וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משוועים לרכש: בית"ר ירושלים מנסה לסגור עם ניסו קפילוטו

21.6.2015 / 6:38

הצוות המקצועי לוחץ לצרף את הבלם וייתכן כי יוכרז על סיכום בין הצדדים בקרוב. גם רוסלן ברסקי יצטרף. גורם על ליביו אנטל: "אלי טביב יהיה חייב להגיש לו הצעה מפתה מאוד כדי לנסות להשאיר אותו"

שחקן בית"ר ירושלים, ניסו קפילוטו. טל לוי
חוזר לבית"ר? קפילוטו/טל לוי

בבית"ר ירושלים רוצים לנסות לסגור עוד היום (ראשון) עם הבלם ניסו קפילוטו ולצרפו לקבוצה. אלי טביב שוחח אמש עם נציגי השחקן ואמור לנסות להגיע להבנות על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, או לחילופין חוזה לשנתיים. קפילוטו כבר הבהיר כי ברצונו לחזור לבית"ר ירושלים, אך הפערים בין חוזהו בסנט גאלן השווצירית להצעת בית"ר עדיין גדולים. הצוות המקצועי בבית"ר לוחץ לצרפו למועדון באופן מיידי.

אם הבלם יחתום, בבית"ר יצטרכו לעבוד במרץ מחר כדי לבצע את ההעברה הבינלאומית של הבלם משוויץ על מנת שיוכל להירשם לקראת הסיבוב הראשון בליגה האירופית. במקרה שהסיכום יידחה במספר ימים, קפילוטו יוכל להירשם כשחקן החריג עד ה-1 ביולי. בבית"ר כבר ויתרו ביום חמישי על האפשרות לצרף זר עד הדדליין ומי שיצטרף מעתה יהיה אקטואלי רק לסיבוב השני, אם הקבוצה תעפיל אליו.

מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע מול יואכים אסקלינג הפועל כפר סבא. ברני ארדוב
ממתין להתפתחויות. אסקלינג/ברני ארדוב

מחר תערוך הקבוצה משחק אימון נגד מ.ס אשדוד. בבית"ר הבהירו כי הבלם לארי כהן לא יוחתם ללא התרשמות ואם יסרב לכך, צפוי דניאל אסקלינג לחתום בקבוצה. הצוות המקצועי מתכנן לחלק את הדקות בין כל שחקני הסגל והגדיר את המשחק כ"חילוץ עצמות" ראשון של העונה. הקשר רוסלן ברסקי מרשים באימונים והמטרה היא להחתימו במועדון בימים הקרובים.

בנוגע לקשר האסטוני הנריק אויאמה, בבית"ר מנסים להגיע לסיכום כי השחקן יצטרף לקבוצה ב-15 ליולי, אז תסיים קבוצתו הנורבגית את הליגה. עדיין לא ברור אם השחקן מוכן לחתום כבר עכשיו או שירצה למשוך זמן ולבדוק אופציות נוספות. בבית"ר ביקשו הבהרות מהשחקן בימים הקרובים. הקשר הברזילאי לואיז קרלוס לא המתין לבית"ר וחתם אמש בפולין.

בנוגע לליביו אנטל: השחקן אמור ביום שני לטוס מרומניה לטורקיה על מנת לסגור את הפיצוי מול גנצ'לרבירג'י הטורקית ולאחר מכן לטוס לישראל בשני בערב או בשלישי. בבית"ר יצרו קשר עם אנטל בסוף השבוע אך חזרו והבהירו כי "עם כל הכבוד לזה שהוא היה רוצה להיות בבית"ר, אלי טביב צריך להזדרז ולהגיש לו הצעה מפתה כי הוא קרוב מאוד להפועל תל אביב".

עורך הדין של המועדון רוני מוזסון ייצג את הקבוצה בהגרלת מוקדמות הליגה האירופית ביום שני הקרוב. בבית"ר מקווים כי יזכו ליריבה חלשה וגם למשחק ראשון בבית. גורם במועדון אמר אתמול: "הסגל עדיין לא מספיק טוב, לא מגובש וללא משחקי אימון ובאמת נצטרך מזל בהגרלה. אם נעבור את הסיבוב הראשון נגיע הרבה יותר מאורגנים ומוכנים לסיבוב השני".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ליביו אנטל שחקן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
טביב חייב להזדרז. אנטל/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully