וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאנדרה ג'ורדן יחתום לארבע שנים בלוס אנג'לס קליפרס

גריפין, פול, ריברס ובאלמר התבצרו בביתו של הסנטר ושכנעו אותו לרדת מההסכם עם דאלאס. בתפריט: פלייסטיישן, קלפים והרבה ציוצים. ג'ורדן סינן את קיובן וחתם על חוזה מקסימום בקבוצתו. וגם: לין בהורנטס, סקולה בראפטורס, ואיזה טרייד הייתם ממליצים לקליבלנד לעשות?

עריכת וידאו: מרום שפיצר

למרות שכבר סיכם על חוזה מקסימום בדאלאס, הסנטר המבוקש, דיאנדרה ג'ורדן, נשאר בסופו של דבר בלוס אנג'לס קליפרס, ויחתום על חוזה מקסימום בגובה 80 מיליון דולר לארבע שנים. משלחת מיוחדת של אנשי הקליפרס, הכוללת את הבעלים סטיב באלמר, המאמן והנשיא, דוק ריברס והכוכבים כריס פול ובלייק גריפין, הגיעה לביתו של ג'ורדן ביוסטון בכוונה להתבצר בו ככל הנדרש, וזאת כדי למנוע מחברם לחתום על החוזה שעליו סיכם עם בעלי המאבס, מארק קיובן.

על פי דיווחים בארצות הברית, הפגישה הייתה קצרה מאוד, ומהר מאוד השיחות הפכו לכיף חיים (פחות עבור אנשי דאלאס), כמו משחקי קלפים ופלייסטיישן. בזמן שג'ורדן עבר מסכת שכנועים שתוכננה בקפידה, אנשי המאבריקס, ביניהם קיובן צ'נדלר פארסונס, ניסו להשיגו, אך ללא הועיל. הלחץ עבד, והסנטר החליט ללכת עם ליבו, לסנן את הטקסנים ולחתום על חוזה מקסימום בקבוצתו בשבע השנים האחרונות.

במהלך הלילה שיתף גריפין את עוקביו בטוויטר במתרחש, כשהעיתונאים המסקרים את הליגה עבדו שעות נוספות ודיווחו על הנעשה בביתו של הסנטר. דאלאס אגב, הבינה שג'ורדן לא יגיע וכבר החלה לחפש אחר אלטרנטיבות.

ג'ורדן בן ה-26 סיים את עונתו הטובה בקריירה, במהלכה נבחר לחמישיית השלישית של העונה ב-NBA והוביל את הליגה באחוזים מהשדה (71.3) וריבאונדים (15 למשחק). במהלך הפלייאוף ג'ורדן נכנס למרכז העניינים בעקבות אחוזי העונשין הנמוכים שלו והנטייה של יריבותיה של הקליפרס לבצע עליו עבירות מכוונות כדי לשלוח אותו שוב ושוב לקו.

שחקני לוס אנג'לס קליפרס, דיאנדרה ג'ורדן, בלייק גריפין. GettyImages
אפשר לחגוג. דיאנדרה ג'ורדן ובלייק גריפין/GettyImages

עוד חדשות מרחבי הליגה:

* ג'רמי לין, שהיה גם הוא על הכוונת של דאלאס, לא התאפק וצייץ שעות ספורות לפני המועד בו שחקנים חופשיים יכולים לחתום בקבוצות חדשות את הלוגו של ההורנטס, על מנת לבשר על הגעתו לשארלוט. ב-ESPN דיווחו שהרכז שבילה את העונה החולפת במדי הלייקרס יחתום לשנתיים תמורת 4.3 מיליון דולר.

* לואיס סקולה, שסיים את חוזהו אחרי שנתיים באינדיאנה, קרוב לחתימה על חוזה לעונה אחת בטורונטו, תמורת 3 מיליון דולר. הפורוורד הארגנטינאי בן ה-35, שהחמיץ משחק אחד בלבד בשלוש העונות האחרונות, רשם בעונה החולפת 9.7 נקודות ו-6.5 ריבאונדים למשחק.


* כריס פידור מ-Clevland.com השתמש במכונת הטריידים של ESPN כדי לבחון כמה אופציות שעומדות בפני קליבלנד שמחפשת טרייד תמורת חוזהו של ברנדן הייווד. החוזה הלא מובטח בגובה 10.5 מיליון דולר לעונה הקרובה הופך את הסנטר שרשם 1.6 נקודות ו-1.3 ריבאונדים בממוצע ב-22 משחקים בלבד בעונה האחרונה לאטרקטיבי במיוחד עבור קבוצות רבות, ואלו האפשרויות שפידור מצא לתמורה שהקאבס יכולים לקבל בעדו:

- קווין מרטין ממינסוטה
- ג'מאל קרופורד מהקליפרס
- טרבור אריזה וניק ג'ונסון מיוסטון
- ג'ו ג'ונסון מברוקלין
- דנילו גלינארי מדנבר
- טייריק אוונס מניו אורלינס
- טרנס רוס ופטריק פטרסון מטורונטו
- ניק יאנג, ריאן קלי ורוברט סאקרה מהלייקרס
- מרקיף מוריס מפיניקס
- מרווין וויליאמס משארלוט

ככה נראה הלילה של ג'ורדן על גבי הטוויטר:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully