וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 24.6: רומא ויובנטוס רוכשות, דסטרו למונאקו?

הגברת הזקנה שילמה לאודינזה 14 מיליון יורו והשאירה את פריירה, הג'אלורוסי החזירו את ברטולאצ'י תמורת 8.5 מיליון. ג'קסון מרטינס סיכם באתלטיקו, מיקאל בסין, אוברדוביץ' באנדרלכט, ולבואנה ישוב למארסיי?

אימג'בנק GettyImages

בוידאו: הרכש הרומני של ארסנל, ולאד דרגומיר בן ה-16

סמואל אטו נוחת בטורקיה

העברות

* עכשיו זה רשמי: על פי דיווחים בטורקיה סמואל אטו, חלוצה הקמרוני של סמפדוריה בעונה החולפת, סיכם את תנאיו בשורות אנטליהספור העולה החדשה לליגה הראשונה.

* ליברפול הודיעה על החתמתו של רוברטו פירמינו. הברזילאי עובר אליה מהופנהיים תמורת כ-28 מיליון ליש"ט. לידיעה המלאה.

* עוד אחד נוטש את אירופה לטובת הכסף הגדול במפרץ? לואיז אדריאנו, חלוצה הברזילאי של שחטאר דונייצק, שכבש תשעה שערים העונה בשבעה משחקים בליגת האלופות, עזב את אוקראינה אחרי שמונה שנים וחתם באל אהלי מאיחוד האמירויות, כך לפחות על פי נשיא המועדון. הברזילאי בן ה-28 היה מבוקש גם ברומא, אינטר ומילאן.

* יובנטוס השלימה את רכישתו של רוברטו פריירה, ששיחק במדיה כמושאל מאודינזה. הארגנטינאי המצטיין עלה לאלופת איטליה 14 מיליון יורו והוא חתם עד קיץ 2019.

* רומא שילמה לגנואה כ-8.5 מיליון יורו והחזירה לשורותיה את אנדראה ברטולאצ'י. הקשר בן ה-24 נולד בעיר הנצח וגדל במחלקת הנוער של הג'אלורוסי.

* ארסנל החתימה את הכישרון הרומני המבטיח, ולאד דרגומיר. הקשר בן ה-16 מגיע מפולי טימישוארה והוא ישחק בקבוצת הנוער של המועדון. דרגומיר הוא הרומני הראשון שילבש את מדי התותחנים.

* שני שחקנים חדשים לשטוטגרט: השוער הפולני פז'מיסלב טיטון הצטרף מפ.ס.וו איינדהובן (אחרי שהיה מושאל בעונה החולפת לאלצ'ה הספרדית) והקשר ההתקפי לוקאס רופ הגיע מפאדרבורן.

* בורוסיה מנשנגלדבאך השלימה את רכישתו של הבלם ניקו אלבדי מפ.צ ציריך. השוויצרי בן ה-18 הוא הצעיר השני שגלדבאך מחתימה בתוך יממה, אחרי שאתמול היא החתימה את מגן קריסטל פאלאס ונבחרת הנוער של אנגליה, מנדלה אגבו (17).

* לידס השלימה את רכישתו של הבלם השנהבי סול במבה, ששיחק במדיה כמושאל מפאלרמו האיטלקית. במבה בן ה-30 חתם לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת.

* העולה החדשה לבונדסליגה, אינגולשטאט, רכשה מאוסטריה וינה את המגן השמאלי מרכוס זוטנר. האוסטרי בן ה-28 עלה לגרמנים קצת פחות ממיליון יורו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

* סוונסי החתימה את השוער השבדי כריסטופר נורדפלט. היא שילמה להירנביין ההולנדית כ-850 אלף יורו על השוער בן ה-26.

* בולוניה שחזרה לסרייה א', רכשה מקליארי את הבלם לוקה רוזטיני. המחיר לא פורסם. הרוסובלו גם הודיעו על החתמתו של הקשר בן ה-17 אמאדו דיאוורה, שמגיע מקבוצת סן מרינו.

* ספורטינג ליסבון מימשה את האופציה שהייתה לה וקנתה מאנז'י מחצ'קאלה את הבלם אברטון. הברזילאי בן ה-26 שיחק בחצי העונה האחרונה כמושאל לספורטינג וזו העבירה לרוסים 1.5 מיליון יורו עבורו.

* רובן מיקאל בן ה-28 עבר מספורטינג בראגה לשיג'יאז'ואנג הסינית תמורת 2 מיליון יורו. לקשר יש 16 הופעות בנבחרת פורטוגל.

* אנז'ה שעלתה לליגה הראשונה בצרפת, ממשיכה להתחזק ועכשיו החתימה את שייק אנדוי. הסנגלי בן ה-29 סיים את חוזהו בקרטל מליגת המשנה ולמרות שהוא משחק כקשר אחורי, הוא כבש בעונה החולפת לא פחות מ-11 שערים.

* המגן השמאלי איבן אוברדוביץ' עובר ממכלן לאנדרלכט, ששילמה עליו 2.5 מיליון יורו. הסרבי בן ה-26 שותף העונה ב-43 משחקים בכל המסגרות במדי מכלן.

* איגור דה קמארגו עזב את סטנדרד ליאז' וחתם בגנק. החלוץ הברזילאי בן ה-32 התחיל את הקריירה המקצועית שלו בגנק.

מתיו ולבואנה, נבחרת צרפת. AP
לא מרוצה בדינמו מוסקבה. ולבואנה/AP

שמועות

* בצרפת מדווחים שנסגרה העברתו של דימיטרי פאייה ממארסיי לווסטהאם, שתשלם תמורת כרטיסו של קשר נבחרת צרפת כ-15 מיליון יורו. מארסיי נאלצה למכור לפחות כוכב אחד עד ה-30 ביולי ולצערו של ביילסה, זה כנראה יהיה פאייה בן ה-28.

* סוכנו של ג'קסון מרטינס טוען שאתלטיקו מדריד סיכמה עם פורטו על רכישתו של החלוץ תמורת 35 מיליון יורו.

* על פי דיווח בספרד סביליה דחתה הצעה בסך 25 מיליון יורו ממילאן עבור חלוצה הקולומביאני קרלוס באקה.

* ההחתמה של רוברטו פירמינו בליברפול הגדילה את ההערכות שהקבוצה ממרסיסייד מתכוננת לעזיבה של ראחים סטרלינג. צ'לסי ומנצ'סטר סיטי נחשבות למועמדות הבכירות לרכוש את קשר נבחרת אנגליה.

* על פי דיווחים בכמה כלי תקשורת באיטליה, מונאקו מנהלת מגעים מתקדמים עם רומא בנוגע לרכישתו של מתיאה דסטרו.

* מתיו ולבואנה לא מרוצה בדינמו מוסקבה ורוצה לעזוב. מי שעשויה לזרוק לעברו גלגל הצלה היא מארסיי, ממנה הוא עבר לבירה הרוסית.

* "טלגרף": צ'לסי סימנה את אסמיר בגוביץ' מסטוק סיטי כמחליף אפשרי לפטר צ'ך, שיחתום בארסנל עד סוף השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully