וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: השחקנית הקשוחה בעולם, החלוץ הנעדר של קובה

דניקה ברייס, שחקנית הפוטבול האמריקאית, אולי נראית תמימה, אך אל תתנו למראה החיצוני להטעות אתכם. וגם: ההשחלה של פאלרמו, האוהד הכי מגעיל שראיתם וחלוץ נבחרת קובה החליט לחפש את עצמו בארצות הברית

AP

13:02: ההשחלה המשפילה של מרטין פאלרמו

חלוץ העבר האגדי, מרטין פאלרמו, שבר למעריצים רבים את הלב כשהחליט לתלות את הנעליים, לפרוש מכדורגל ולעזוב את בוקה ג'וניורס. למזלם של אותם מעריצים, שחקנים דוגמת פאלרמו לוקחים חלק לעתים במשחקי ראווה, שם מזכירים ולו במעט את יכולתם. דוגמא לכך קיבלנו במהלך משחק צדקה בארגנטינה, שבו פעולה אחת קטנה של החלוץ הפכה לוויראלית. במהלך המשחק, העביר פאלרמו את הכדור בין רגליו של סבסטיאן בטאגליה, אחד מסמליה של בוקה ג'וניורס בשנים האחרונות, דבר שגרם לסמל אחר של בוקה, חואן רומן ריקלמה, לעצור את המהלך. פאלרמו מיהר להתנצל בפני חברו בטאגליה.

לה-ליגה מציגה: הכדור הרשמי לעונת 2015/16

11:12: וייטו נקרע, סימאונה מרוצה

לוסיאנו וייטו, שנחשב לאחד הכשרונות הגדולים באירופה, חתם הקיץ באתלטיקו מדריד, אחרי עונה אחת מוצלחת בוויאריאל, בשורותיה כבש 12 שערי ליגה. וייטו התקדם לאחת הקבוצות הגדולות בספרד, ובוודאי התרגש מכך, ומעצם העובדה שיתאמן שוב תחת דייגו סימאונה, שהעלה אותו לקבוצה הבוגרת עת שיחק בראסינג קלוב. הוא כנראה לא זכר או שסימאונה נחשב לאחד המאמנים הקשוחים בעולם. באחד האימונים וייטו נראה גמור לגמרי, דבר ששעשע עד מאוד את מאמנו. צפו בתוצאה.

10:47: יעקב בוזגלו ובתיה סהר בקבוצה אחת. את מאור בוזגלו זה הצחיק

09:13: האוהד המגעיל בעולם? לא לבעלי קיבה רגישה

האוהד החביב שתכף תראו בווידאו שלמטה, לא חשב שיהפוך לכוכב רשת כשהגיע לצפות במשחק של אנדי מארי נגד ואשק פוספיסיל. אלא שפעולה אחת שלו עשתה את העבודה, ואותו אוהד כבר הפך לוויראלי. לא לבעלי קיבה רגישה.

08:35: לא רק בלונדינית: השחקנית הכי קשוחה שראיתם

במבט ראשון, דניקה ברייס נראית בחורה תמימה. היא בלונדינית, חטובה ומאוד נאה. אך על כר הדשא הסיפור שונה לגמרי. רבייס, המשחקת בסיאטל בליגת ה-LFL (Legends Football League), הפכה לאהובת הקהל בשל הצורה שבה היא משחקת - ללא פשרות. הקליפ שלמטה מסביר זאת טוב יותר.

08:43: החלוץ הנעדר של קובה

נבחרת קובה תפגוש מחר את נבחרת מקסיקו במסגרת שלב הבתים של גביע הזהב, איך היא תיאלץ להסתדר ללא החלוץ שלה, קיילן גארסיה. הסיבה: הוא נעדר. על פי דיווחים בארצות הברית, גארסיה, שהגיע עם נבחרתו לארצות הברית, שם נערך המשחק, החליט להימלט ממלון הנבחרת, כפי שעושים מהגרים רבים אשר מגיעים לדוד סם, אולי בדרך לחיים חדשים בארץ האפשרויות הבלתי נגמרות.

עוד על תופעת הכדורגלנים הקובנים שערקו לארצות הברית

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully