וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסר לה רק גביע: מייגן ראפינו רוצה לזכות עם ארה"ב במונדיאל הנשים

היא פשטה את בגדיה לכבוד ה"באדי אישו", יצאה מהארון ובעיקר, סיפקה כמה שערים מדהימים (כולל אחד היסטורי) וגם חגיגה אחת בלתי נשכחת. נבחרת ארצות הברית רוצה לזכות הלילה במונדיאל הנשים ובונה על מייגן ראפינו, גיבורה אמריקאית מודרנית, שתעזור לה לעשות זאת

עריכה: מרום שפיצר

מונדיאל הנשים בקנדה יגיע הלילה (בין ראשון לשני, 2:00, יורוספורט) לסיומו עם הגמר הגדול בוונקובר, שם נבחרות ארצות הברית ואלופת העולם המכהנת יפן יתמודדו על התואר בשחזור מושלם של הגמר של המונדיאל הקודם.

היפניות מחפשות תואר שני ברציפות ושני בתולדותיהן, בעוד האמריקאיות, שלפני ארבע שנים הפסידו בפנדלים אחרי 2:2 דרמטי, רוצות נקמה וזכייה שלישית בהיסטוריה וראשונה מאז 1999.

אחת הדמויות המרכזיות בגמר הזה תהיה שחקנית הקישור של נבחרת ארצות הברית, מייגן ראפינו, שלגמרי במקרה גם חוגגת היום את יום הולדתה ה-30.

ראפינו, ילידת רדינג קליפורניה, היא אחת מתוך שישה אחים ואחיות במשפחתה וכבר מגיל צעיר היא התגלתה ככוכבת כדורגל. אחרי ארבע שנים במדי אוניברסיטת פורטלנד, עברה לשחק באופן מקצועני בשיקגו ופילדלפיהו משם נדדה לסידני, לסיאטל ולפני שנתיים, גם לליון הצרפתית, עמה הגיעה עד גמר ליגת האלופות לנשים.

2:00, יורוספורט: גמר מונדיאל הנשים, ארה"ב - יפן

מייגן ראפינו נבחרת ארצות הברית בכדורגל נשים. AP
האמריקאיות רוצות נקמה ובונות עליה. ראפינו/AP

השחקנית הוותיקה היא אחת הדמויות הבולטות בנבחרת האמריקאית והיא פרצה לתודעת הציבור כולו לראשונה כאשר כדור מושלם שלה נחת על הראש של אבי וומבאך ברבע גמר המונדיאל הקודם וסידר לארצות הברית שוויון 1:1 בדקה ה-122 מול ברזיל החזקה, בדרך לניצחון בפנדלים.

שנה לאחר מכן, באולימפיאדת לונדון, ראפינו הפכה לראשונה שכובשת "שער אולימפי", ישירות מנקודת הקרן, במסגרת הטורניר האולימפי לנשים. במשחק הגמר, מול אותה יפן, היא בישלה את השער השני בדרך לניצחון אמריקאי 1:2.

רגע לפני אותה אולימפיאדה, ראפינו יצאה מהארון בראיון חושפני שהעניקה למגזין "אאוט". היא סיפרה כי היא נמצאת בזוגיות עם שחקנית הכדורגל האוסטרלית שרה וולש. לאחר שהשתיים נפרדו, ראפינו עברה למערכת יחסים עם זמרת אמריקאית בשם שרה קאהון. היא נחשבת לאישיות מרתקת על המגרש, שם חגיגות השערים שלה והרגל המדויקת הפכו אותה לאחת השחקניות המרתקות בעולם, אולם גם מחוץ למגרש.

ראפינו מפרסמת את נייקי, סמסונג ושלל חברות גדולות, תורמת לקהילה ההומו-לסבית בארצות הברית ולפני שנה הפכה לסנסציה אמיתית, כאשר פשטה את בגדיה לטובת ה"באדי אישו", המוסף של ESPN שהפך לשם דבר בשנים האחרונות בארצות הברית.

אם האמריקאיות ינצחו בקרב הקשה שמצפה להן הלילה, אפשר להיות בטוחים שראפינו תהיה שם במרכז החגיגה והמעמד שלה כגיבורה אמריקאית יעלה עוד מדרגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully