וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוראר: "יודע שמצפים ממני להיות אחד מהשחקנים הבכירים בבית"ר"

5.7.2015 / 10:09

קשרה הרומני של בית"ר ירושלים ינחת בישראל ומודע לציפיות: "אני כבר לא ילד. פעם לא אהבתי לעבוד קשה, אבל זה השתנה". הצעה תוגש לאלביסואה, דה לוקאס יחליט אם להצטרף ביומיים הקרובים

נועם מושקוביץ

שחקן הרכש החדש של בית"ר ירושלים, ולאד מוראר צפוי לנחות היום (ראשון) בישראל, לעבור בדיקות רפואיות ולהצטרף רשמית למועדון. הרומני בן ה-21 לא יוכל לשחק כמובן בגומלין מול ארדבאסי שיקמנט ביום חמישי, אבל אם הקבוצה מהבירה תעבור את הקזחים, הוא יוכל לשחק נגד שרלרואה הבלגית בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית.

מוראר יודע מילים בודדות באנגלית ומדבר בשלב זה באמצעות מתורגמן. מביתו ברומניה הוא סיפר אתמול: "אני מתרגש להגיע לישראל. אני יודע מה מצפים ממני ובא לעבוד קשה בשביל להצליח ולמנף את הקריירה שלי. אני כבר לא ילד והתחשלתי בשלוש השנים שלי בבוגרים בליגה הרומנית. אני כבר שחקן אחר".

מוראר התייחס לביקורות על כך שהוא לא שחקן שאוהב לעבוד קשה ואמר: "זה היה נכון עד לפני שנה. בעונה האחרונה עשיתי שינוי גדול ואפשר לשאול את כל מי שהיה איתי בקלוז' איך חזרתי מהפציעה וכמה קשה עבדתי כדי להוכיח מה אני שווה. אני יודע שמצפים ממני להיות אחד מהשחקנים הבכירים בבית"ר, וזה גורם לי ליותר מוטיבציה ולרצון לעבוד קשה יותר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הצוות המקצועי של בית"ר ירושלים התרשם מהבלם הבאסקי אונאי אלביסואה, ומעוניין לצרפו. אלביסואה סיים את חוזהו באתלטיק בילבאו ושיחק בעונה שעברה כמושאל בטנריפה מליגת המשנה בספרד. במועדון החליטו לא למהר עם בחירת הבלם לאחר החתמת ניסו קפילוטו ורוצים לבדוק מספר אפשרויות נוספות, אבל יכול להיות שבכל זאת יגישו לבלם בן ה-26 הצעה.

החלוץ דידייה קוגבניה, ששיחק תחת סולובדאן דראפיץ' בבית"ר תל אביב רמלה, יתחיל להיבחן בקבוצה ויתאמן איתה בשבועיים הקרובים. מי שעדיין עומד על הפרק הוא הקשר הספרדי פבלו דה לוקאס, שכבר סיכם את תנאיו אך חזר בו והחליט לבחון הצעות מרוסיה. אם דה לוקאס יצורף, תנסה בית"ר לצרף שחקן התקפה ישראלי, ככל הנראה בעסקה מול מכבי חיפה במסגרתה יעברו לבירה אלון תורג'מן, שחר הירש או שובל גוזלן תמורת אופיר קריאף.

שחקני הקבוצה נהנו אתמול מחופש והיום יחזרו להתאמן לקראת המשחק ביום חמישי. בבית"ר אמרו שהם מאמינים שעם התמיכה של הקהל, הקבוצה תנצח ותעלה לשלב הבא. עד עתה כ-8,500 אוהדים הבטיחו את מקומם באצטדיון ובמועדון מקווים שלמשחק יגיעו קרוב ל-20 אלף.

בצוות המקצועי יזהירו את השחקנים שלא להפקיר את ההגנה היות ושער חוץ של הקזחים יכול לשנות את כל התמונה. אורי מגבי צפוי לפנות את מקומו בהרכב לשחקן התקפי יותר, עומר נחמני או נס זמיר. גם איציק כהן נלקח בחשבון והוא עשוי לפתוח לצד דובב גבאי במטרה לנסות ולהכריע את המשחק כמה שיותר מהר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully