וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: שרודר ובואטנג ראש בראש, דה חאה מוכר את הבית

כוכב אטלנטה הפגין כישורים מדהימים עם כדורגל, בלם באיירן מינכן הגיב עם דאנק מרשים. שוער יונייטד בדרך לריאל, מלו השיק אפליקציה, תעזרו לו להרוג זומבים? וגם: כוכבה של נבחרת ברזיל מנצל היטב את הזמן הפנוי

AP

14:02: שער מדהים מדגל הקרן במשחק אימון

האמנם עונת 2015/16 עדיין לא התחילה באופן רשמי, אך מועמד לשער העונה כבר יש. הכירו את קונסטנטין בודסקו מאסטרה ג'ורג'יו הרומנית, שהבקיע שער מדהים ביופיו במהלך משחק אימון מול מאריבור, כשבעט חזק מדגל הקרן ישירות לחיבורים. וואו.

13:22: דויד דה חאה מוכר את הבית במנצ'סטר, בדרך למדריד?

רציתם עוד הוכחה לכך שהשוער הספרדי של מנצ'סטר יונייטד, דויד דה חאה, בדרך לריאל מדריד? השוער הצעיר של השדים האדומים העמיד את הבית שלו במנצ'סטר למכירה, לפני המעבר הצפוי לבירה הספרדתית. הוא כולל שישה חדרי שינה ומחירו 2.75 מיליון ליש"ט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הבית של שוער מנצ'סטר יונייטד, דויד דה חאה. טוויטר, אתר רשמי
אחד החדרים בבית של דה חאה/אתר רשמי, טוויטר
הבית של שוער מנצ'סטר יונייטד, דויד דה חאה. טוויטר, אתר רשמי
הבית עומד למכירה. מעוניינים?/אתר רשמי, טוויטר

12:00: ניימאר והקעקוע המפתיע

לניימאר, כוכב ברצלונה ונבחרת ברזיל, יש כנראה הרבה מאוד זמן אחרי ההרחקה שספג, שגרמה לו לסיים את הטורניר הדרום אמריקאי. זו כנראה הסיבה שהוא קעקע את זרועו עם תמונה של לא אחרת מאשר אחותו, רפאלה. מתברר כי היחסים בין השניים קרובים מאוד, כשלניימאר יש כבר קעקוע בכתפו השמאלית עם המילים "סורלה" (אחות באיטלקית), ולרפאלה, לה יש 1.4 מיליון עוקבים באינסטגרם, יש קעקוע עם המילה "פרטלו" (אח באיטלקית).

Ta na pele ❤️❤️❤️ @rafaella

A photo posted by Nj 🇧🇷 (@neymarjr) on

11:30: חאמס מרגש

רגע לפני המשחק של קולומביה ברגע הגמר נגד ארגנטינה, שימו לב איזה יחס מעניק חאמס רודריגס לאחד האוהדים של הנבחרת.

10:11: הביצועים המרהיבים של דניס שרודר וג'רום בואטנג

דניס שרודר הוא שחקן כדורסל מעולה, אך מסתבר שגם כדורגלן לא רע. כוכב אטלנטה הוקס הפגין את כישריו עם כדור הכדורגל, כחלק מ"ריב וירטואלי" שהוא מנהל עם חברו הגרמני, בלם באיירן מינכן, ג'רום בואטנג. שרודר "החזיר" לבואטנג שבעצמו העלה סרטון שלו מטביע לסל. כך זה נראה.

10:00: האפליקציה החדשה של פליפה מלו

הקשר הברזילאי של גלאטסראיי, פליפה מלו, ידוע כדמות צבעונית במיוחד, אך לזה לא היינו מוכנים. הברזילאי השיק אפליקציה חדשה בכיכובו, שבה כל מה שצריך לעשות הוא להרוג זומבים. כמובן שגם אפשר לעלות שלבים ולזכות בנשקים חדשים. אם אתם מעוניינים לעזור למלו, חפשו Felipe Melo Z.

09:50: אמו של סטף קרי צולפת

סטף קרי הפך למותג ענק בעונה הנוכחית. הגארד הוליך את גולדן סטייט לזכייה באליפות, כשעל הדרך תפר שלשות מבלי בכלל להתאמץ. נראה שאת הכישרון שלו הוא קיבל מאמו, שבווידאו שעלה לרשת נראית צולפת שלשה אף היא. מי מרשים יותר?

09:45: וויצ'יך שצ'סני מטייל עם נמר

שחקנים רבים מנצלים את פגרת הקיץ כדי לבלות. אחרי עונה ארוכה ומתישה, מחפשים השחקנים קצת שקט כדי לשים את הכול בצד ולהירגע. שוער ארסנל, וויצ'ך שצ'סני, הצליח לעורר את זעמם של רבים, לאחר שהעלה תמונה מחופשה ובה הוא מטייל עם טיגריס מחובר לשרשרת.

09:30: הברכה של טיאגו מסי

ליאונל מסי, שחגג אתמול יום הולדת 28, זכה לברכה חגיגית גם מבנו טיאגו. חברתו של מסי, אנטונלה רוקוזו, פרסמה סרטון ובו כתבה: "מזל טוב אבא ליאומסי, מתגעגע אליך! שיהיה לך יום יפה, אנחנו אוהבים אותך".

Que los cumplas feliz Papi🎉❤️ @leomessi te extrañamos!!! Que pases un dia hermoso. Te amamos 💕👦👧👶👶

A video posted by AntoRoccuzzo88 (@antoroccuzzo88) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully