רוני יפתח את העונה כחלוץ בודד, ובמקביל מנסה לשכנע את יונייטד לעשות ניסיון נוסף להחתמתו של הארי קיין מטוטנהאם. גם גונסאלו היגואין ואדינסון קבאני עומדים על הפרק.

עוד באותו נושא

"פלורנטינו פרס הרס את קסיאס, הוא מכר אותו לקבוצה קטנה בכוונה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully