וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בקליבלנד: הקאבס מוכנים לתת חוזה מקסימום לקווין לאב

הקאבס משוכנעים כי יצליחו למנוע עזיבה של הפורוורד תמורת חוזה משודרג, ובתקשורת המקומית גורסים כי גם לברון תומך במהלך. בארה"ב מפרשנים את המדיניות של לברון: "הוא רוצה שבלאט יעזוב"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הקיץ העמוס של קליבלנד רק החל, וכבר מלא בסימני שאלה. רשימת השחקנים שעלולים לעזוב כוללת גם את לברון ג'יימס וקווין לאב, שנמצאים בסטטוס של שחקנים חופשיים מוגבלים, אבל כפי הנראה שניהם יישארו באוהיו תמורת חוזה גדול יותר. בוב פינאן מ'הראלד ניוז' דיווח אמש (שבת) כי למרות הדיווחים על כך שלברון בוחן את ההתפתחויות מהצד וטרם החליט אם להישאר בקליבלנד, הוא יאריך את חוזהו בוודאות. גם קווין לאב, שסימני השאלה סביבו רבים ובוסטון, הלייקרס, פורטלנד, ופיניקס הביעו בו עניין, צפוי להישאר לטענתו של פינאן.

פורוורד קליבלנד קאבלירס קווין לאב. GettyImages
הקאבס מוכנים להשקיע כדי להשאיר אותו. לאב/GettyImages

"לאב כבר אמר כמה פעמים בעבר שהוא נשאר. הוא אמר עשרות פעמים שנכון לעכשיו, הוא רוצה להיות בקונטנדרית בעדיפות ראשונה. עכשיו הוא כבר מסוגל ללכת. הוא לא פצוע יותר. הוא הולך לקבל הצעות, הצעות גדולות, מקבוצות אחרות. אבל הקאבס יכולים לשלם יותר מכל אחת אחרת. נראה שהיא מוכנה לתת לו חוזה מקסימום, למרות שלא כולם משוכנעים שהוא שווה את זה (דיוויד בלאט התבטא בעבר בנושא ועורר סערה). דווקא עכשיו, כשיש לו את כל מה שהוא צריך וכל הוא ביקש, הוא יעזוב? אני חושב שזה יהיה מטופש מצידו. הוא יכול להיות חלק משושלת שתזכה בטבעות בשנתיים הקרובות".

פינאן, שמשוכנע כי לברון יישאר, מתייחס גם לשחקנים האחרים שעלולים לעזוב את הקאבס בפוסטסיזן. "אם הייתי צריך לנחש, הייתי אומר שטריסטן תומפסון יישאר, אפילו שהוא ייקבל הצעות מקבוצות אחרות. הקאבס מעוניינים מאוד גם באימן שאמפרט. גם דלי יישאר אם הוא לא ירצה סכומי כסף מטורפים יחסית. אולי ג'יי אר סמית' יעזוב. עבורו הקאבס לא צריכים לשבור חסכונות".

עוד באותו נושא

בלאט: "ודאי שאמשיך בקליבלנד, היחסים עם לברון ילכו וישתפרו"

לכתבה המלאה
גארד קליבלנד קאבלירס מתיו דלבדובה. GettyImages
רק שלא ידרוש סכומים גבוהים מדי. דלבדובה/GettyImages

בקליבלנד מרוצים גם מההתפתחויות בדראפט. הקאבס אמנם ויתרו על טיוס ג'ונס בבחירה ה-24 והעבירו אותו למינסוטה, אבל קיבלו תמורתו את הבחירה ה-31, בה לקחו את ג'די אוסמאן הטורקי, שנצץ העונה במדי אנדולו אפס ביורוליג. בראיון שהעניק הג'נרל מנג'ר דיוויד גריפין לכריס פידור מ-Cleveland.com הוא החמיא לטורקי הכישרוני, והודה כי בכוונתו להפוך אותו ל"ניקולה מירוטיץ' 2", מתוך כוונה להשאירו באירופה בשתי העונות הקרובות ולקבל אותו מוכן ובשל יותר, כפי שפורוורד הבולס עשה כשביצע את קפיצת המדרגה מריאל מדריד לשיקגו.

"אוסמאן יכול לעזור לנו הרבה בעתיד", אמר. "יש לו יכולות מרשימות. מלבד פורזינגיס והזוניה, שנבחרו בלוטרי, לא היה שחקן אירופי מסקרן ומוערך יותר ממנו בדראפט הזה. אנחנו עוקבים אחריו במשך שנתיים, לא חשבנו שנוכל לקחת אותו בבחירה ה-31. הוא מזכיר לי, באופי, את גוראן דראגיץ'. יש לו את כל הדברים הנכונים מבחינה מנטלית כדי להפוך לשחקן כדורסל מצוין ב-NBA. אני מרגיש בטוח לגמרי לגביו".

צפו בביצועיו של ג'די אוסמאן ביורוליג

בלי קשר, בארצות הברית ממשיכים לפרשן כל צעד ושעל של לברון ג'יימס. העיתונאי דייב דניאלס מ-Rant Sports התייחס לידיעות האחרונות על לברון ג'יימס ומדיניות המבט מהצד שלו בזמן הקרוב, וניתח אותה מנקודת מבטו של דיוויד בלאט.

"נראה שהגישה של לברון ג'יימס כלפי הפעולות של הקאבס בקיץ מסמלת את חוסר שביעות הרצון שלו מדיוויד בלאט", כתב. "ברור שלברון לא אוהב אותו במיוחד. הוא לא תמך בבלאט באופן פומבי אפילו פעם אחת, גם בתקופה האחרונה. כנראה שעזיבה של בלאט נמצאת בראש סדר העדיפויות שלו. זה שהוא לקח צעד אחורה אולי מרמז על כך שהוא רוצה את עזיבתו. אם הקאבס יחליטו באופי סופי להשאיר את בלאט, מעניין יהיה לראות איך לברון יגיב לזה בקיץ הבא. נראה שהעתיד של בלאט בקאבס עגום בהרבה מאשר העתיד של גריפין או לאב. כדאי שהקאבס יטו אוזן לווישפול ת'ינקינג של לברון ג'יימס, כי הם ממש לא מעוניינים בעוד נטישה כואבת שלו".

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
לברון מראה לו את הדרך החוצה? בלאט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully