וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך למחטף? הפועל תל אביב רוצה את ססאר ארסו

מאמן האדומים, ססאר מנדיונדו, יצר קשר עם בלם בית"ר ירושלים, ניסה לשכנע אותו לחתום ושמע ממנו נכונות להגיע אם בית"ר לא תממש עליו את האופציה ב-5 הימים הקרובים. אם המעבר יבשיל, הפועל תל אביב תשקול להשאיל את קלמן. התקדמות להעברת המניות וזכויות הניהול לכבירי

ססאר ארסו שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יצטרך לקבל החלטה ממש בקרוב. ססאר ארסו/ברני ארדוב

האם הפועל תל אביב תעשה את המחטף הגדול של הקיץ? לוואלה ספורט נודע כי האדומים מעוניינים בססאר ארסו, בלם בית"ר בעונה האחרונה, וכי המאמן ססאר מנדיונדו שוחח כבר עם הבלם וניסה לשכנע אותו לחתום בהפועל תל אביב, כשמה שמפריד כרגע בין הצדדים זו האופציה שיש לבית"ר על השחקן עד ה-15 ביוני.

למרות שהפועל תל אביב כבר צירפה את דויד קלמן וצפויה לצרף גם את אדי גוטליב, איתו היא כבר הגיעה לסיכום על תנאי החוזה ואף מימשה את האופציה על אבונימה איזואבו שאותו אמורה להשאיל, נראה כי האדומים לא מסתפקים בהחתמת שני הבלמים הללו. על פי גורמים המקורבים לארסו, הבלם שוחח בימים האחרונים עם המאמן הספרדי של הפועל תל אביב, ובשיחה מנדיונדו ניסה לשכנע את הבלם להצטרף. לבית"ר יש כאמור אופציה להחתים את השחקן בחמשת הימים הקרובים, אך לטענת אותו מקורב, בעלי הקבוצה, אלי טביב, לא יצר עם השחקן קשר. בכל מקרה, ארסו ימתין עד לסוף השבוע כדי לקבל מבית"ר תשובה אם היא מעוניינת לממש את האופציה עליו, ואם לא, הוא כבר הביע נכונות לחתום אצל האדומים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יושאל? קלמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם ארסו אכן יגיע לחודורוב, הפועל תל אביב עשויה להשאיל את קלמן למרות שכרגע הדברים לא עומדים על הפרק. חשוב לציין כי הפועל תל אביב מעוניינת להחתים 7-8 זרים ולהשאיל את אלו שפחות ירשימו במחנה האימונים. שחקן הגנה נוסף שהפועל תל אביב רוצה הוא איאד אבו עביד. להפועל אין שום כוונה לוותר על המגן וימתינו כעת לתוצאות הבוררות בין טוברוק לנתניה. האדומים מעריכים כי הסכום אותו יצטרכו לשלם לא יעלה על מיליון שקלים עבור המגן.

בצד הניהולי ישנה התקדמות להעברת המניות וזכויות הניהול לאמיר כבירי. היום הוציאה הפועל תל אביב בקשה להעברת המניות הנמצאות בנאמנות אצל עורך הדין שניצר. בין כל הצדדים הקשורים למניות התגבשה הסכמה כי כבירי, שכבר מחזיק בעשרה אחוזים מהמניות, יעביר עוד 2.4 מיליון שקלים לשניצר עד לסוף החודש ויקבל כ-20 אחוז נוספים מהמניות לידיו. בנוסף עד תום השנה ישלים כבירי את כל ששת המיליון וירכוש את כל המניות שהיו מופקדות אצל הנאמן. הפועל תל אביב תגיש את המסמכים הללו בוועדה להעברת זכויות מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully