וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול פירס יחליט בקרוב: חוזה חדש בוושינגטון או מעבר לקליפרס

'האמת' יממש את אופציית היציאה מהחוזה הנוכחי, ומתלבט אם להמשיך בוויזארדס או לאחד כוחות עם דוק ריברס. דיווח: עומרי כספי בין המועמדים להחליפו. מיאמי תציע 80 מיליון דולר לחמש עונות לדראגיץ'

שחקן וושינגטון וויזארדס, פול פירס, אומר שלום. Maddie Meyer, GettyImages
סיבוב אחרון בקונטנדרית? פול פירס/GettyImages, Maddie Meyer

עונת המלפפונים ב-NBA כבר החלה. החל מה-1 ליולי תוכלנה קבוצות הליגה לבצע טריידים והחתמות, ובינתיים העניינים מתחממים מאחורי הקלעים. פול פירס צפוי להיות אחד השמות המעניינים בקיץ. הכוכב המזדקן, שבסיום הפלייאוף הודה כי הוא מתלבט אם לפרוש, הודיע אמש (שבת) כי ישחק בוודאות בעונה הבאה, אך על פי דיווח ב-ESPN, בכוונתו לממש את אפשרות היציאה מחוזהו הנוכחי בוושינגטון (5.4 מיליון דולר לעונה).

כעת השאלה היא היכן פירס ישחק. בוושינגטון פוסט מפרסמים כי 'האמת' מתלבט בין שתי אפשריות עיקריות: חזרה לוושינגטון תחת חוזה חדש, או איחוד כוחות עם מאמנו לשעבר דוק ריברס בקליפרס. הקליפרס יוכלו להציע לפירס בן ה-37 חזרה נמוך יותר, בסך 3.4 מיליון דולר לעונה, אך יעניקו לו אפשרות לחזור לשחק בקונטנדרית רגע לפני הפרישה. מנגד, הוויזארדס מסוגלים לשלם לפירס 6 מיליון דולר במסגרת חוזה חדש, ברגע שישתחרר רשמית מהחוזה הקודם.

בינתיים וושינגטון נערכת לאפשרות שפירס יעזוב. בוושינגטון פוסט מפרסמים כי מירזה טלטוביץ' ואלן אנדרסון סומנו כמועמדים הבכירים להחליפו. כמו כן, על פי הדיווח הוויזארדס מעוניינים בשני סמול פורוורדים נוספים: מייק דאנליבי משיקגו ועומרי כספי, שסיים את חוזהו בסקרמנטו. ההיסטוריה המשותפת של פירס וכספי כוללת דחיפה מכוערת ומתוקשרת.

גוראן דראגיץ', מיאמי היט. AP
מיאמי לא מרפה. דראגיץ'/AP

* גם מיאמי צפויה להיות פעילה בקיץ, בעיקר בכל הקשור לנסיונותיה להשאיר את גוראן דראגיץ', שהגיע באמצע העונה בטרייד מפיניקס. דראגיץ', שיהפוך לשחקן חופשי ב-1 ליולי, צפוי לקבל הצעה גדולה ומרשימה מההיט. על פי מארק סטיין ב-ESPN, ההיט יציעו לו חוזה לחמש שנים בסך 80 מיליון דולר.

* גרג אודן לא מרפה מניסיונותיו הנואשים לקאמבק. הבחירה מספר 1 בדראפט 2007, ששותף ב-105 משחקים בלבד בקריירת ה-NBA בגלל אינספור פציעות, ישתתף במחנה קדם העונה של דאלאס בתקווה לקבל חוזה מובטח לעונה הבאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
גרג אודן, מיאמי היט, מול ברנדון דייויס, פילדלפיה סיקסרס (ימין). AP
מנסה שוב את מזלו. אודן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully