וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארסונס תוקף: "דיאנדרה ג'ורדן לא מוכן להיות פרנצ'ייז פלייר"

הסערה נמשכת: פורוורד דאלאס, שהיה מעורב ישירות במו"מ עם הסנטר, יצא נגד ההחלטה הפתאומית לחזור לקליפרס: "הוא פחד להתקדם". דרון וויליאמס עשוי להצטרף למאבס, פאצ'וליה כבר חתם

עריכת וידאו: מרום שפיצר

צ'נדלר פארסונס הפך בשבועות האחרונים לאיש המפתח של דאלאס. פורוורד המאבס, שנודע בשנים האחרונות לא רק כשחקן טוב, אלא גם כאשף בשכנוע של כוכבים להצטרף לקבוצות שלו, היה קרוב מאוד לעשות זאת שוב ולהנחית את דיאנדרה ג'ורדן בדאלאס. אבל גם הוא נותר המום מפניית הפרסה המפתיעה של הסנטר, שאחרי שכבר הגיע להסכמות והבטיח למארק קיובן שהוא מצטרף, חזר בו ובחר לשוב לקליפרס.

"לא ראיתי שום דבר דומה לזה בקריירה", אמר פארסונס בתקיפות ל-ESPN. "כשמישהו נותן את המילה לקבוצה מסוימת, בטח שמדובר בקבוצה שמשקיעה מאמצים אדירים בשביל אותו שחקן ואז הוא פשוט בורח, זה מאוד לא אתי ומאוד לא מכובד". ג'ורדן שלח הודעת טקסט לפארסונס לפני יומיים בה כתב כי "הלב שלי אומר לי שאני צריך להיפגש שוב עם הקליפרס", ואחרי מסע שכנועים שכלל משלחת מיוחדת של החבר'ה מ-LA לביתו ביוסטון, השתכנע סופית לחזור לקבוצה בה שיחק בשבע השנים שלו ב-NBA.

דיאנדרה ג'ורדן, לוס אנג'לס קליפרס. AP
סופג ביקורת קשה. ג'ורדן/AP

"הוא לא היה מוכן להיות פרנצ'ייז פלייר. הוא פחד", המשיך פארסונס לעקוץ. "הוא פחד לעשות את הצעד הבא בקריירה שלו. אין שום סיבה אחרת מלבד העובדה שהוא הלך למוכר ולנוח. לא ברור לי איך מקבלים החלטה גורלית כזאת על סמך תחושות בטן בלבד. איך אפשר להתעלם מבעלים כמו מארק קיובן? אני לא חושב שהוא טעה. יהיה לו טוב בקליפרס. יש לו שם קבוצה טובה עם רכז טוב ובלייק גריפין, אבל בדאלאס הוא היה יכול להיות סופרסטאר. אשאר חבר שלו, אבל לא חושב שאי פעם אתאושש מאיך שהוא השאיר את כל הפרנצ'ייז שלנו בסכנה. לקבל רגליים קרות זה דבר נורמלי, הגיוני שיהיו מחשבות, אבל אי אפשר לחזור בך אחרי שכבר הבטחת".

פארסונס התייחס גם להתעלמות של ג'ורדן מהבעלים מארק קיובן במהלך השעות הדרמטיות בהן החלו נקיפות המצפון אצלו על כך שעזב את הקליפרס. "תהיה מקצוען, תרים טלפון. אם אתה לא מתכוון לפגוש אותו, תרים את הטלפון ותספר מה עובר עליך. אולי הוא היה יכול לעזור לך. אבל אל תעעלם. אל תתן לו לשבת במקום כלשהו ולחשוב בלי סוף. זה מאוד לא מקצועי".

מארק קיובן מסרב להתייחס באריכות לפרשה לפי שעה, וכתב לאוהדים מסר קצר: "יבוא יום שבוא אספר על כל מה שקרה ב-48 השעות האחרונות. כרגע זה לא הזמן. הוא לא ענה לשיחות ממני אפילו פעם אחת בזמן שהוא התלבט".

שחקן דאלאס מאבריקס צ'נדלר פארסונס. AP
"לא ראיתי דבר כזה מעולם? פארסונס/AP

מנגד, בקליפרס ממשיכים לגבות את הסנטר החדש-ישן שלהם. דוק ריברס, שהיה חלק מהמשלחת של הקליפרס לביתו של ג'ורדן ביוסטון, טען כי "אין שום דבר רע בכך שהוא שינה את דעתו".

"אני נמצא הרבה שנים בליגה בתואר מאמן או ג'נרל מנג'ר ואני יכול להעיד שבמקרים רבים שחקנים מושפעים מהסוכנים שלהם. יש סוכנים שאוהבים לקבל את ההחלטות בעצם. אני יכול לחשוף שפרשמן בקולג' דחה פנייה ממני בעונה החולפת בגלל הסוכן שלו. זה חלק ממה שקורה בליגה שלנו, אין בזה שום דבר פסול. מה שקרה עם דיאנדרה הוא ממש לא תקדים. כבר היו דברים כאלה בליגה. אם הוא יהיה שוב בסיטואציה כזאת בעתיד אני בטוח שהוא יהיה טוב יותר, אבל צריך להבין שאלו דברים שקורים".

בינתיים, קיובן ודאלאס לא המתינו יותר מדי. כבר הלילה הם ביצעו טרייד עם מילווקי, במסגרתו צירפו את הסנטר זאזה פאצ'וליה והעבירו תמורתו בחירת סיבוב שני בדראפט לבאקס. חוזהו של הסנטר הגאורגי, שירוויח 5.2 מיליון דולר, יפוג בתום העונה, מה שישאיר למאבס מרחב תמרון לקראת הקיץ הבא. לאור ההתפתחויות סביב דיאנדרה ג'ורדן, התפנה לא מעט מקום בתקציב של המאבס, ולכן הם החליטו גם לשדרג את חוזהו של ווסלי מתיוס ל-70 מיליון דולר במקום 57 מיליון לארבע עונות. בנוסף, מדווח מרק שטיין מ-ESPN כי דרון וויליאמס מנסה להשתחרר מברוקלין במטרה להצטרף לדאלאס, עיר נעוריו. שטיין מפרסם כי הרכז כבר נמצא במגעים עם הנטס כדי להבטיח את שחרורו.

עוד באותו נושא

דיאנדרה ג'ורדן יחתום לארבע שנים בלוס אנג'לס קליפרס

לכתבה המלאה
גארד ברוקלין נטס דרון וויליאמס. GettyImages
בא הביתה? דרון וויליאמס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully