וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס סיכם לשנתיים נוספות בקליבלנד תמורת 23 מיליון דולר לעונה

הכוכב שרצה לראות מה תעשה ההנהלה לפני שיחתום יוכל להיות שחקן חופשי בקיץ הבא. דאנקן הסכים לחוזה של 5 מיליון דולר לעונה בלבד. מארק קיובן זועם על דיאנדרה, טיבור פלייס ביוטה

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בוידאו: צפו בביצועי האירופאיים החדשים ב-NBA

זה היה באוויר, והחל מהערב (חמישי) זה רשמי: לברון ג'יימס נשאר בקליבלנד. כוכב הקאבלירס שהמתין לראות מה תעשה ההנהלה בקיץ ככל הנראה התרצה למראה החיזוק של סגנית האלופה, וסיכם על חוזה לשנתיים תמורת כ-46 מיליון דולר.

בסיום העונה הראשונה תהיה לקינג ג'יימס אופציה האם להמשיך לעונה נוספת, אם שמא לצאת מחוזהו ולהפוך פעם נוספת לשחקן חופשי. יש לציין שתקרת השכר שעלתה בקיץ הנוכחי אמורה לעלות באופן משמעותי בקיץ הבא, ועל כן שחקנים רבים מעוניינים להפוך לשחקנים חופשיים בשנתיים הבאות, בידיעה שיוכלו לקבל חוזי ענק. על פי הערכות, יוכל לברון לקבל בקיץ 2017 חוזה של 204 מיליון דולר (!) לחמש שנים.

מוקדם יותר הקיץ הצליחה קליבלנד להחתים את קווין לאב על חוזה מקסימום, להשאיר במועדון את טריסטן תומפסון (אף שעסקה רשמית עוד לא נחתמה) ולסגור גם עם מת'יו דלבדובה ואימאן שאמפרט, שחתם רשמית הערב. "אימאן שחקן מגוון שמתפתח כפליימייקר בשני צידי המגרש וההשפעה שלו על הקבוצה שלנו בפלייאוף היתה עצומה", אמר הג'נרל מנג'ר דייויד גריפין.

שחקן הרוטציה היחיד שעלול לעזוב כפי שזה נראה כעת הוא ג'יי אר סמית', אך מנגד, הצליחה הקאבס לצרף את מו וויליאמס ועשויה לצרף שחקנים נוספים בשבועות הקרובים. זה כנראה הספיק ללברון כדי להאריך את ההתקשרות עם המועדון.

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
נשאר, ועוד איך נשאר. לברון/GettyImages

צפו בקווין לאב מסביר מדוע החליט להישאר בקליבלנד

* חיפשתם עדות נוספת לייחודיות של טים דאנקן כשחקן ואדם? הסמל הגדול של סן אנטוניו שהודיע על הישארותו במועדון חתם היום לשנתיים נוספות בספרס. בשנה הראשונה ירוויח דאנקן חמישה מיליון דולר בלבד, ובעונה השנייה תהיה לו אופציית שחקן, שאם ינצל אותה, ירוויח כ-5.4 מיליון דולר. המשמעות: שחקן הפנים יהיה המשתכר החמישי הכי יקר בסן אנטוניו, אחרי טוני פארקר, למרכוס אולדריג', בוריס דיאו וקוואי לאונרד.

* עכשיו זה רשמי: סן אנטוניו שלחה לאטלנטה את טיאגו ספליטר, ותקבל בחזרה בחירת סיבוב שני ב-2017 ואת הזכויות לפורוורד היווני יורגוס פרינטזיס. הצעד הזה מאפשר לספרס להחתים באופן רשמי את למרקוס אולדריג'.

* הסנטר הגרמני טיבור פלייס התיר את חוזהו עם ברצלונה, ויחתום בקרוב באופן רשמי ביוטה שקיבלה את הזכויות עליו במהלך העונה שעברה. הג'אז ישלמו לקטלאנים פיצויים בסך 625 אלף דולר.

* הקיץ המשוגע של לוק רידנאוור נמשך: הרכז הוותיק שהחליף חמש קבוצות בחודש האחרון שוחרר מטורונטו.

* ג'ראלד גרין חתם לעונה במיאמי.

* וויין אלינגטון חתם לעונה בברוקלין.

שחקן סן אנטוניו ספרס טים דאנקן מול שחקן לוס אנג'לס קליפרס ג'יי ג'יי רדיק. AP
שחקן גדול, אדם גדול. טים דאנקן/AP

בארצות הברית ממשיכים לעסוק בהחלטה המדהימה של דיאנדרה ג'ורדן לחזור בו מהסיכום עם דאלאס, ולחתום בסופו של דבר על חוזה מקסימום חדש בשורות הקליפרס. היום (חמישי) הגיב לראשונה בעלי המאבריקס מארק קיובן לפרשה, וכתב:

"אוהדי המאבס היקרים, יגיע הזמן בו אפרט כל מה שאני יודע שקרה ב-48 השעות האחרונות. אני לא חושב שכרגע זה הזמן הנכון להגיד משהו מעבר לעובדה שהוא (ג'ורדן) לא ענה לי אתמול כלל. אפילו לא פעם אחת. עד עכשיו ומאז יום שלישי בערב עדיין לא שמעתי ממנו כלום. חשוב יותר, אמרתי נקודתית לווס מת'יוז שלא אכעס עליו אם הוא ירצה לחתום במקום אחר. אני לא יכול לכתוב את התגובה המדויקת שלו, אבל מיותר לציין שהוא גאה לשחקן אצלנו. ווס מת'יוס הוא בדיוק השחקן שאנחנו רוצים במדי המאבס והקהל שלנו יאהב אותו".

כמו כן, מצא קיובן זמן לענות לכתב ESPN כריס ברוסארד, שכתב אמש: "קיובן זועם, הוא נוסע במרכז יוסטון מתחנן בהודעות למשפחה של ג'ורדן לתת לו את הכתובת לבית של דיאנדרה". בעלי המאבס צייץ היום בחזרה לברוסארד: "זה החרא הכי מטומטם ששמעתי בחיי. אם היתה לך קצת אתיקה היית מסמס לי והייתי נותן לך את הכתובת שלו".

עוד באותו נושא

דיאנדרה ג'ורדן יחתום לארבע שנים בלוס אנג'לס קליפרס

לכתבה המלאה
מארק קיובן הבעלים של דאלאס מאבריקס. AP
עצבני, ואפשר להבין אותו. קיובן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully