וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: פאבלו דה לוקאס חתם לשנתיים

7.7.2015 / 21:06

כפי שפורסם לראשונה בוואלה ספורט, הקשר הספרדי הוא הרכש החדש של דראפיץ'. שי חדד, ששיחק איתו ברומניה, נלהב: "הוא כוכב, הקשר הכי טוב בארץ, אני מופתע שהוא בא לישראל"

עריכה: מרום שפיצר

לפני כחודש פרסמנו: פאבלו דה לוקאס מועמד לבית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים צירפה לשורותיה את הזר הרביעי, כאשר היום (שלישי) נחת בישראל הקשר הספרדי, פאבלו דה לוקאס, וחתם לשנתיים לאחר שבילה את השנתיים האחרונות בפטרולול פלוישטי ברומניה. בית"ר ירושלים כבר סיכמה עם דה לוקאס לפני כשלושה שבועות אך השחקן העדיף הצעה מאופה מרוסיה. כעת, לאחר שהתיר את הסיכום שלו עם הקבוצה הרוסית, הגיע לסיכום עם הירושלמים, כפי שפורסם לראשונה בוואלה ספורט וחתם באמצעות סוכנו שחר גרינברג.

דה לוקאס בן ה-29 עם עבר בספורטינג גיחון וסלמנקה, חתם לשנתיים בשכר של 170 אלף יורו. בזמנו כשסיכם השחקן אמר עליו טוטו תמוז: "מדובר בשחקן ברמה גבוהה מאוד. לא מגיעים לישראל קשרים ברמה הזאת, הוא מאוד דומיננטי ומשפיע מאוד במרכז השדה. אם בית"ר תצרף אותו הוא ישדרג אותה משמעותית".

שי חדד, ששיחק עימו בעונה שעברה בפטרולול, אמר: "פאבלו דה לוקאס זה כוכב כדורגל, הקשר הכי טוב בישראל, אין בארץ שחקנים ברמה שלו. הוא קשר 50:50 טכני מאוד, שולט במרכז השדה, דומיננטי. אני מופתע שהוא בא לישראל, כל הכבוד לבית"ר שהצליחה להביא אותו".

פבלו דה לוקאס שחקן פטרולול פלוישטי. GettyImages
רכש מסקרן. דה לוקאס/GettyImages

ניסו קפילוטו אמור לנחות היום בערב בישראל אחרי ששהה בשוויץ, הסדיר את ענייניו מול סנט גאלן וקיבל את השחרור הבינלאומי. קפילוטו יחתום על חוזהו ויוכל לשחק בסיבוב השני מול שרלרואה, אם בית"ר תעפיל. כך גם לגבי ולאד מוראר, שהיו כמה השגות לגבי חוזהו אך הן נפתרו סופית אתמול.

בבית"ר לא קיבלו החלטה סופית בנוגע לאריקו הברזילאי וגורם במועדון אמר היום כי עדיין ישנו סיכוי כי השחקן יגיע בסופו של דבר עם סעיפי יציאה מאוד ברורים בנוגע לפן הבריאותי. אחת האפשרויות שעלתה במועדון ביממה האחרונה היא לוותר על בלם זר ולנסות להחזיר את אופיר קריאף כבלם, מה שיאפשר לקבוצה להתחזק בזר נוסף בחלק הקדמי. יחד עם זאת, אם כן יצורף בלם זר בית"ר תרצה להתחזק בחלוץ ישראלי ובמצב כזה הטרייד עם מכבי חיפה בנוגע לקריאף הוא האופציה הטובה ביותר להתחזק באלון תורג'מן, שכבר הביע את רצונו להגיע לירושלים. נראה כי התפתחויות בעניין יהיה לקראת סוף השבוע או בתחילת השבוע הבא.

היום עורכת הקבוצה את האימון באיצטדיון טדי. איציק כהן מועמד לפתוח בהרכב במשחק הגומלין מול אורדבאי במוקדמות הליגה האירופית כאשר אלי דסה צפוי לחזור להרכב על חשבונו של תומר ירוחם. בית"ר שוקלת לשחרר את ירוחם לשנת השאלה על מנת שיצבור דקות משחק. אם זה יקרה, שניר משען מהפועל עכו נמצא במו"מ עם הקבוצה ועשוי להצטרף כבר בשבוע הבא.

בבית"ר יודעים כי במידה ויעברו את אורדבאי, הם יכולים לרשום שחקנים לסיבוב הבא רק עד ליום שישי הקרוב ולכן יהיה לחץ גדול ביומיים הקרובות לסגור את כל הקצוות עם ולאד מוראר, קפילוטו ודה לוקאס בכדי שיעמדו לרשות המאמן במידה והקבוצה תעבור שלב.

10,000 כרטיסים נמכרו לקראת המשחק. נותרו כמה מאות כרטיסים ליציע המערבי והמזרחי, והיום בערב ייפתח גם היציע הצפוני למכירה. בבית"ר מעריכים שלפחות 15 אלף איש יגיעו לטדי ביום חמישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ניסו קפילוטו שחקן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
ינחת בקרוב. קפילוטו/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully