וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 5.7: ספאחיץ' חתם בהמבורג, יואיץ' עבר לקלן

הבלם הבוסני שנזרק מלברקוזן, נשאר בגרמניה. דורטמונד מכרה את יואיץ' בכ-2.5 מיליון יורו, מת'יוז בסנדרלנד. וגם: יונייטד רוצה את הארי קיין, אדריאן סילבה שכח ממכבי חיפה ובדרך למונאקו

עריכת וידאו: מרום שפיצר

העברות

* אמיר ספאחיץ' בן ה-34 חתם לעונה אחת בהמבורג. הבלם הבוסני נזרק מבאייר לברקוזן באפריל האחרון אחרי שהכה סדרן בביי ארנה.

* פארמה אולי צללה לליגה הרביעית, אבל אנטוניו מיראנטה, שוערה בחמש השנים האחרונות, ימשיך בסרייה A לאחר שחתם בבולוניה כשחקן חופשי.

* אנטולי טימושצ'וק בן ה-36 חתם בקאיראט אלמטי הקזחית. הקשר הוותיק ששיחק בין היתר בבאיירן מינכן ושחטאר דונייצק, וצבר 140 הופעות בנבחרת אוקראינה, סיים את חוזהו בזניט סט. פטרסבורג הרוסית.

* מילוש יואיץ' עבר מבורוסיה דורטמונד לפ.צ קלן. הקשר הסרבי, 23, חתם לארבע שנים. בגרמניה מעריכים שקלן שילמה עליו כ-2.5 מיליון יורו.

* סנדרלנד רכשה מסלטיק את המגן אדם מת'יוז (23) תמורת כ-2 מיליון ליש"ט. הוולשי הבינלאומי חתם לארבע שנים במדי החתולים השחורים.

* יאניק סאגבו שסיים את חוזהו בהאל סיטי, סיכם באום סלאל הקטארית. החלוץ בן ה-27 שכבש רק שני שערי פרמיירליג ב-32 משחקים, סיכם לשנתיים בקבוצתו החדשה.

* הבלם הספרדי חורחה מורסיו שוחרר מראיו וייקאנו וחתם במדי אלמריה שירדה לליגת המשנה. מורסיו בן ה-29 חתם בקבוצה האנדלוסית עד קיץ 2018.

* גאזלק אז'קסיו שעלתה לראשונה בתולדותיה לליגה הבכירה בצרפת, שאלה מטולוז את המגן השמאלי איסיאגה סילה (21). לגאזלק אופציה לרכוש את סילה בתום העונה.

* מונאקו השאילה לארוקה הפורטוגלית את הבלם הצעיר בורחה לופס. הספרדי בן ה-21 יחזור לקבוצה מהנסיכות בסוף העונה.

* הקשר ההתקפי קרלוס אדוארדו עבר מפורטו לאל הילאל הסעודית. הברזילאי בן ה-25 שיחק בעיונה שעברה כמושאל לניס.

* ריאל סראגוסה החתימה לעונה את הקשר היפני אריה ג'סורו האסגאווה (26). הוא הגיע אליה בהעברה חופשית מסרזו אוסקה.

שמועות

* דויד דה חאה, "שחקן המריבה" של מנצ'סטר יונייטד, טוען: "אני חוזר למנצ'סטר לאימוני פתיחת העונה עם יונייטד. אני רגוע". אנדרס אינייסטה התייחס לסרחיו ראמוס, עוד שחקן שלכאורה על הקו מדריד-מנצ'סטר, ואמר ש"תמיד אמרתי שהוא אחד הבלמים הטובים בעולם, הוא בקבוצה גדולה כמו ריאל ואני לא חושב שהם ישחררו אותו".

* "גאזטה" האיטלקי לא דוחה את הטענות שפורסמו אתמול בצ'ילה, לפיהן ארתורו וידאל סגור בריאל מדריד. לטענת העיתון האיטלקי, יובנטוס "לא רואה בווידאל כשחקן שאסור לשחרר" והיא תרצה להשתמש בכסף מווידאל ולרכוש מצ'לסי את אוסקר, הקשר הברזילאי.

* באנגליה טוענים: ארסנל רוצה את מוניר אל חדאדי, הכישרון הצעיר של ברצלונה, שלא הרבה לשחק בשורות הסגל העמוס והכישרוני של אלופת אירופה.

* "סאן" מדווח: מנצ'סטר יונייטד עשתה "פנייה ישירה" לטוטנהאם בניסיון לקנות את הארי קיין, החלוץ האנגלי המצוין.

* המלחמה גוברת: סגן נשיא פיורנטינה פאולו פאנראי טוען ש"צריך להוריד את אינטר ליגה" בעקבות ניסיונה לקחת ממנה את מוחמד סלאח.

מוחמד סלאח מסרב לשוב לפיורנטינה: "ההתנהלות שלהם פאתטית"

דויד דה חאה שוער מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
רגוע. דה חאה/GettyImages

שמועות

* אדריאן סילבה, שלא נספר על ידי אלישע לוי בתקופתו הקצרה במכבי חיפה, עשוי להצטרף בקרוב למונאקו. על פי דיווחים בצרפת, מונאקו הגישה שתי הצעות לספורטינג ליסבון על הקשר בן ה-26, והיא תוכל לרכוש אותו תמורת 10-15 מיליון יורו.

* סוכנו של מריו גצה, קשר באיירן מינכן, בביקורת על מאמן הקבוצה פפ גווארדיולה: "הייתי רוצה שהוא יקבל יותר תמיכה. אני משוכנע שכשמריו ירגיש שתומכים בו, יהיה לו קל יותר להראות את הכישרון שלו. כמובן שהטריד אותו שהוא לא פתח בהרכב, בשביל זה הוא בא לבאיירן".

* המגעים בין ליברפול לאסטון וילה בנוגע להעברתו של כריסטיאן בנטקה, הגיעו למבוי סתום. המרסיסיידרז לא מוכנים לשלם 32.5 מיליון ליש"ט, וילה מתעקשת וכרגע אין הסכמה.

* מנצ'סטר סיטי ממשיכה לגשש בגזרת קווין דה בראונה ועל פי "סאנדיי טלגרף" היא תהיה מוכנה לשלם לוולפסבורג 50 מיליון ליש"ט. גם פ.ס.ז' מגלה עניין רב בקשר הבלגי.

* קשר שחטאר דונייצק, פרננדו, מתקרב לסמפדוריה. הברזילאי בן ה-23 אמור לעבור בדיקות רפואיות ביום שני ולהפוך לשחקן של הקבוצה מגנואה.

* בצרפת נמשכים הדיווחים על עניין הולך וגובר של פ.ס.ז' בבנואה טרמולינאס. המגן השמאלי בן ה-29, היום בסביליה, כבר שיחק תחת לורן בלאן בהצלחה רבה בבורדו. בלאן גם היה זה שזימן אותו לראשונה לסגל של נבחרת צרפת ב-2010 (למרות שאת הופעת הבכורה שלו הוא ערך תחת דידייה דשאן).

* 'דיילי מייל': מנצ'סטר יונייטד הציעה לטוטנהאם כ-40 מיליון ליש"ט עבור הארי קיין.

* לואיס נאני, שהיה מושאל בעונה החולפת ממנצ'סטר יונייטד לספורטינג ליסבון, נחת בטורקיה וצפוי לחתום בפנרבחצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully