וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 27.6: באקה בדרך למילאן, איקר קסיאס לרומא?

חלוץ נבחרת קולומביה סיכם תמורת 30 מיליון יורו, שוער ריאל במגעים עם הקבוצה מבירת איטליה, בורנמות' שילמה 8 מיליון ליש"ט על טיירון מינגס, הבלאנקוס מתעניינים בבלם ולנסיה וקיבלו עוד הצעה על ראמוס מיונייטד, שסיכמה עם שניידרלין

שינג'י אוקזאקי שחקן מיינץ. GettyImages
ממיינץ ללסטר סיטי. אוקזאקי/GettyImages

העברות

* קרלוס טבס חוזר הביתה: החלוץ הארגנטינאי בן ה-31 עבר מיובנטוס לבוקה ג'וניורס.

* ליון הודיעה כי החתימה את קלודיו בובו, חלוצה בן ה-27 של גנגאן, שהבקיע 17 שערי ליגה בעונה החולפת. בובו חתם לארבע שנים, ליון שילמה עבורו סכום המוערך בכ-4 מיליון יורו.

* המגן השמאלי טיירון מינגס חתם בבורנמות' והפך להעברה היקרה ביותר שלה בכל הזמנים. העולה החדשה רכשה את השחקן בן ה-22 מאיפסוויץ' תמורת 8 מיליון ליש"ט.

* מונאקו שילמה לקון 4 מיליון יורו וקנתה ממנה את הקשר המבטיח תומא למאר. הצרפתי בן ה-19 כבר שותף ב-25 משחקי ליגה בעונה שעברה.

* חיזוק מסקרן מאוד ללסטר סיטי: החלוץ היפני שינג'י אוקזאקי, שכבש בעונה החולפת 12 שערי בונדסליגה במדי מיינץ. ההערכות באנגליה הן שהשועלים שילמו עליו כ-7 מיליון ליש"ט.

* סאדיו דיאלו חזר לבאסטיה בה החל את הקריירה. הקשר ההתקפי שנמכר לראן לפני שלוש שנים תמורת 4 מיליון יורו, הספיק להיות מושאל ללוריין, לא לעמוד בציפיות וכעת לשוב לקבוצה מקורסיקה.

* אלופת בולגריה, לודוגורץ רזגארד, רכשה מזוולה ההולנדית את ג'ודי לוקוקי. שחקן הכנף בן ה-22 שגדל באייאקס, עלה ללודוגורץ מיליון יורו.

* רכש כפול לליל הצרפתית: הקשר ההתקפי אריק בותיאק נרכש מניס תמורת 2.4 מיליון יורו, והבלם רנאטו סיבלי חתם בהעברה חופשית אחרי שסיים את חוזהו בבורסאספור.

* אייאקס התחזקה במגן השמאלי מיצ'ל דייקס, שעבר אליה מווילם 2. ההולנדי בן ה-22 יכול לשחק גם כבלם והוא למעשה חוזר לקבוצה בה גדל.

* הושלמה העברתו של אלחנדרו אריבאס מסביליה לדפורטיבו לה קורוניה. הבלם בן ה-26 שותף ב-11 משחקי ליגה בלבד במדי הקבוצה האנדלוסית בעונה החולפת.

* הקשר לואיס בייקר הושאל מצ'לסי לוויטסה ארנהם. האנגלי בן ה-20 אמור להיות אחד מהשחקנים שיתחרו על דקות משחק עם שרן ייני במרכז המגרש.

* הבלם הצרפתי וויליאם רמי (24), אחד משחקני ההגנה הבולטים בליגת המשנה בצרפת בעונה החולפת, חתם במונפלייה. הוא מצטרף אליה ללא תמורה אחרי שסיים את חוזהו בדיז'ון.

תומא למאר במדי נבחרת הנערים של צרפת, 2012. Mathias Kniepeiss, GettyImages
עלה למונאקו 4 מיליון יורו. תומא למאר/GettyImages, Mathias Kniepeiss

שמועות

* ה"טוטוספורט" האיטלקי מדווח היום שאיקר קסיאס, שוערה הוותיק של ריאל מדריד, נמצא במגעים מתקדמים עם רומא.

* עסקת קרלוס באקה למילאן הולכת ומתקרבת. סוכנו של החלוץ הקולומביאני של סביליה אישר היום את הידיעות ואמר: "יש לנו הסכם עם מילאן. הוא אמר כן לפרויקט שלהם". מילאן נמצאת כעת במו"מ עם סביליה ועשויה לשלם את סעיף השחרור שלו שעומד על 30 מיליון יורו".

* עיתון "אס" הספרדי מדווח שמנצ'סטר יונייטד הגישה הצעה שנייה על סרחיו ראמוס, שלא מרוצה ממעמדו הכלכלי בריאל מדריד. אחרי שההצעה הראשונה בסך 50 מיליון יורו נדחתה על ידי ריאל מדריד, יונייטד הגישה הצעה נוספת בסך 60 מיליון יורו, מה שיכול להפוך את ראמוס לרכש השני הכי יקר בתולדות המועדון (אחרי אנחל די מריה שעשה את אותה הדרך בשנה שעברה).

* עיתון ל'אקיפ הצרפתי דיווח הבוקר כי מורגן שניידרלין, קשרה של סאות'המפטון ונבחרת צרפת, סיכם לארבע שנים בשורות מנצ'סטר יונייטד. השדים האדומים צריכים כעת לסגור את העסקה מול הסיינטס, שצפויים לקבל כ-21 מיליון ליש"ט.

* סוכנו של שקודראן מוסטפי טוען שריאל מדריד וברצלונה לוטשות עיניים לעברו של בלם ולנסיה ונבחרת גרמנה. בראיון ל"בילד" הוא הצהיר: "ריאל מדריד כבר ביקשה לדעת מה המחיר שלו. ברצלונה מדברת על רכישה בינואר, אבל מוסטפי מרוצה בוולנסיה".

* מוחמד סלאח ביקש מראשי פיורנטינה לשאול אותו מצ'לסי לעונה נוספת. המצרי שלא הצליח להותיר חותם בלונדון, הצליח מאוד בחצי העונה שלו בקבוצה מפירנצה והוא מעוניין להישאר.

* מירוץ רב משתתפות אחרי שחקן הכנף של ק.פ.ר, מאט פיליפס. סנדרלנד, ווסט ברומיץ' וקריסטל פאלאס מעוניינת באנגלי-סקוטי בן ה-24.

* חלוץ פורטו וקולמביה ג'קסון מרטינס אישר כי יעבור לאתלטיקו מדריד ויחתום שם לארבע שנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן ריאל מדריד סרחיו ראמוס. רויטרס
הצעה מספר 2. סרחיו ראמוס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully