וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: ליברפול הודיעה על החתמתו של רוברטו פירמינו

הברזילאי בן ה-23 ירוויח כ-100 אלף ליש"ט לשבוע במשך חמש השנים הבאות. ליברפול שילמה להופנהיים כ-28 מיליון ליש"ט, מה שהופך אותו לשחקן הרכש השני הכי יקר בהיסטוריה של המועדון

סופית ורשמית: רוברטו פירמינו הוא שחקן ליברפול. המועדון ממרסיסייד הודיע הבוקר (רביעי) על החתמתו של הברזילאי, שמגיע לאנגליה מהופנהיים. על פי דיווחים באנגליה, ליברפול שילמה לקבוצה הגרמנית כ-28 מיליון ליש"ט על הקשר-חלוץ המצטיין, מה שהופך אותו לשחקן הרכש השני הכי יקר של המועדון בכל הזמנים, אחרי אנדי קארול שהגיע בינואר 2011 תמורת 35 מיליון ליש"ט.

פירמינו לא צפוי להיתקל בבעיות בקבלת אישור עבודה והוא צפוי להרוויח למעלה מ-100 אלף ליש"ט לשבוע במשך חמש השנים הבאות. הוא יהיה הברזילאי השלישי של ליברפול אחרי פיליפה קוטיניו ולוקאס לייבה, שלפחות בינתיים עדיין לא נמכר לקבוצה אחרת. הברזילאי בן ה-23 הוא הרכש החמישי של הקבוצה בקיץ הנוכחי. קדמו לו ג'יימס מילנר, דני אינגס, אדם בוגדן, וג'ו גומז.

פירמינו התחיל את הקריירה בפיגיירנסה הברזילאית ובינואר 2011 נרכש על ידי הופנהיים ששילמה עליו כ-4 מיליון יורו. מאז הוא הפך לאחד משחקני ההתקפה הטובים בבונדסליגה ובעונה החולפת כבש 10 שערים ובישל 12 נוספים בכל המסגרות. מאז שדונגה מונה מחדש למאמן נבחרת ברזיל, פירמינו הפך לחלק בלתי נפרד ממנה והוא כבש ארבעה שערים בתשעה משחקים מאז שקיבל זימון בכורה באוקטובר האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully