וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקה ג'וניורס הודיעה רשמית על חזרתו של קרלוס טבס

אחרי עונה אחת בקורינתיאנס ותשע שנים באירופה, בהן עבר בווסטהאם, מנצ'סטר יונייטד, מנצ'סטר סיטי ויובנטוס, חוזר החלוץ בן ה-31 הביתה. "זה יום של אושר וסיפוק גדול", אמר נשיא בוקה

שחקן יובנטוס קרלוס טבס. רויטרס
אומר שלום לאירופה, בחזרה הביתה. טבס/רויטרס

אחרי שבועות של שמועות ושבוע לאחר שהוחתם מריו מנדז'וקיץ' כמחליפו ביובנטוס, השלים הלילה (בין שישי לשבת) קרלוס טבס את העברתו לבוקה ג'וניורס. טבס בן ה-31 התחיל את הקריירה שלו בבוקה לפני שעזב ב-2005 לקורינתיאנס ועונה לאחר מכן לווסטהאם עם חאבייר מסצ'ראנו. עכשיו, אחרי תשע עונות באירופה, הוא חוזר לקבוצה בה הכול החל. פרט לווסטהאם, טבס שיחק במנצ'סטר יונייטד, מנצ'סטר סיטי וכאמור יובנטוס, בה כבש 20 שערי ליגה בעונה החולפת.

בוקה ג'וניורס הודיעה על ההעברה בתזמון מוזר מאוד ובזמן שטבס עצמו ישב על הספסל במשחק של נבחרת ארגנטינה מול קולומביה ברבע גמר הקופה אמריקה. מעט לאחר פרסום ההודעה, טבס עלה מהספסל ובסופו של דבר גם כבש את שער הניצחון בדו קרב הפנדלים. נשיא בוקה דניאל אנג'ליקי אמר: "זה יום של אושר וסיפוק גדול. החזרה של קרלוס טבס היא רגע יוצא דופן בקריירה שלו וחדשות פנטסטיות בשביל כל השותפים והאוהדים של בוקה והכדורגל הארגנטינאי. הנוכחות של קרלוס תשפר את הסגל שלנו פלאים".

טבס זכה בשלוש אליפויות באנגליה (שתיים עם מנצ'סטר יונייטד, 2007/8 ו-2008/9 ואחת עם סיטי ב-2011/12) ועוד שתיים באיטליה עם יובנטוס, 2013/14 ו-2014/15. בקדנציה הקודמת שלו בבוקה, הוא כבש 38 שערים ב-110 הופעות וזכה באליפות ב-2003. כמו כן, הוא נבחר לכדורגלן השנה בדרום אמריקה שלוש שנים ברציפות. לפני תחילת עונת 2005/6 עזב לקורינתיאנס הברזילאית ואחרי עונה אחת שם נדד מערבה אל היבשת הישנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully