וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד סלאח מסרב לשוב לפיורנטינה: "ההתנהלות שלהם פאתטית"

החלוץ המצרי שהושאל מצ'לסי לוויולה לא מעוניין להישאר בפירנצה, למרות האפשרות של המועדון להאריך את חוזהו. ההנהלה מאיימת לתבוע אותו, אך סוכנו מתעקש: "החוזה שחתמנו עליו בינואר ברור, עצוב שהם מתכחשים למה שהסכימו לו"

מוחמד סלאח שחקן פיורנטינה. GettyImages
מתעקש לא להמשיך לשחק בסגול. סלאח/GettyImages

אם פאולו סוזה חשב לסגור מעגל ולהדריך בעונה הקרובה את מוחמד סלאח, שהדיח אותו ואת מכבי תל אביב ממוקדמות ליגת האלופות לפני שנתיים במדי באזל, הוא צפוי להתבדות. המאבק בין החלוץ המצרי לפיורנטינה מסלים, וכעת טוען סוכנו כי הוויולה "פאתטיים".

סלאח הגיע לטוסקנה בחלון ההעברות של ינואר בהשאלה מצ'לסי, ורשם חצי עונה מוצלחת למדי עם שישה שערים ב-16 הופעות, שסייעו לקבוצה של וינצ'נזו מונטלה לסיים במקום הרביעי. המועדון רצה להמשיך את ההתקשרות, אך סלאח סירב ודרש לעבור לקבוצה אחרת, אם ז'וזה מוריניו לא יחפוץ בשורותיו.

ראשי פיורנטינה הודיעו היום כי הם שוקלים לנקוט מהלכים משפטיים, מה שעורר את זעמו של סוכנו של סלאח, רמי עבאס. "סלאח הוא שחקן של צ'לסי. החוזה ששלושת הצדדים חתמו עליו בינואר היה ברור לחלוטין, וצר לנו שפיורנטינה מדברת כעת על הליכים משפטיים. עצוב לראות מועדון בסדר הגודל הזה מבצע ניסיונות פאתטיים להתכחש למה שהסכימו לו, ולמחויבויות החוזיות שלו. סלאח מעוניין לשחק עבור מועדון עם ערכים מקצועיים ומוסריים שונים".

עבאס ציין, עוד לפני האיומים בתביעה, כי פיורנטינה ידעה עוד בפברואר שאין לחלוץ כוונה להישאר אצלה גם בעונת 2015/16, לאחר שהועבר בהשאלה כחלק מעסקת קוואדרדו. לוויולה הייתה אופציה להאריך את החוזה, אך סלאח הטיל על כך וטו ומעוניין לשחק במועדון אחר באיטליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully