וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 2.7: באקה ולואיז אדריאנו במילאן, ריאל בעקבות שחקני יובנטוס

חלוצי סביליה ושחטאר יחזקו את הקבוצה של מיכאילוביץ', הבלאנקוס במו"מ עם וידאל ויורנטה, הג'אלורוסי החתימו את קשר גנואה, מילאן בעקבות לואיז אדריאנו, אינטר רוצה את יובטיץ'. כל השמועות וההעברות

AP
יאגו פאלקה שחקן גנואה. GettyImages
החיזוק הטרי של רומא. יאגו פאלקה/GettyImages

העברות

* מילאן הודיעה על כך שהגיעה לסיכום עם סביליה על החתמתו של קרלוס באקה, חלוץ נבחרת קולומביה. באקה יגיע למילאנו בסוף השבוע ויחתום רשמית תמורת 30 מיליון יורו אחרי שיעבור בדיקות רפואיות.

* מילאן לא הסתפקה בבאקה ואחרי כמה שעות הודיעה על חתימתו של לואיז אדריאנו על חוזה לחמש שנים. החלוץ הברזילאי נרכש משחטאר דונייצק האוקראינית תמורת סכום המוערך בכ-8 מיליון יורו וכבר הגיע למילאנו. לידיעה המלאה

* אינטר צירפה רשמית את מרטין מונטויה, מגן ברצלונה שעבר היום בדיקות רפואיות בסן סירו.

* ריאל מדריד הודיעה רשמית על צירופו של לוקאס ואסקס, ששיחק בקבוצה אך בעונה שעברה היה שייך לאספניול. הבלאנקוס שילמו מיליון יורו כדי להחזירו.

* נאנט רכשה את החלוץ האיסלנדי קולביין סיגתורסון תמורת 3 מיליון יורו מאייאקס, ששילמה על השחקן 4.5 מיליון יורו לפני ארבע שנים. החלוץ בן ה-25 חתם לחמ שנים בקבוצה מצרפת וקיבל את החולצה מספר 9.

* המבורג החתימה על חוזה קבוע את לואיס הולטבי, הקשר ששיחק בעונה החולפת בקבוצה כמושאל מטוטנהאם.

* סלטיק החתימה לארבע שנים את סאיידי יאנקו, המגן הימני השוויצרי שהגיע ממנצ'סטר יונייטד.

* עלי עדנאן, המגן הימני העירקי בן ה-21 עזב את ריזספור הטורקית וחתם בשורות אודינזה מהסרייה א'.

* סביליה החתימה את אדיל רמי, הבלם הצרפתי שמגיע ממילאן וכיכב בעבר בליגה הספרדית במדי ולנסיה. רמי חתם עד 2019 אצל האנדלוסים שישלמו עבורו כ-3.5 מיליון יורו.

* רומא החתימה את יאגו פאלקה, קשרה הספרדי של גנואה. סגנית האלופה שילמה מיליון יורו עבור שאילתו של השחקן, עם אופציה לרכוש אותו תמורת 7 מיליון יורו נוספים.

* חוסה הולבאס, מגן נבחרת יוון בן ה-31, נמכר מרומא לווטפורד תמורת 2.5 מיליון יורו.

* מריו פשאליץ', הקשר הקרואטי בן ה-20 שנולד בגרמניה, גדל בהיידוק ספליט ונרכש על ידי צ'לסי בשנה שעברה, עבר בהשאלה למונאקו, שם יחליף את ז'ופרה קונדוגביה. בעונה החולפת שיחק כמושאל באלצ'ה.

* דני בלינד מונה רשמית למאמנה של נבחרת הולנד במקומו של חוס הידינק.

* מונאקו השלימה את רכישתו של החלוץ בן ה-19 קורנטן ז'אן מטרואה, החתימה אותו על חוזה עד 2020, אך שלחה אותו בהשאלה לעונה אחת בחזרה לטרואה, עמה ישחק בליג 1.

* קון הצרפתית הודיעה על החתמתו של החלוץ אנדי דלור, שחוזר לארצו אחרי קדנציה בוויגאן וחתם לארבע שנים.

* ריאן באבל עזב את קאסימפאשה אחרי שתי עונות וחתם לשנתיים באל-עין מאיחוד האמירויות. באבל בן ה-28 כבש תשעה שערים בליגה הטורקית בעונה שעברה.

שמועות

* ב"אס" מדווחים שמנצ'סטר יונייטד הפחיתה את תג המחיר של דויד דה חאה ל-35 מיליון יורו. ריאל מדריד תנצל זאת כדי להחתימו?

* זה עדיין לא רשמי, אבל אתלטיקו מדריד סיכמה עם פורטו על רכישתו של ג'קסון מרטינס תמורת 27 מיליון יורו. חלוץ נבחרת קולומביה יחליף את מריו מנדז'וקיץ' שעבר ליובנטוס.

* בספרד מדווחים שרפא בניטס מאמנה החדש של ריאל מדריד ביקש מההנהלה להחתים את פרננדו יורנטה, החלוץ הספרדי של יובנטוס שכיכב בעבר בליגה הספרדית במדי בילבאו.

* על פי דיווח נוסף באיטליה הבלאנקוס מנהלים מו"מ גם עם ארתורו וידאל, הקשר הצ'יליאני המצוין של הגברת הזקנה שבו התעניינה הקיץ גם ארסנל של ונגר.

* באיטליה מדווחים שנאפולי ואינטר שוקלות טרייד מעניין בין פרדי גווארין לדריס מרטנס.

* אינטר ממשיכה להיות פעילה בשוק ההעברות. אחרי שהחתימה כבר את קונדוגביה ומיראנדה, באיטליה מדווחים שהקבוצה במו"מ מתקדם עם סטבן יובטיץ', החלוץ המונטנגרי שלא קיבל הרבה דקות משחק בעונה החולפת במנצ'סטר סיטי.

עוד באותו נושא

מהצונאמי באינדונזיה לספורטינג ליסבון: סיפורו המדהים של מרטוניס

לכתבה המלאה
שחקן שחטאר דונייצק לואיז אדריאנו. רויטרס
בדרך למילאן? לואיז אדריאנו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully