וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: צביקה שרף ימשיך בעונה הבאה

9.7.2015 / 12:30

כצפוי, המאמן הוותיק ימשיך במועדון הדרומי אחרי שבחר שלא לממש את אופציית היציאה מחוזהו. בקבוצה עושים מאמצים לחזק את הסגל בישראלי בכיר נוסף, רוברט רות'בארט מועמד

צביקה שרף ימשיך כמאמן מכבי אשדוד גם בעונה הבאה, כפי שפורסם בוואלה ספורט לפני כחודשיים. המאמן החזיק בחוזה מהעונה שעברה, עם אופציית יציאה שלו, כשאנשי הקבוצה קיוו כי לא ישתמש בה, ובימים האחרונים סוכם כי המאמן ימשיך במועדון. שרף אף עזר ותמך להנהלת הקבוצה בנסיונות גיוס ספונסרים לקראת העונה הבאה, כשהמטרה העיקרית של אנשי המועדון להגדיל את התקציב ביותר ממיליון שקלים.

מאמן מכבי אשדוד, צביקה שרף. ברני ארדוב
נשאר באשדוד. צביקה שרף/ברני ארדוב

שרף הוא מבכירי המאמנים בכדורסל הישראלי ובעל ניסיון אירופי עשיר. "הרס"ר" החל את דרכו כמאמן ב-1978/9 כמאמן מכבי דרום תל אביב, משם עבר לבית"ר ירושלים והפועל רמת גן, לפני שמונה לקדנציה הראשונה במכבי תל אביב ב-1983, תפקיד בו החזיק מעמד עד 1987, כשבמקביל הוא גם מאמן את הנבחרת ב-1986/7. לאחר מכן, המשיך לאליצור נתניה, שוב למכבי תל אביב, מכבי ראשון לציון, עוד קדנציה במכבי תל אביב, הפועל ירושלים, אריס סלוניקי, נבחרת ישראל, הפועל תל אביב, לימוז', מכבי תל אביב, פאוק סלוניקי, הפועל ירושלים, ורוצלאב, מקדוניקוס, דינמו מוסקבה ונבחרת ישראל.

ב-2008 חזר לתפקיד המאמן הראשי במכבי תל אביב אחרי פיטוריו של עודד קטש, זאת לאחר ששרף שימש כמנהל המקצועי מעל המאמן. בתום אותה עונה, עזב שרף את הקבוצה ומונה ב-2009 למאמן ספרטק סט. פטרסבורג, שם אימן במשך שנה וחצי וקידם משמעותית שחקנים כמו פטריק בברלי, פרו אנטיץ' ורבים נוספים. בעונת 2013/14 מונה למאמן מכבי ראשון לציון והשאיר אותה בליגה. העונה הגיע לאשדוד במהלך העונה במקומו של ליאור ליובין, והצליח שוב להוביל את הקבוצה להשארות.

הסגל של אשדוד כולל נכון לעכשיו את הרכז זאק רוזן, שממשיך לעונה שלישית במועדון, יהוא אורלנד וג'רמיין הול שחתם לאחרונה במועדון. רם אליאספור חתם על חוזה לשנתיים, אך ייתכן שיעזוב. בקבוצה עושים מאמצים על מנת לחזק את הסגל בישראלי בכיר נוסף כשאחד המועמדים הבולטים לתפקיד הוא רוברט רות'בארט, שמבוקש במספר קבוצות נוספות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully