וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הליגה הגרמנית יכולה לעזור לאדם אריאל לשחק יותר ולהתחשל"

22.6.2015 / 17:23

גורם בסביבתו של הגארד שיעבור לברמרהבן סיפר: "הוא ישחק כמחליף ראשון, זו ליגה קשוחה וזו הזדמנות מצוינת להתפתח". הפועל ירושלים מגבירה את המאמצים להצטרף ליורוליג

קובי אליהו

הפועל ירושלים, שהצהירה לא אחת על רצונותיה להשתתף ביורוליג בעונה הבאה, מגבירה מאמצים להיכנס למפעל, כך סיפר היום (שני) גורם ביורוליג. אותו גורם הסביר כי ירושלים צריכה להציג תחרותיות והמשכיות כדי להתקבל, וגילה כי החלטה סופית בעניין טרם התקבלה. על רקע הדברים הללו, חלום האליפות של האדומים הפך משמעותי עוד יותר, והפסד להפועל אילת בסדרת הגמר שתתחיל הערב עלולה להיות כואבת במיוחד.

כפי שפורסם בוואלה ספורט, אדם אריאל יעבור בסיום העונה לקבוצת ברמרהבן הגרמנית, אותה מאמן מולי קצורין. הסיכום בין הצדדים הוא לעונה והמהלך התאפשר בזכות העובדה שבחוזהו של הגארד בן ה-21 ישנו סעיף אשר המאפשר לו לעבור לקבוצה בחו"ל. גורם בסביבתו של השחקן הסביר היום את המהלך: "לאדם יש דרכון גרמני, הוא רוצה לשחק יותר ולהתחשל ומרגיש שהליגה הגרמנית והקבוצה של קצורין יכולה לעזור לו בכך. זו ליגה קשוחה והוא ישמש כמחליף ראשון לשחקן בעמדה שלו, כך שהוא סבור שמדובר בהזדמנות מצוינות עבורו להתפתח". אריאל העמיד העונה ממוצעים של 3.4 נקודות ו-1.6 ריבאונדים ב-12.6 דקות משחק.

בצל עזיבתו של אריאל, מי שצפוי לשוב לירושלים בגלל חוק הצעירים הוא רפי מנקו, שהושאל העונה לגלבוע/גליל.

דני פרנקו רוצה לראות אגרסיביות בגמר

יותם הלפרין: "שתי הקבוצות בכושר הכי טוב הגיעו לגמר"

יטביע את ירושלים? הכל על הפריחה של אדריאן יוטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully