וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 25.6: ריבר מחזירה סמלי עבר, ריאל בעקבות קוסיילני

הבלאנקוס מתכוננים לעזיבה אפשרית של ראמוס, לוצ'ו גונסאלס בריבר, דאולופאו באברטון וכוכבי עבר נודדים למלטה, סין והודו. וגם: פעם נבחן במכבי חיפה, היום מכונת שערים וההעברה החמה בטורקיה

עריכת וידאו: מרום שפיצר
חלוץ מכבי חיפה ז'וזה. ניר חורי
לפני שבע שנים ברח למכבי חיפה, היום מכונת שערים בטורקיה. פרננדאו/ניר חורי

העברות

* ריבר פלייט ממשיכה להחזיר את סמלי העבר: אחרי פאבלו איימאר וחאביר סביולה שחזרו לסגל של מרסלו ג'זארדו, המאמן הצליח לשכנע גם את לוצ'ו גונסאלס לשוב כדי לסייע לקבוצה לזכות בליברטדורס. הקשר בן ה-34 חתם לשנתיים וחוזר למונומנטל אחרי תשע שנים.

* פרננדאו, החלוץ הברזילאי בן ה-28 שלפני שבע שנים נבחן במכבי חיפה ואף שיחק משחק אחד בגביע הטוטו, נמכר מבורסאספור לפנרבחצ'ה תמורת 5.7 מיליון דולר וחתם לארבע שנים אחרי שהיה מלך שערי הליגה עם 22 שערים.

* חורחה ואלדיביה, אחד מכוכבי נבחרת צ'ילה בקופה אמריקה הביתי, עבר רשמית לקבוצת אל ווהאדה מאיחוד האמירויות. הקשר בן ה-32 יצטרף אליה ב-17 באוגוסט, כאשר חוזהו בפלמייראס יסתיים.

* אברטון אישרה את החתמתו של ג'רארד דאולופאו, שחקנה של ברצלונה תמורת 6 מיליון יורו. הקיצוני בן ה-21 רשם עונה מוצלחת כמושאל בגודיסון פארק לפני שנתיים ובעונה החולפת שיחק במדי סביליה עד שהסתכסך עם המאמן אונאי אמרי.

* רומא השלימה את רכישת 50 אחוז הנותרים מכרטיסו של ראג'ה נאינגולן (שהיו שייכים לקליארי). הבלגי אמר: "זהו יום פנטסטי, סוף סוף אני 100 אחוז ג'אלורוסי".

* שאלקה רכשה מלודוגורץ רזגארד את המגן הימני ג'וניור קאיסרה. הברזילאי בן ה-26 עלה לאלופת בולגריה 300 אלף יורו בקיץ 2012 כעבור שלוש שנים היא מכרה אותו לרויאל בלוז תמורת 6 מיליון יורו.

* לסטר סיטי מימשה את האופציה שהייתה לה לרכוש את רוברט הות מסטוק סיטי. הבלם הגרמני ששיחק במדי השועלים כמושאל בעונה שעברה, עלה להם קצת פחות מ-4 מיליון ליש"ט.

* צ'ארלס, החלוץ הברזילאי בן ה-31 של סלטה ויגו, נמכר תמורת חצי מיליון יורו למלאגה.

* בנוסף, מלאגה התחדשה בעוד שני שחקנים: הקשר הפורטוגלי פאביו אספיניו (29) שהגיע בהעברה חופשית מלודוגורץ רזגארד, ושחקן הכנף הספרדי חואן קרלוס פרס (25), שהושאל לעונה מספורטינג בראגה.

* ליל הודיעה רשמית על רכישתו של אריק בותיאק, קשרה בן ה-27 של ניס. השחקן חתם לשלוש שנים וניס תפוצה בכ-2.4 מיליון יורו. פרט אליו, גם הבלם הארגנטינאי רנאטו סיבלי (31) סיכם בליל וחוזר לצרפת אחרי ששיחק במארסיי וניס.

* לוריין הצרפתית החתימה את המגן הימני פאפ פיי, ששיחק בשלוש השנים האחרונות בדיז'ון. פיי בן ה-25 הגיע בהעברה חופשית אחרי שסיים את חוזהו בקבוצה מחבל בורגונדי.

* פבריציו מיקולי, פעם ביובנטוס, פיורנטינה, בנפיקה, פאלרמו ונבחרת איטליה, הצטרף לבירקירקרה המלטזית. תחנה אחרונה בקריירה לחלוץ בן ה-36?

* פביאן סטולר, 28, לשעבר בהפועל פתח תקוה והפועל חיפה, חזר לשוויץ אחרי חמש שנים וחתם באראו שירדה לליגה השנייה.

* סימאו סברוסה, 35, קשר נבחרת פורטוגל וברצלונה לשעבר שהיה ללא מועדון בשנה האחרונה, חתם בליגה ההודית בקבוצת נורת' איסט יונייטד.

* מומו סיסוקו, שחקן ליברפול לשעבר שקבוצתו האחרונה הייתה לבנטה, חתם בשנגחאי שנוואה הסינית. הקשר בן ה-30 ממאלי יצטרף לאוסטרלי טים קייהיל ולמאמן הצרפתי פרנסיס ז'ילו.

* מארק יאנקו, חלוץ נבחרת אוסטריה בן ה-32, עזב את סידני האוסטרלית אחרי עונה אחת וחתם לשנה בבאזל, אלופת שוויץ.

* מרקו סימונה, חלוץ העבר האיטלקי ששיחק במילאן, פריס סן ז'רמן ומונאקו, חזר לצרפת בגיל 46 ומונה למאמן טור מהליגה השנייה. בעבר אימן למשך תקופה קצרה את מונאקו ובעונה שעברה הדריך את לוזאן השוויצרית.

פבריציו מיקולי מנשק את הסמל של פאלרמו. Tullio M. Puglia, GettyImages
הצטרף לבירקירקרה המאלטזית. פבריציו מיקולי/GettyImages, Tullio M. Puglia

שמועות

* בגרמניה מדווחים שבאיירן מינכן קרובה להחתים את הקשר ההתקפי הברזילאי, דוגלאס קוסטה, שמשחק מאז 2010 בשחטאר דונייצק. לידיעה המלאה

* אחרי הדיווחים בספרד על בקשתו של סרחיו ראמוס לעזוב את ריאל מדריד בעקבות העובדה שהוא דורש העלאה משמעותית בשכרו, והבלאנקוס מסרבים, ב"גארדיאן" טוענים שמנצ'סטר יונייטד תגביר את הקצב לצירופו ועל פי הדיווחים האחרונים הקבוצה של ואן חאל הגישה הצעה בסך 50 מיליון יורו עבור השחקן, שסעיף השחרור שלו עומד על לא פחות מ-200 מיליון יורו.

* עדיין ביונייטד, הקבוצה מתעניינת בקשרה של סאות'המפטון, מורגן שניידרלין, כך מדווח ב"דיילי טלגרף". השחקן, ששוויו מוערך בכ-25 מיליון ליש"ט, מועמד גם לטוטנהאם ולארסנל.

* ריאל מדריד מנסה להתחזק בעמדת הבלם, כשאחד המועמדים הוא לורן קוסיילני. ההצעה שעומדת על הפרק היא בגובה 21 מיליון ליש"ט עבור השחקן בן ה-29, שהגיע ללונדון לפני חמש שנים מלוריין.

* אחרי העונה הקשה שעברה עליו, כלל לא ברור אם אנחל די מריה ימשיך במנצ'סטר יונייטד. ב"דיילי מייל" טוענים שפריס סן ז'רמן ובאיירן מינכן מעוניינות לקלוט את הקשר הארגנטינאי, אבל גם ברצלונה נמצאת בתמונה במקרה ש"האטריה" יעזוב את אולד טראפורד. ב"בילד" הסיפו שהבווארים עשויים להציע 40 מיליון יורו ואת בסטיאן שווישנטייגר בתמורה לדי מריה.

עוד באותו נושא

בדרך לריאל? דה חאה מוכר את הבית

לכתבה המלאה
דניס צ'רישב שחקן ויאריאל חוגג. רויטרס
המחליף של סטרלינג? צ'רישב/רויטרס

* בליברפול מחפשים מחליף בעקבות עזיבתו האפשרית של ראחים סטרלינג, כשמי שנחשב למועמד לעמדה הזו הוא דניס צ'רישב, קשרה הרוסי של ריאל מדריד. באשר לסטרלינג, מתברר כי מנצ'סטר סיטי עומדת להגיש הצעה שלישית לליברפול, כשהפעם הסכום יעלה ל-50 מיליון ליש"ט.

* קרלוס טבס קרוב יותר מאי פעם לחזור לארגנטינה לבוקה ג'וניורס, כשרק החתימה הסופית חסרה.

* קשרה של מארסיי, דימיטר פאייה, אמור להמריא ללונדון כדי להשלים את המעבר שלו לווסטהאם בעסקה ששוויה כעשרה מיליון ליש"ט.

* זניט סנט פטרסבורג מנסה להתגבר על פורטו במאבק על קשרה של מונאקו, ז'ואאו מוטיניו.

* בתקשורת האיטלקית מדווחים שהצוות המקצועי של אינטר מנסה לצרף את החלוץ הטורקי, בוראק ילמאז. שחקנה של גלאטסראיי מחזיק בחוזה עד 2019.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully