וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: ווסטהאם טיילה, הכוכב האדום בלגרד ועידן ורד הובכו

הפטישים לא התקשו להביס 0:3 בביתם את לוסיטאנוס, סגנית אלופת אנדורה, במשחק הראשון במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון. הסרבים, אצלם רשם ורד הופעת בכורה ו-90 דקות, הפסידו בבית 2:0 לאלמנטי הקזחית אחרי שסאבו פאביצ'ביץ' הורחק בדקה השלישית

דיאפרה סאקו שחקני ווסטהאם חוגגים. GettyImages
ווסטהאם פתחה את העונה הארוכה ברגל ימין. סאקו והחברים/GettyImages

מלבד משחקה של בית"ר ירושלים, נערכו הערב (חמישי) עוד שלל משחקים במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית.

נציג ישראלי אחד היה מעורב, עידן ורד, שפתח בהרכב בהופעתו הראשונה במדי קבוצתו החדשה הכוכב האדום בלגרד והיה שותף להפסד הביתי המביך של הסרבים, 2:0 ביתי מול קייראט אלמנטי. כבר בדקה השלישית של המשחק הורחק משורות הכוכב האדום בלם מכבי והפועל תל אביב לשעבר, סאבו פאביצ'ביץ' ובלעדיו, המארחת קרסה וככל הנראה לא תמשיך לסיבוב הבא, אלא אם תצליח לבצע מהפך גדול בגומלין. לצד ורד, שהשלים 90 דקות, שיחק עוד אקס של הפועל תל אביב, פטר אורלנדיץ'.

ווסטהאם, שסיימה את העונה שעברה רק במקום ה-12 בפרמיירליג ונכנסה למפעל דרך אחד משלושת הכרטיסים המחולקים לקבוצות ההוגנות של היבשת, החלה את דרכה עם 0:3 ביתי קליל על לוסיטאנוס, סגנית אלופת אנדורה. הפטישים חיפשו את השער במשך 40 דקות עד שדיאפרה סאקו נגח את הראשון מקרוב והשלים צמד תוך חמש דקות בעקבות טעות בהגנה. ג'יימס טומקינס כבש את השלישי בדקה ה-58 עם עוד נגיחה.

אגב, סנט ג'ונסטון הסקוטית, שהתלוננה לאחר שהוגרלה למפגש מול אלאשקרט ירבאן הארמנית ונאלצה לעשות מסע של 6,000 מייל, הפסידה בחוץ 1:0 וספגה קיתונות של ביקורת מהתקשורת בסקוטלנד. התוצאה של הערב שייכת לברונדבי הדנית, שהביסה את יובנס/דוגנה האומללה מסן מרינו 0:9. סלובאן ברטיסלבה הסלובקית נהנתה גם היא, עם 0:6 בחוץ על אירופה מגיברלטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully