וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ינובילי הודיע שהוא ממשיך, 110 מיליון לחמש שנים למארק גאסול

הארגנטינאי יישאר בספרס עוד שנה, גם דייויד ווסט יגיע. הספרדי קיבל חוזה מקסימום מהגריזליס. קליבלנד רוצה לשלוח בטרייד את ורז'או תמורת ג'ו ג'ונסון, לברון מתנגד. נמניה בייליצה במינסוטה

ג'ו ג'ונסון שחקן ברוקלין נטס. AP
יצטרף לקבוצת הכוכבים של הקאבס? ג'ו ג'ונסון/AP

איזה שבוע נפלא עובר על סן אנטוניו ספרס. אחרי שהודיעה על צירופו של השחקן החופשי הכי מבוקש ב-NBA, למרקוס אולדריג', הקבוצה קיבלה בשורה טובה נוספת, לאחר שהגארד הארגנטינאי הוותיק, מאנו ג'ינובילי בן ה-37, הודיע שימשיך לשחק בשורות הספרס גם בעונה הבאה, והוא ימשיך לשתף פעולה עם שחקן ותיק אחר, טים דאנקן, שגם כן הודיע שימשיך לשחק תחת גרג פופוביץ'. אם לא די בכך, הרי שגם דייויד ווסט ינחת בסן אנטוניו, לאחר שהסכים לקחת חוזה מינימום לוותיקים וינסה לזכות באליפות. ווסט החליט לוותר על 12 מיליון דולר באינדיאנה ולהסתפק ב-1.4 מיליון בסן אנטוניו.

* בארצות הברית דיווחו הבוקר שקליבלנד תנסה לצרף את הסווינגמן של ברוקלין, ג'ו ג'ונסון בן ה-34, ובתמורה תהיה מוכנה לשלוח לנטס את הסנטר הברזילאי, אנדרסון ורז'או. הבעיה: במדינה מדווחים שלברון ג'יימס, שנחשב לחבר קרוב של ורז'או, מתנגד לעסקה. האם היא תצא בסופו של דבר לפועל?

* אחרי דיונים רבים, מארק גאסול וממפיס הגיעו להסכמה והסנטר הספרדי המצוין ירוויח 110 מיליון דולר בחמש השנים הקרובות. מדובר בחוזה מקסימום וקיימת אפשרות יציאה ממנו בתום השנה הרביעית, בסיום עונת 2019.

* ה-MVP של היורוליג בעונה החולפת, הפורוורד הסרבי, נמניה בייליצה בן ה-27, סיכם את תנאיו במינסוטה ויחתום על חוזה בקבוצה לשלוש השנים הבאות, במהלכן ירוויח 11.7 מיליון דולרים. בייליצה קלע 12.1 נקודות, מסר 1.9 אסיסטים וקטף 8.5 ריבאונדים בממוצע למשחק ביורוליג בעונה שעברה.

מאנו ג'ינובילי שחקן סן אנטוניו ספרס. AP
יסחוב עוד שנה. ג'ינובילי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully