וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים הגישה הצעה כספית לדה לוקאס, אדריאן הורה מועמד

11.6.2015 / 13:22

בקבוצה מהבירה בודקים אופציה לצרף מספר שחקני חיזוק מהליגה הרומנית. ב-16:30: מסיבת העיתונאים של אלי טביב. אוהדי בית"ר קיבלו את עידן ורד בנתב"ג: "אשב עם אלי טביב"

עידן ורד עם אוהדי בית"ר ירושלים. הבמה המרכזית,
מפעילים לחץ. ורד עם הנחיתה/הבמה המרכזית

בית"ר ירושלים הגישה הצעה כספית לקשרה של פטרולול הרומנית פאבל דה לוקאס, כשעל ההתעניינות בו פורסם בוואלה ספורט. השחקן אמור שמתפקד על תקן קשר 50:50 ויכול גם לשחק מאחורי החלוץ אמור להחזיר תשובה בימים הקרובים. מועמד נוסף לחיזוק בית"ר הוא הקשר הקדמי אדריה הורה, שמשחק בטרגו מורש הרומנית.

כ-20 אוהדים של בית"ר ירושלים הגיעו הלילה לנתב"ג לקבל את עידן ורד, שחזר מחופשה בחו"ל. כפי שפורסם בוואלה ספורט, ורד כבר הבהיר כי אם לא ייצא לחו"ל ירצה לשחק אך ורק בבית"ר ירושלים והאוהדים מפעילים לחץ גדול על טביב להחזירו.

ורד שיחק בבית"ר בגיל נוער ועשה שם שנותיו הראשונות בבוגרים עד שנמכר למכבי חיפה לפני חמש שנים. ורד אמר לאוהדים: "רק עכשיו חזרתי מחופשה וצריך לבדוק הכל. אני אשב עם אלי טביב ונראה מה קורה. השאיפה היא לשחק חו"ל אבל הכל פתוח".

עידן ורד יחליט: בית"ר ירושלים או אירופה

עידן ורד עם אוהדי בית"ר ירושלים. הבמה המרכזית,
עידן ורד עם אוהדי בית"ר ירושלים/הבמה המרכזית

מאמן בית"ר ירושלים סלובודאן דראפיץ' ערך אתמול (רביעי) ביקור ראשון במתחם האימונים בבית וגן וערך היכרות עם עובדי המועדון. ביום ראשון הקרוב יפתחו דראפיץ' ובית"ר את האימונים בסגל חסר כאשר התקוה היא כי בעוד 10 ימים הסגל יקבל צורה נורמלית לקראת המשחק הראשותן במוקדמות הליגה האירופית ב-2 ביולי

לאימון הפתיחה ביום ראשון הוזמנו כמעט כל השחקנים שסיימו חוזה בתום העונה שעברה, ביניהם ססאר ארסו, חנן ממן, שמוליק מלול ותומר ירוחם. בנוסף זומנו מספר שחקנים מהלאומית שצפויים לחתום בקבוצה או להתחיל בהתרשמות, ביניהם אורי מגבו, דודי תירם, דניאל אסקלינג וייתכן שגם בן אז'ובל מרמת השרון.

למרות הזימון, עם אף אחד מהשחקנים לא נחתם חוזה או נשלחה טיוטת הסכם ולא ברור מי מהם אכן יגיע. בבית"ר אמרו שנראה מוזר שארסו יזמין טיסה ויגיע לישראל מבלי שהודיעו לו על מימוש האופציה עליו והמינימום יהיה אם יחלו בשיחות רשמיות עם השחקנים בניסיון לחתום על הסכם.

עדכון ראשון: 8:01

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully