וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באשדוד מעריכים: צביקה שרף ימשיך לעונה נוספת

4.5.2015 / 9:56

בקבוצה מעיר הנמל רוצים את המאמן הוותיק לעונה שנייה ומנהלים מגעים להארכת חוזהו. אכזבה גדולה מהתבוסה בנהריה: "השחקנים פשוט לא הופיעו, נצטרך לחכות ולראות מה עושה גלבוע"

one

מכבי אשדוד הייתה יכולה להבטיח כבר אמש (ראשון) את מקומה בליגת העל לעונה נוספת, אך הקבוצה של צביקה שרף התפרקה במחצית השנייה נגד עירוני נהריה, שהגיעה בסגל חסר מאוד ובלי שיש לה על מה לשחק, והובסה 97:82. ההגנה של הקבוצה מעיר הנמל נראתה רע מאוד ב-20 הדקות הקובעות כשספגה 63 נקודות, ובצד ההתקפי היחיד שתפקד היה צ'רלס תומאס עם 21 נקודות ו-10 ריבאונדים. באשדוד יודעים שלמרות ההפסד, הם עשויים כבר היום לשרוד בליגה אם גלבוע/גליל תפסיד להפועל חולון בבית. אם האדומים ינצחו בגן נר, ההכרעה תדחה למחזור הבא לפחות, אז תתארח אשדוד במשחק חוץ קשה באילת, ואילו היריבה תצא למשחק קשה עוד יותר בדרייב אין נגד הפועל תל אביב.

מאמן מכבי אשדוד, צביקה שרף. ברני ארדוב
השידוך עם אשדוד יימשך? צביקה שרף/ברני ארדוב

"אין תירוצים לאיך שנראינו במשחק הזה", אמרו בקבוצה לאחר המשחק, "ידענו שהדברים תלויים בנו, ועכשיו נצטרך לחכות לראות מה עושה גלבוע. המאמנים הכינו את השחקנים בצורה הטובה ביותר, יצאו לבית מלון, הכל עבד ותפקד כמו שמתבקש בסיטואציה כזאת והשחקנים פשוט לא הופיעו. אנחנו מאמינים שאם לא נשאר היום בליגה, אז זה יקרה ביום חמישי".

בקבוצה מרוצים מאוד מהעבודה של צביקה שרף, שקיבל את הקבוצה במחזור ה-16 עם 3 ניצחונות בלבד וב-15 משחקים העמיד מאזן של שבעה ניצחונות ושמונה הפסדים. שרף והנהלת אשדוד מנהלים שיחות על הארכת חוזהו לעונה נוספת, כשההערכות בעיר הנמל הן שהמאמן הותיק יחל עונה נוספת בקבוצה, כשההכרזה על כך תצא בשבועות הקרובים. "עם סגל איכותי יותר, צביקה יכול לעשות פה עונה יוצאת מן הכלל", סיפרו באשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully