וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר מחכה לנובאק דג'וקוביץ': "כבוד לשחק במשחק הטניס הנצפה בעולם"

שניים מהטניסאים הטובים בכל הזמנים ייפגשו בגמר ווימבלדון (16:00, ערוץ הספורט), דג'וקוביץ' יודע: "זה המגרש שבו פדרר במיטבו". השוויצרי על נולה: "הוא דומיננטי בצורה שלא תיאמן". כל המספרים על המפגש ה-40

עריכת וידאו: מרום שפיצר
הטניסאים רוג'ר פדרר, נובאק דג'וקוביץ' לפני גמר טורניר ווימבלדון. GettyImages
קונצרט. פדרר ודג'וקוביץ' בגמר אשתקד/GettyImages

קשה היה לבקש סיומת קלאסית יותר לטורניר ווימבלדון. רוג'ר פדרר ונובאק דג'וקוביץ' ייפגשו היום (ראשון) לגמר טורניר הגברים (16:00, ערוץ הספורט), כששניים מהטניסאים הטובים בכל הזמנים ייפגשו בזירה היוקרתית וישחזרו את הגמר מאשתקד, שבו ניצח הסרבי בחמש מערכות. על פניו דג'וקוביץ', המדורג ראשון בעולם, הוא הפייבוריט הברור במשחק, לאור השנה הנפלאה שלו (מאזן 3:47), השליטה שלו בסבב והכושר המרשים שבו הוא נמצא, אבל פדרר הוכיח ביום שישי שכשהוא במיטבו, הוא לא רק מספק טניס מענג לצפייה, אלא גם בלתי ניתן לעצירה.

השוויצרי בן ה-33, שמחזיק ב-17 תארי גרנד סלאם, זכה שבע פעמים באול אינגלנד קלאב, וגם הוא יודע שאם הוא יציג בגמר את היכולת המופלאה שהציג בחצי הגמר מול אנדי מארי, הוא יוכל לנצח גם את דג'וקוביץ'. "האם אני יכול לגבור עליו? נראה", אמר פדרר, "אני לא בטוח. נובאק הוא אחד הטובים ביותר, והוא הפך את זה לקשה מאוד לגבור עליו בטורנירים גדולים. אני יודע איך לנצח אותו, אבל הפעם זה משהו אחר. אני רוצה את התואר הזה ביום ראשון".

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. רויטרס
נראה בשיאו. שוב. פדרר/רויטרס

דג'וקוביץ' ופדרר ייפגשו בפעם ה-40 בקריירה, כאמור, בשחזור של הגמר מהשנה שעברה, אותו ניצח הסרבי בחמש מערכות. היריבות ביניהם כוללת הכי הרבה מפגשים בין שני טניסאים, מלבד ליריבות של דג'וקוביץ' מול נדאל (42 משחקים). נולה ניצח במפגש האחרון מול פדרר בטורניר רומא, אבל השוויצרי מוביל 19:20 במאזן ביניהם. הם שיחקו פעמיים זה מול זה על דשא, כשפדרר ניצח בארבע מערכות בחצי גמר 2012, וכאמור, נולה ניצח בגמר אשתקד.

דג'וקוביץ', שמחזיק בשמונה תארי גרנד סלאם בקריירה, כולל שניים על הדשא בלונדון, מחזיק במאזן שווה מול פדרר גם במפגשים בגמר גרנד סלאם: השוויצרי ניצח אותו בגמר ארה"ב ב-2007, ונכנע לו בשנה שעברה. זו הפעם העשירית שהם ייפגשו מאז תחילת העונה שעברה, כשנולה מוביל 4:5 במשחקים. זו הפעם ה-13 שהם נפגשים בטורניר גרנד סלאם, כשהמאזן הוא 6:6. "אני מרגיש אחריות להיות במיטבי, כאן במקדש הטניס", אמר נולה, "זה כבוד עבורי לשחק בגמר ווימבלדון, משחק הטניס הכי נצפה בעולם. אני פשוט מאושר להיות בעוד גמר, אגיע מוכן".

עוד באותו נושא

סרינה סופרת עד 21: "מדהים להחזיק את הצלחת הזו שוב"

לכתבה המלאה
נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. Shaun Botterill, GettyImages
מחפש גביע שלישי בווימבלדון. נולה/GettyImages, Shaun Botterill

פדרר יודע שמצפה לו אתגר לא פשוט. "זה נהדר לשחק מול נובאק בימים אלה, על כל מגרש, כי הוא שחקן נהדר", אמר פדרר, "הייתה לו הצלחה אדירה לאורך כל הקריירה, אבל בשנים האחרונות הוא דומיננטי בצורה שלא תיאמן. זה היה במיוחד על מגרשים קשים, אבל גם על דשא הוא השתפר, וגם על חימר הוא אחד הטובים בעולם, אם לא הכי טוב. הוא הפך לשחקן שמאוד קשה לשחק מולו ולגבור עליו. הוא טוב למשחק".

מנגד, דג'וקוביץ' יודע ש"כאן זה המקום שבו פדרר אוהב לשחק, פה הוא במיטבו לדעתי, המגרש המרכזי של ווימבלדון. עם שבעה תארים, זה המגרש שלו. הוא אוהב את זה. הוא בדרך כלל מתעלה במעמדים האלה. הוא תמיד בשיאו כשזה חשוב, ובגלל זה הוא אלוף גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully