וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בלאט צריך להישאר, ולו כדי להוכיח שיפור ביחסים עם לברון"

בארה"ב ממשיכים לעסוק בשאלת עתידו של בלאט. ב-CBS תמימי דעים ומשוכנעים כי הוא ראוי להזדמנות שנייה, אך מזהירים: "קשה לראות תרחיש שמינוי של מאמן אחר לא ייראה מסריח, אבל אם לברון לא יהיה מרוצה בעונה הבאה, הוא יוחלף בהתראה קצרה על ידי טיירון לו"

צילום: אוהד גרינוולד, עריכת וידאו: מתן חדד

ארבעה ימים חלפו מאז סיום עונת ה-NBA, ובארצות הברית ממשיכים לעסוק ללא הרף ביחסי לברון -בלאט ובסוגיית הישארותו של המאמן בעונה הבאה בקליבלנד. הטור הנוקב של מארק סטיין ב-ESPN, בו טען הפרשן כי "לברון נבח על בלאט והתייחס אליו כאל קישוט" במהלך סדרת הגמר, עדיין מעורר הדים. ב-CBS העלו כתבה שכל כולה מוקדשת לשאלות הבוערות בקליבלנד, ובין היתר עסקו ארוכות בסוגיית דיוויד בלאט.

דייויד בלאט דייויד גריפין קליבלנד. AP
הקלפים קרובים לחזה של לברון. בלאט עם גריפין/AP

קן ברגר כתב: "קשה להתווכח על מעמדו של מאמן שהצליח לקחת את הקבוצה שלו למשחק שישי בגמר ה-NBA ללא שני כוכבים ושחקן חמישייה נוסף, אנדרסון ורז'או. אבל ברור שהדינמיקה בין בלאט ללברון לא אידיאלית, וברור שג'יימס מחזיק בכל הקלפים. הוא צריך להיות זהיר ולוודא שאנשים לא יחשבו שהוא יקבל את ההחלטה להוציא את בלאט מהעיר. כשחילופי מאמנים עומדים על הפרק, אני תמיד שואל מה האלטרנטיבה. יש את טום ת'יבודו, ג'ף ואן גנדי וכמובן מארק ג'קסון. אבל אלא אם דן גילברט יהיה מסוגל למנות את מייק ששבסקי או ג'ון קליפארי, קשה לראות תרחיש שמינוי של מאמן אחר לא ייראה מסריח. תחושת הבטן שלי: בלאט יישאר, אבל אם לברון לא יהיה מרוצה בעונה הבאה, הוא יוחלף בהתראה קצרה על ידי טיירון לו".

זאק הארפר סיפק את הפרספקטיבה שלו, וצידד בהישארות של בלאט: "במובן מסוים אני באמת מאמין שבלאט הוא האיש הנכון עבור קליבלנד. אני חושב שהוא לא ניהל כמו שצריך הרבה מאוד דברים בעונתו הראשונה ב-NBA. ההתקפה הייתה טובה אבל לא עוצבה בהתאם לנשקים של הכוכבים שעמדו לרשותו. היו לבלאט שניים משחקני הפיק אנד רול הטובים בליגה, ואולי את שחקן הפיק אנד פופ הטוב בליגה, ובכל זאת הוא לא הצליח להביא את זה לידי ביטוי. אני חושב שבלאט מתאים לקבוצה, לפחות כרגע, בגלל שנראה שהוא נינוח עם התקשורת. נראה שהביטחון שלו בלתי ניתן לערעור ובנוסף יש צוות די טוב שמקיף אותו. אפילו אם השמועות על מעמדו צצות מפעם לפעם, אפשר להיות בטוחים שבלאט יכול לספוג את זה בשקט. אבל הוא חייב למצוא דרכים כדי למקסם את הנשקים שלו מבלי לזנוח את ההגנה שהשתפרה כל כך בפלייאוף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מאמן גולדן סטייט ווריורס מארק ג'קסון. Chris Carlson, AP
מועמד ראוי? מארק ג'קסון/AP, Chris Carlson

אנאנת' פנדיאן כתב: "בעונתו הראשונה בקליבלנד, בפעם הראשונה ב-NBA, דיוויד בלאט ניצח 53 משחקים בעונה הרגילה והפסיד רק פעמיים במזרח. הוא עשה את כשבמשך כל הזמן מסתובבות שמועות לגביו ולגבי לברון ג'יימס. ברור שלברון הוא האחראי העיקרי להצלחה של הקאבס, אבל גם לבלאט יש חלק בזה. הוא צריך לקבל עוד הזדמנות, בעיקר כדי להראות שהוא למד מהשגיאות שלו ולהוכיח שהוא מסוגל לשפר את היחסים עם לברון ג'יימס. אסור לשכוח שג'יימס התעמת גם עם אריק ספולסטרה, ואחרי שנתיים יחד, הם שידרו על אותו גל. אין שום סיבה שזה לא יקרה גם עם דיוויד בלאט בקליבלנד".

שלושת הפרשנים התייחסו גם לסיכויים של הקאבס לזכות באליפות בעונה הבאה, ולעובדה שסוכנויות ההימורים בארצות הברית הציבו אותה כפייבוריטית לזכות בטבעת. הארפר כתב: "אפשר לומר בביטחון שאם לאב ואירווינג היו בריאים, הקאבס היו מושכים את גולדן סטיט למשחק שביעי בגמר, ואולי אפילו היו זוכים בתואר. אבל האם זה מספיק כדי לומר שהם פייבוריטים בעונה הבאה? עוד מוקדם מדי לומר. הרבה מאוד דברים יכולים להשתנות בראש של וגאס בחודשים הקרובים". ברגר הוסיף: "הייתי אומר שגולדן סטייט עדיין הפייבוריטית, אבל קליבלנד יכולה להיות קבוצה מפחידה כשהיא בשיאה".

דייויד בלאט טיירון לו מאמני קליבלנד. AP
היורש הטבעי. טיירון לו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully