וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודמאייר במיאמי, דרון וויליאמס קרוב לדאלאס, מריאנוביץ' בספרס

הפורוורד הוותיק חתם לעונה תמורת 1.5 מיליון דולר, הרכז הדועך קרוב לסכם על שחרורו מברוקלין בדרך לחוזה לשנתיים במאבס, הסנטר הענק בסן אנטוניו, כספי קיבל מתחרה חדש על העמדה

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בוידאו: ביצועיהם של האירופאיים החדשים ב-NBA

שוק השחקנים החופשיים ב-NBA ממשיך לתת את אותותיו, ומי שהצטרף אליו הלילה (בין שישי לשבת) הוא דרון וויליאמס. הרכז הדועך סיכם על שחרורו המיוחל עם ברוקלין, ונמצא בדרכו הבטוחה לדאלאס, שמנסה לשקם את עצמה אחרי סאגת דיאנדרה ג'ורדן. וויליאמס יסכם על חוזה של 10 מיליון דולר לשנתיים, ובכך יחסכו הנטס חלק מהכסף הגדול שהיו אמורים לשלם עליו לפיו חוזהו המקורי של השחקן שהעמיד אשתקד ממוצעים של 13 נקודות ו-6.6 אסיסטים למשחק באחוזים הגרועים בקריירה שלו (38.7 מהשדה).

* על פי דיווחים בארצות הברית, ג'ו ג'ונסון דווקא יישאר בברוקלין.

* אמארה סטודמאייר חתם לשנה במיאמי תמורת 1.5 מיליון דולר. "הוא יביא לנו הרבה רצינות, מנהיגות ועבודה קשה", אמר פט ריילי, ובשקט בשקט, הקיץ הסולידי של ההיט נמשך. לפורוורד הוותיק היתה גם הצעה מהקליפרס, אך הוא העדיף את סאות' ביץ'.

אמארה סטודמאייר שחקן דאלאס מאבריקס. AP
הקיץ המעניין של מיאמי נמשך. אמארה/AP

* חדשות רעות לעומרי כספי? סקרמנטו החתימה לשנתיים את הסמול פורוורד הוותיק קרון באטלר. באטלר בן ה-35 בילה את העונה שעברה בדטרויט והעמיד ממוצעים של 5.9 נקודות ו-2.5 ריבאונדים למשחק ב-20.8 דקות לערב. הוא מצטרף אל כספי ורודי גיי כסמול פורוורדים היחידים בסגל של ג'ורג' קארל.

* דיווחים באירופה גורסים כי סן אנטוניו סיכמה עם בובאן מריאנוביץ' (26, 2.23 מ'), הסנטר הענק של הכוכב האדום בלגרד. מריאנוביץ' אמור לקבל חוזה לעונה אחת על סך שני מיליון דולר, לאחר עונה בה שלט ביורוליג עם ממוצעים של 16.6 נקודות, 10.6 ריבאונדים ו-1.5 חסימות למשחק.

* דיאנדרה ג'ורדן סוף סוף מתנצל, אך לפי דיווחים עדיין לא פנה ישירות לאנשי דאלאס, אלא בינתיים השתמש בחשבון הטוויטר שלו בלבד: "אני רוצה להתנצל באופן פומבי בפני אחד הבעלים הטובים בעולם הספורט מארק קיובן, בפני דאלאס ובפני אוהדיהם. אני מצטער על ההחלטה שלי, ונרגש מההבנה שקיבלתי מקיובן והמאבריקס".

בובאן מריאנוביץ' שחקן הכוכב האדום בלגרד (אמצע) מול דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב, אלכס טיוס. GettyImages
מגיע אחרי עונת יורוליג מצוינת. מריאנוביץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully