וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: רנה רוז'ו ימשיך בקבוצה לעונה נוספת

2.7.2015 / 17:53

הירוקים הודיעו כי הפורוורד האמריקאי (29, 1.98 מטר) יישאר. המאמן רמי הדר אמר: "הוא הוכיח לאורך כל העונה יכולות ורסטיליות בשני צדי המגרש"

שחקן מכבי חיפה רנה רוז'ו. אדריאן הרבשטיין
נשאר בכרמל. רוז'ו/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה הודיעה הערב (חמישי) כי הפורוורד רנה רוז'ו ימשיך לשחק בשורותיה גם בעונה הבאה. על הישארותו הצפויה של רוז'ו במועדון פורסם לראשונה בוואלה ספורט. האמריקאי בן ה-29 (1.98 מטר) שיחק העונה ב-33 משחקים בעונה הסדירה והעמיד ממוצעים של 12.5 נקודות, 6.4 ריבאונדים, 1.1 חסימות ו-2.6 חטיפות (מקום ראשון בליגה) ב-30 דקות בממוצע.

המאמן רמי הדר אמר לאתר הרשמי של חיפה: "רנה הוכיח לאורך כל העונה יכולות ורסטיליות בשני צדי המגרש, בנוסף ליציבות וקשיחות. העובדה שהוא ממשיך מצביעה על האופי והכיוון של הקבוצה שנבנית". הבעלים ג'ף רוזן הוסיף: "רנה עושה הכול על המגרש והאוהדים שלנו למדו להעריך את האינטנסיביות שלו ואת מוסר העבודה. הוא יהיה אחד משחקני המפתח שלנו בעונה הקרובה, על המגרש וגם בקהילה בחיפה".

רוז'רו נבחר למשחק האולסטאר האחרון של ליגת העל וזכור בעיקר מהניצחון על גלבוע/גליל ב-26 בינואר, אז סיים עם 22 נקודות, 17 ריבאונדים, 7 אסיסטים, 7 חטיפות ו-3 חסימות ועם 49 נקודות מדד. בחמשת משחקי סדרת הפלייאוף מול הפועל אילת הוא קלע בממוצע 13 נקודות.

רוז'ו מצטרף לוויל גרייבס שנשאר גם כן, כמו גם לגארד היהודי-אמריקאי ג'ון דיברלותימאו והפורוורד עוז בלייזר שהגיע מבני הרצליה. חנן קולמן וצ'וברביץ' ממשיכים במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully