וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: "אף אחד גם לא חשב שנחזור מ-2:0 מול מכבי תל אביב"

23.6.2015 / 7:49

למרות התבוסה הביתית, בקבוצה הדרומית לא איבדו תקווה, אך יודעים: "יצטרכו לקרות דברים לא סבירים כדי שנחגוג". קווין פאלמר ייעדר מהגומלין, ההנהלה תסבסד את מחירי הכרטיסים לאוהדים

one

אכזבה גדולה בהפועל אילת בעקבות ההפסד אמש (שני) 80:65 להפועל ירושלים במשחק הראשון מבין שניים בגמר סל 2015, הפסד שהרחיק את הקבוצה הדרומית משמעותית מתואר היסטורי. אילת הייתה בתמונה במהלך המחצית הראשונה, אלא שאז נפצע הפורוורד קווין פאלמר, שפרק את הכתף וגמר את המשחק. במחצית השנייה, ברחה היריבה מהבירה לפער דו ספרתי ואותו אילת לא הצליחה לסגור.

המארחים סבלו מיום קליעה גרוע מחוץ לקשת עם ארבע מ-23 בלבד. רק שלוש פעמים במהלך העונה הם קלעו באחוזים נמוכים יותר לשלוש וכך, למרות יום סביר של הקו הקדמי, שסיים עם 43 נקודות ו-20 ריבאונדים משותפים, לאילת לא באמת היה סיכוי לדגדג את ירושלים החזקה.

שחקני הפועל אילת מאוכזבים. ברני ארדוב
האכזבה ניכרת. שחקני אילת/ברני ארדוב

"ירושלים קבוצה עמוקה יותר, עם הרבה יותר כלים מאיתנו והיה ברור שכדי שנוכל לעמוד במטרה ולהגיע עם מקדמה לגומלין בארנה, אנחנו צריכים להיות בשיאנו ושהם יהיו ביום פחות טוב", אמרו באילת לאחר הסיום, "הם חיסלו את הקו האחורי שלנו וגם זריקות פנויות טובות יותר לא נכנסו. מצד שני, הם קלעו באחוזים טובים כמעט מכל טווח וכשלוקחים את שני הדברים הללו, יחד עם הפציעה של קווין שהיה אחד מהגורמים המשמעותיים למהפך בסדרה נגד מכבי תל אביב, מקבלים את ההפסד הזה. האם יש לנו עוד סיכוי? יצטרכו לקרות כמה דברים לא סבירים כדי שנחגוג אליפות, אבל אף אחד גם לא חשב שנחזור מ-2:0 נגד מכבי תל אביב".

שני שחקנים שרשמו יום חלש במיוחד היו אפיק ניסים וקאליף וואיט. הראשון, שהוביל את אילת לגמר, קלע חמש נקודות בלבד ב-1 מ-12 מהשדה אתמול. הגארד האמריקאי הוסיף שמונה נקודות משלו, כולל 1 מ-7 מחוץ לקשת: "זה לא נגמר. לא יהיה קל, יהיה מאבק, אבל אנחנו צריכים להתאחד מחדש ולעשות משהו מיוחד בירושלים", אמר וואיט, "נצטרך לשחק טוב יותר בהתקפה, כי בהגנה היינו לא רעים. נצטרך לעשות כמה התאמות ולנצח ב-16 הפרש".

פאלמר, שנפצע עוד ברבע הראשון, פונה לבית החולים, שם הוחזרה הכתף למקום. הוא נחבש וחזר לשבת על ספסל הקבוצה עוד במהלך המשחק. פאלמר לא ישחק בגומלין, מה שיקטין את הרוטציה של אריק שיבק באופן משמעותי. הפציעה של פאלמר היא הרביעית שלו באותה כתף רק בעונה הנוכחית, כאשר הקודמת התרחשה שבועיים בלבד לפני הפלייאוף, אולם אז הוא חזר לשחק מהר מהצפוי. לאחר שהמשיך לעונה שנייה באילת, היה הפורוורד האמריקאי מועמד להחלפה מספר פעמים ובקבוצה התלבטו בימים האחרונים שלפני תום מועד ההעברות באפריל האם לצרף זר חמישי לסגל, כדי לגבות את עצמם, אך לבסוף הוחלט להאמין בצוות הקיים. כעת הם ייאלצו להופיע למשחק הגמר השני עם שלושה זרים בלבד.

עוד באותו נושא

גמר הפלייאוף: הפועל ירושלים הביסה 65:80 באילת, האליפות ההיסטורית מתקרבת

לכתבה המלאה
מאמן הפועל אילת, אריק שיבק. ברני ארדוב
שיבק צריך נס גדול/ברני ארדוב

למרות ההפסד, החגיגה באולם באילת הייתה יוצאת מן הכלל וכיבדה את מעמד הגמר. כ-1,000 אוהדים מקומיים, יחד עם כמות נכבדת של אוהדי ירושלים, יצרו אווירה פנטסטית. באילת שמו לעצמם כמטרה להביא כמה שיותר אוהדים למשחק בארנה והם מקווים להתקרב לאזור ה-1,000 פעם נוספת. הקבוצה החליטה לסבסד חלק ממחירי הכרטיסים למשחק, כאשר מחיר כרטיס והסעה יחד יעמדו על 100 או 150 שקלים, בהתאם למיקום באולם. מכירת הכרטיסים תצא לדרך היום, בין השעות 10:00-13:00 ואז בין השעות 17:30-21:30. "ניסע לירושלים כדי לנסות לעשות את הבלתי ייאמן", כתב היו"ר מוטי אמסלם בחשבון הפייסבוק שלו, "מגיע לשחקנים שלנו שנעודד ונתמוך בהם בכל מצב".

איש העסקים הישראלי-אמריקאי רענן כץ, שנמצא כאורח של מנהלת הליגה בסדרת הגמר, ערך אתמול סדרת פגישות. באילת מנסים לרתום את כץ לשיפוץ והגדלת היכל בגין, שאמור לגדול הקיץ בכ-600 מקומות עם שני יציעים ניידים מאחורי הסלים. בקבוצה החליטו לוותר בשלב זה על השתתפות במפעל אירופי בעונה הבאה, כאשר אחת המטרות הראשונות של המועדון היא לדחוף להקמת אולם גדול יותר, שיתאים ליורוקאפ. התקווה היא כי בשנתיים-שלוש הקרובות יקום אולם כזה בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully