וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר מונדיאל הנשים: השני ברציפות של היפניות או הנקמה האמריקאית?

שחזור גמר המונדיאל הקודם וגמר האולימפיאדה האחרונה יתקיים בקנדה, שם אלופת העולם וסגניתה שוב ייאבקו על התואר (בין ראשון לשני, 2:00, יורוספורט): האם גם הפעם נקבל דרמה גדולה?

קרלי לויד, שחקנית נבחרת ארצות הברית. GettyImages
הכניעה את יפן בלונדון. לויד/GettyImages

מונדיאל הנשים שנערך בחודש האחרון בקנדה יגיע מחר בלילה (בין ראשון לשני, 2:00, יורוספורט) לסיומו עם הגמר הגדול שיפגיש, בפעם השנייה ברציפות, בין אלופת העולם המכהנת יפן לבין נבחרת ארצות הברית.

האמריקאיות לא שכחו עד היום את הטראומה מ-2011 בגרמניה, אז הפסידו ליפניות 3:1 בפנדלים אחרי 2:2 דרמטי ביותר בתום הארכה. עבור יפן מדובר בגמר שני בתולדותיה, בעוד שבמאזן של ארצות הברית, מלבד ההפסד בגמר האחרון, יש גם שתי זכיות בתואר, האחרונה שבהן הייתה אי שם ב-1999.

שחקניות נבחרת יפן בכדורגל. Rich Lam, GettyImages
המון, המון אופי ליפניות/GettyImages, Rich Lam

יפן היא הנבחרת היחידה בטורניר שניצחה את כל ששת משחקיה והיא עשתה זאת עם המון אופי, כאשר כל הניצחונות מושגים על חודו של שער אחד. ברבע הגמר היפניות הכניעו את אוסטרליה בדקה ה-87 ובחצי הגמר את אנגליה משער עצמי ביזארי לזכותן בדקה ה-93.

ארצות הברית מנגד, ניצחה חמישה משחקים וסיימה בתיקו אחד. הנבחרת של ג'יל אליס, שספגה שלל ביקורות על יכולות ניהול המשחק ועל הסגל שהביאה לטורניר, לא הבריקה רוב הזמן, אבל ה-0:2 בחצי הגמר על גרמניה החזקה הוכיח שלארצות הברית יש המון מה להציע. קרלי לויד, שכבר כבשה שלושה שערים בטורניר, תנסה לגרום לרשת לנוע פעם נוספת, אבל זה לא יהיה פשוט בכלל מול יריבה עם הגנה פנטסטית.

מאז גמר המונדיאל האחרון, הנבחרות נפגשו עוד חמש פעמים, כאשר במשחק הבולט ביותר מבין כל המשחקים הללו, ארצות הברית ניצחה 1:2 בגמר אולימפיאדת לונדון 2012. לויד כבשה אז את שני השערים עבור האמריקאיות, בעוד יוקי אוגימי רק צימקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully