וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיזוק הכפול של מילאן: קרלוס באקה ולואיז אדריאנו הצטרפו

החלוץ הקולומביאני יגיע לבדיקות רפואיות בסוף השבוע, אחרי שסוכמה רכישתו מסביליה תמורת 30 מיליון יורו. הברזילאי חתם לחמש שנים אחרי שנרכש תמורת 8 מיליון יורו משחטאר דונייצק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לואיז אדריאנו עם החולצה החדשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מילאן ביצעה הערב (חמישי) חיזוק כפול ומשמעותי מאוד לקראת עונת 2015/16. הרוסונרי החלו את היום עם הודעה בדבר סיכום שהושג עם סביליה על רכישתו של החלוץ הקולומביאני קרלוס באקה תמורת 30 מיליון יורו, ובהמשך הכריזה על החתמתו של החלוץ הברזילאי לואיז אדריאנו לחמש שנים, אחרי שנרכש תמורת 8 מיליון יורו משחטאר דונייצק.

בעוד באקה צפוי להגיע למילאנו רק בסוף השבוע ואז לעבור את הבדיקות הרפואיות ולחתום רשמית, לואיז אדריאנו כבר סיפק את לחיצת היד המסורתית עם סגן הנשיא אדריאנו גליאני ותועד עם החולצה החדשה. החלוץ ששיחק בשחטאר מאז 2006 וכבש 129 שערים ב-266 הופעות בכל המסגרות, משך עניין בעקבות תשעת שעריו בליגת האלופות בעונה החולפת, כולל חמישה במשחק אחד. הוא קושר לרומא, ארסנל וליברפול, וגם היו דיווחים על מעבר מוזר למפרץ, אך בסופו של דבר החלוץ בן ה-28 בחר ברוסונרי.

שני החלוצים מצטרפים לאנדראה ברטולאצ'י, קשר גנואה בעונה החולפת שנרכש מרומא שהחזיקה בכרטיסו תמורת 20 מיליון יורו והיווה פיצוי עבור המאמן החדש סינישה מיכאילוביץ' אחרי שז'ופרה קונדוגביה העדיף את היריבה העירונית אינטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully