וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב ESPN: "הסיכויים שבלאט ימשיך לאמן את קליבלנד גבוהים מאוד"

כריס ברוסארד סיפר כי "ההנהלה רוצה אותו והבעלים רוצים אותו", אך הוסיף: "השחקנים הוותיקים מצאו בו חסרונות. לברון חש שיש מאמנים עדיפים, אך לא יציב אולטימטום. הוא לא יתערב"

צילום: אוהד גרינוולד, עריכת וידאו: מתן חדד

מאז שסדרת גמר ה-NBA הסתיימה לה, עושה רושם ששאלת עתידו של דיוויד בלאט בקליבלנד לא יורדת מסדר היום. בצל הדיבורים על מאבק הכוחות בין המאמן הישראלי ולברון ג'יימס, שלא ממש מכבד את האיש על הקווים, טען היום (שני) כתב ESPN כריס ברוסארד כי "לפי מה שאני שומע, הסיכויים שבלאט ימשיך לאמן את קליבלנד גבוהים מאוד. ההנהלה רוצה אותו. הבעלים רוצים אותו".

על רצונותיהם של שחקני הקאבלירס שלא עונים לשם לברון ג'יימס אמר ברוסארד: "השחקנים מרגישים כך - הם אוהבים אותו כאדם, אבל השחקנים הוותיקים מצאו בו חסרונות. הם ראו שהוא לא ממש עושה התאמות במהלך משחקים. הם חשבו שהשיטה ההגנתית שלו לא מספיק טובה. עד שטיירון לו לא לקח פיקוד על ההגנה, לא נרשם שיפור במישור הזה".

ומה עם קינג ג'יימס? "לברון מרגיש שיש מאמנים טובים יותר שיכולים להצעיד את הקבוצה לאליפות, עם יותר ניסיון. שניים מהם עובדים ב-ESPN: ג'ף ואן גנדי ומארק ג'קסון. עם זאת, לברון לא יתערב. הוא לא יציב אולטימטום. הוא לא יגיד - זה או אני, או דייויד בלאט. הוא לא ירמוז להנהלה מה צריך לעשות, הוא יתרחק מכל העניין הזה. הוא היה רוצה שההנהלה תבחר את המאמן".

דן לבטארד, שעקב אחרי לברון מקרוב בשנותיו במיאמי, כתב ל-ESPN בין היתר: "לברון צריך מאמן כמו שגולפאי צריך נושא כלים. זה הופך את מאבק הכוחות ועלול להיות לא נעים. בלאט שם כדי לעזור, לא כדי לדחוף דברים. הוא לא האחראי. הוא העזרה. דברים כאלה לא היו עובדים במיאמי". על פי לבטארד, כוחו של לברון בקאבלירס רק אמור לגדול בחודשים הקרובים, עד למצב בו יהיה כמעט גדול יותר מהמועדון כולו.

"בלאט צריך להישאר, ולו כדי להוכיח שיפור ביחסים עם לברון"

צפו בדברים של כריס ברוסארד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully