וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי הדר האריך את חוזהו במכבי חיפה: "מייצג את התשוקה שחיפשנו"

1.6.2015 / 12:30

פחות מיממה אחרי ההדחה ברבע גמר הפלייאוף, ג'ף רוזן נפגש עם המאמן והאריך את חוזהו בעונה נוספת. הדר: "מודה לכולם על האמון בי". גרייבס ורוז'ו מחזיקים בחוזה. הרוש ובלייזר מועמדים

one

למרות סיימה אמש (ראשון) את העונה שלה כשהודחה ברבע גמר הפלייאוף עם הפסד 3:2 בסדרה מותחת להפועל אילת, מכבי חיפה האריכה היום את חוזהו של המאמן רמי הדר בעונה נוספת.

"אנחנו מאוד שמחים שרמי הדר ימשיך אתנו גם בעונה הנוספת", אמר בעלי הקבוצה, ג'ף רוזן. "רמי מייצג את המנהיגות, התשוקה והמשמעת שאותה אנחנו מחפשים, כדי להוביל את הקבוצה לרמה גבוהה יותר. צוות האימון שלו עשה עבודה מצוינת בפיתוח כישרונות צעירים, שישמשו יסוד לקבוצה בעתיד".

הדר הוסיף: "אני נרגש להמשיך כמאמן ראשי של מכבי חיפה. אני רוצה להודות לג'ף רוזן ולארנון שירן על האמונה בי. אני מצפה להוביל את מכבי חיפה לעונה מוצלחת. חיפה היא עיר מיוחדת ואני גאה להיות חלק ממכבי חיפה".

מאמן מכבי חיפה רמי הדר. אדריאן הרבשטיין
נשאר בכרמל. רמי הדר/אדריאן הרבשטיין

שני שחקנים בלבד מחזיקים בחוזה בחיפה לעונה הבאה - רנה רוז'ו ו-וויל גרייבס, שעל פי גורמים בסביבת הקבוצה יש למועדון אפשרות לא להמשיך עמם, אך בזכות יכולת טובה של השניים הם יחזרו גם בעונה הבאה ללבוש ירוק. אייק אופייבו היה המצטיין של הירוקים במהלך העונה האחרונה, והיכולת שלו צפויה להוביל קבוצות בכירות ביבשת לנסות ולהחתימו, ובחיפה יעקבו אחר ההתפתחויות בנושא זה. אדריאן הנינג, שהצטרף בסוף העונה, לא ימשיך.

בגזרה הישראלית צפויים בחיפה להגיש חוזה חדש לדגן יבזורי, שמבוקש על ידי מכבי תל אביב והפועל ירושלים, ומקווים כי אם יתקרבו לגובה ההצעה שהוגשה מכיוון האלופה, יצליחו למנוע ממנו לעזוב. בחיפה יחלו במגעים בקרוב להשאיר את אלכס צ'וברביץ', כשהרצון הוא שלפחות אחד מבין מורן רוט וחנן קולמן ישאר גם כן. בן רייס, שקרע את הרצועה הצולבת בפתיחת העונה ולא שיחק מאז, יהיה כשיר לפעילות כבר בתקופה הקרובה לאחר שחזר לאימונים, ובחיפה מאמינים שיחתום על חוזה לעונה נוספת. שחקנים שהוזכרו כמועמדים לירוקים לקראת העונה הבאה הם שלומי הרוש מהפועל חולון, שמבוקש גם בהפועל אילת, ועוז בלייזר אותו רוצים בלא מעט קבוצות גם כן.


(עדכון ראשון: 9:38)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully