וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים עשויה לחזור לאופציית ניסו קפילוטו

20.6.2015 / 10:44

בקבוצה מחפשים בלם זר אך לפני כן רוצים לצרף בלם ישראלי בדחיפות. אם קפילוטו יצורף, ייתכן כי דניאל אסקלינג ולארי כהן יירדו מהפרק. אנטל: "לא סגרתי בהפועל תל אביב, הכל פתוח מבחינתי"

ניסו קפילוטו בית"ר ירושלים מול יחיא עיסא בני לוד. ברני ארדוב
ישוב לבירה? ניסו קפילוטו/ברני ארדוב

בית"ר ירושלים צריכה למסור לאופ"א עד ליום שני הקרוב את סגל השחקנים לסיבוב הראשון במוקדמות הליגה האירופית. בבית"ר עושים מאמצים להספיק לסכם עם עוד שחקן או שניים עד לסיום המועד אך בכל מקרה יודעים במועדון כי מדובר בסגל שלא באמת יוכל להתמודד ברמות הגבוהות ודרוש לו חיזוק של לפחות 3-4 שחקנים משמעותיים נוספים. בבית"ר אמנם מחפשים בלם זר במקומו של ססאר ארסו אך בינתיים רוצים לצרף בלם ישראלי. דניאל אסקלינג עדיין על הפרק ובמקביל נחת בישראל לארי כהן, שסוכניו משוכנעים כי יחתום מחר או מחרתיים ואילו בבית"ר טוענים כי יראו אותו במשחק אימון לפני כן.

ללא קשר, לבקשת הצוות המקצועי בבית"ר חידשו את המו"מ בנוגע לניסו קפילוטו ורוצים לנסות ולצרף את הבלם המשתייך לסנט גאלן השוויצרית. לקפילוטו חוזה לעוד שנתיים בשוויץ אך הוא כבר הביע את רצונו לחזור. ישנם פערים בין ההצעה שבית"ר הגישה לדרישות השחקן אך ייתכן כי הצדדים יגשרו על הפערים ביממה הקרובה והוא יצטרף למועדון. מעבר לקפילוטו, בקבוצה קיבלו מסרים חיוביים מליביו אנטל בסוף השבוע. אנטל הבהיר דרך מקורבים כי הוא לא סגר בהפועל תל אביב ורק בעוד מספר ימים יחליט על עתידו. אנטל אישר כי יש לו הצעה יפה מהפועל תל אביב אך אם ובית"ר תגיש לו הצעה ראויה הוא ישמח להישאר בירושלים. התפתחויות בנושא צפויות בתחילת השבוע.

ביום שני (17:30) תערוך הקבוצה משחק אימון בבית וגן נגד מ.ס אשדוד. המאמן סלובודאן דראפיץ' צפוי לחלק את הדקות בין כל שחקני הסגל שרק עתה החלו את האימונים. בבית"ר קבעו בתחילה משחק אימון נגד הפועל באר שבע אך הוא בוטל. מעבר למשחק נגד אשדוד ינסו בקבוצה לארגן משחק אימון נוסף אך לקראת סוף השבוע אך הסיכויים לכך קלושים.

סלובודאן דראפיץ' מאמן בית"ר ירושלים. אופיר סער, מערכת וואלה! NEWS
יחלק את הדקות בין השחקנים. סלובודאן דראפיץ'/מערכת וואלה! NEWS, אופיר סער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully