וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: ניסו קפילוטו סיכם לעונה אחת

3.7.2015 / 15:20

הבלם, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה ספורט, ושיחק בעונה החולפת בסנט גאלן השוויצרית, חוזר לקדנציה שנייה, אך לא יוכל לשחק במשחק הגומלין מול אורדבאסי. אריקו מפנדורי מועמד להצטרף

בית"ר ירושלים ממשיכה להתחזק ולבנות את הסגל שלה לקראת העונה שכבר החלה והיום (שישי) הקבוצה הגיעה לסיכום על החזרתו של ניסו קפילוטו, הבלם ששיחק בעבר בקבוצה ובעונה החולפת שיחק במדי סנט גאלן השוויצרית. קפילוטו סיכם לעונה אחת במועדון עם אופציה לעונה נוספת ויחזק את ההגנה של סלובודאן דראפיץ' בעונה הקרובה.

לפני שבועיים פרסמנו: ביתר עשויה לחזור לאופציית קפילוטו

ניסו קפילוטו שחקן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
חוזר לבית"ר. קפילוטו/אדריאן הרבשטיין

קפילוטו בן ה-25 שיחק בעונה החולפת בסנט גאלן השוייצרית, במדיה רשם 13 הופעות, כש-11 פעמים עלה בהרכב. הוא גדל במכבי תל אביב ועלה לבוגרים בעונת 2006/07. במהלך עונת 2010/11 עבר למ.ס. אשדוד, ולאחר מכן המשיך להפועל עכו ואלקי לרנקה הקפריסאית. בקיץ 2013 חתם בבית"ר, ונשאר איתה בליגה רק במחזור האחרון.

אחרי שחרורם של הבלמים ססאר ארסו וזאביק חיימוביץ', בית"ר חיפשה שחקני הגנה שיוכלו למלא את החלל ומצאה שחקן שמזוהה עם המועדון ומכיר את המערכת מבפנים, אך בכל מקרה קפילוטו לא יוכל לשחק במשחק הגומלין בליגה האירופית מול אורדבאסי הקזחית ויעמוד לרשותו דראפיץ' רק אם הקבוצה תעבור לשלב הבא.

המו"מ בין הצדדים נמשך מספר שבועות וידע עליות וירידות. מעבר לקפילוטו, בבית"ר עושים מאמצים לצרף בלם זר כאשר אריקו הברזילאי מפנדורי הוא המועמד המוביל. הלילה תנחת הקבוצה בישראל, כאשר מחר אמור להצטרף לקבוצה ולאד מוראר יחד עם נציגיו ולחתום רשמית במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully