וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו לברון ישתכנע? מו וויליאמס חוזר לקליבלנד: "בא הביתה"

הגארד בן ה-32, שנחשב לחבר קרוב של ג'יימס ושיתף עמו פעולה בקדנציה הקודמת, סיכם בקאבס לשתי עונות תמורת 4.3 מיליון דולר. דלבדובה יישאר, ג'מאל קרופורד על הכוונת. אינגלס האריך חוזה ביוטה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

על אף העובדה שלברון ג'יימס עדיין מתמהמה, קליבלנד ממשיכה להיות אחת הקבוצות הפעילות בתוך מבול ההחתמול של הימים האחרונים ב-NBA. הבוקר (שלישי) הקאבס החתימו רשמית את מו וויליאמס, שחוזר לקדנציה שנייה בקבוצה עם חוזה לשתי עונות במהלכן ירוויח 4.3 מיליון דולר. הגארד בן ה-32 נחשב לחבר קרוב של לברון, ובקליבלנד מקווים כי החתמתו של וויליאמס תגרום לג'יימס לבצע סוף סוף צעד לעבר הקאבס כדי להתחיל במו"מ על חוזה חדש.

וויליאמס רשם את שנותיו הטובות בקריירה בקדנציה הקודמת בקליבלנד, שהחלה ב-2008 והסתיימה ב-2011. ב-2009 וויליאמס נבחר בפעם היחידה בקריירה לאולסטאר. הקאבס חיפשו קומבו גארד נוסף על רקע ההתאוששות של קיירי אירווינג מהפציעה, אך על פי דיווחים בארצות הברית, החתמתו של וויליאמס לא אמורה להשפיע על ראשי הקאבס בניסיונות להאריך את חוזהו של מתיו דלבדובה. גם ג'יי אר סמית' עדיין נמצא בתוכניות. ב-68 משחקים במדי מינסוטה ושארלוט בעונה שעברה העמיד וויליאמס, שהעדיף את הקאבס על פני ממפיס, ממוצעים של 14.2 נקודות ו-6.2 אסיסטים.

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס, מחבק את מו וויליאמס. H. Rumph Jr, AP
שוב ביחד? לברון עם מו וויליאמס/AP, H. Rumph Jr

במקביל, קליבלנד ממשיכה בחיפושים אחר גארד נוסף בעל שיעור קומה. בארצות הברית מדווחים שהמגעים לטרייד עם ברוקלין, במסגרתו ג'ו ג'ונסון יעבור לאוהיו, נתקעו. מארק שטיין מרשת ESPN מדווח כי הקאבס כבר פועלים בזירה נוספת ולאור הסיבוכים סביב ג'ו ג'ונסון, מנסים לבצע טרייד כדי על חוזהו של ברנדן הייווד כדי להביא את ג'מאל קרופורד. הקליפרס עשויים לשקול בחיוב טרייד שכזה, משום שיוכלו להיפטר מהחוזה של הייווד ולפנות מקום בתקציב כדי להחתים את ג'בייל מגי בתור מחליף לדיאנדרה ג'ורדן. גם מיאמי מעוניינת בקרופורד, ועשויה להציע לקליפרס את החוזים של מריו צ'אלמרס וכריס אנדרסן.

* ב-ESPN מדווחים שליאנדרו בארבוסה סיכם לעונה נוספת בגולדן סטייט תמורת 2.5 מיליון דולר. הגארד הברזילאי העמיד בעונה שעברה ממוצעים של 7.1 נקודות ו-1.5 אסיסטים ב-15 דקות למשחק.

* אקס מכבי תל אביב ג'ו אינגלס האריך את חוזהו ביוטה בשתי עונות נוספות וירוויח 4.5 מיליון דולר. "ג'ו הוא דוגמא מצוינת לאופן העבודה המבורך של הג'אז, שנותנים הזדמנות לכל מיני שחקנים", אמר סוכנו של אינגלס, מארק ברטלסטיין. אינגלס קלע חמש נקודות, הוריד שני ריבאונדים ומסר שני אסיסטים למשחק בעונה שעברה.

עוד באותו נושא

ג'ינובילי הודיע שהוא ממשיך, 110 מיליון לחמש שנים למארק גאסול

לכתבה המלאה
ג'ו אינגלס שחקן יוטה ג'אז. AP
נשאר ביוטה. אינגלס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully