וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארצות הברית קבעו: עומרי כספי השחקן החופשי ה-75 בטיבו בשוק

באתר SBNATION דירגו את 175 השחקנים החופשיים הטובים ביותר ב-NBA, הישראלי מקדים שמות כגון באס, לין, ברניאני, סטודאמייר ואחרים. לברון ראשון, לאונרד שני, גאסול שלישי

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

צפו בעומרי כספי נוחת בארץ ומדבר על הקיץ הקרוב

גמר ה-NBA כמעט ונשכח על ידי התקשורת האמריקאית, שעברה להתרכז כעת בקיץ שעתיד לעבור על 30 הקבוצות בליגת הכדורסל הטובה בעולם. באתר SBNATION דירגו הערב (שני) את 175 השחקנים החופשיים הטובים ביותר בליגה, וכמובן שבמקום הראשון ניצב לברון ג'יימס, שמחזיק באופציית שחקן ואמור להישאר בקליבלנד.

אחרי קינג ג'יימס נמצא קוואי לאונרד, שאמור להישאר בסן אנטוניו ולקבל חוזה מקסימום מהספרס. במקום השלישי שחקן נוסף שבטקסס היו רוצים לראות - מארק גאסול - אולם לא מן הנמנע כי הסנטר הספרדי המצוין יבחר לחתום על חוזה חדש בממפיס. מי שסיכוייו להגיע לסן אנטוניו כן גבוהים הוא למרכוס אולדרידג' שצפוי לעזוב את פורטלנד וניצב במקום הרביעי.

במקום החמישי קווין לאב, שהכריז כבר כי היה מעוניין לחתום על חוזה חדש בקליבלנד. אחריו דריימונד גרין שאמור להישאר בגולדן סטייט, כשג'ימי באטלר שצפוי לחתום על חוזה מקסימום בשיקגו, דיאנדרה ג'ורדן מהקליפרס, ברוק לופז מברוקלין וטים דאנקן קשישא משלימים את העשירייה הראשונה.

ואיפה עומרי כספי? הישראלי הראשון ב-NBA ניצב במקום טוב באמצע, ודורג 75. "הוא היה טוב בצורה מפתיעה לקראת סוף העונה שעברה תחת ג'ורג' קארל", נכתב על הפורוורד. "מוכן לרוץ ויש לו ג'אמפ נקי. הוא גם אחד היחידים שמצליחים לחדור את השיריון הקשה של דמרכוס קאזינס".

כספי מדורג מעל שחקני רוטציה לא רעים בכלל כגון ברנדון באס (77), מו וויליאמס (78), סי ג'יי ווטסון (82), בנו אודריך (83), תומאס רובינסון (85), ארון ביינס (86), גלן דייויס (88), ג'רמי לין (89), ריצ'רד ג'פרסון (90), ארון ברוקס (91), אנדראה ברניאני (92), צ'ייס באדינג'ר (93), גארי ניל (94), מרכוס ת'ונרטון (99), ג'אמיר נלסון (100), דריק וויליאמס (101), אמארה סטודמאייר (104), לואיס סקולה (105), אלן אנדרסון (115), מייקל ביזלי (121), קרלוס בוזר (128), קירק היינריך (133), ריימונד פלטון (134), דני גריינג'ר (140) ואחרים.

דיווח: עומרי כספי בין המועמדים להחליף את פול פירס בוושינגטון

עומרי כספי: "זה הזמן שלנו, הנבחרת הגיעה לסוג של בשלות"

עומרי כספי שחקן סקרמנטו קינגס. רויטרס
מקום טוב באמצע. כספי/רויטרס

הילד בן 27. סקרמנטו איחלה לו מזל טוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully