וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותם הלפרין: "שתי הקבוצות בכושר הכי טוב הגיעו לגמר"

19.6.2015 / 13:40

נציגי הפועל ירושלים והפועל אילת דיברו לקראת פתיחת הגמר ביום שני. קאליף וויאט, שון דאוסן, דווין סמית', ליאור אליהו ואייק אופייבו בחמישיית העונה, דאוסן גרף גם את תואר השחקן הצעיר של העונה

צילום מסך

הפועל אילת והפועל ירושלים כבר החלו לצלול להכנות לקראת המשחק הראשון בגמר ליגת העל, שייערך ביום שני בעיר הדרומית. בתווך, חיכה להם טקס הגאלה המסורתי של סיום העונה, שנערך היום (שישי) במלון הילטון בתל אביב. במהלך הטקס יחולקו פרסי מצטייני העונה וייחשפו טבעות האליפות על ידי הקפטנים של שתי הקבוצות. כמו כן, ידברו נציגי שתי הקבוצות על הגמר המתקרב ובא.

לאחר שהחלה מכירת הכרטיסים באתר של הפועל ירושלים, הוא קרס בשל הביקוש הרב. מנגד, אוהדי אילת הגיעו להפגין כנגד המחירים הגבוהים שנדרשו לשלם על כרטיסים למשחק. מנהלת הליגה הסבירה את המחירים בכך שעלות האבטחה למשחק באולם באילת עומדת על 60 אלף שקלים. במשטרה הודיעו כי כל אוהד של ירושלים שייתפס ביציע של אילת, גם אם רכש לשם כרטיס, יורחק מהמגרש.

מאמן הפועל אילת אריק שיבק עם מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. קובי אליהו
לא מוטרד מהמנוחה הארוכה. פרנקו עם שיבק/קובי אליהו

אפיק ניסים פתח את מסיבת העיתונאים לקראת הגמר ואמר: "אנחנו יודעים שזה לא יהיה קל, אבל הראש כבר בירושלים".

עמית שמחון על השיפור ביכולתו: "יש לנו המון שחקנים טובים בקבוצה, בכל ערב נתון כל אחד יכול לבלוט. אני שמח שמול מכבי תל אביב הייתה לי סדרה טובה. נכנסתי למומנטום טוב ואני שמח שזה קרה לקראת סוף העונה".

יותם הלפרין: "אריק מכיר אותי כמה חודשים. אני חושב שמה שהיה פחות משנה ומה שיהיה יותר חשוב. אנחנו שתי הקבוצות בכושר הכי טוב כיום. אנחנו מגיעים לשני משחקים מול קבוצה סופר מנוסה וסופר איכותית. צריך לחשוב משחק אחרי משחק".

טוני גפני: "היה לנו הרבה מאוד זמן יחסית כדי להתכונן. לא הופתעתי מכך שאילת הדיחה את מכבי תל אביב, החל מהמשחק השני הם היו טובים יותר בבירור".

אריק שיבק: "הסדרות עזרו לנו. נכנסנו לכושר משחק הרבה יותר טוב. בגדול ההמתנות יכולות לעבוד לשני כיוונים טובים. מצד אחד אפשר לטפל בפצועים ולנוח, ומצד שני אתה יכול לאבד חדות כי אתה לא משחק. בכל מקרה, בשלב הזה לא מדברים על עייפות. לנו העומס עזר. הפכנו להיות חדים ומוכנים יותר".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
קפטן הפועל אילת אפיק ניסים עם קפטן הפועל ירושלים יותם הלפרין. קובי אליהו
ממתינים לאתגר. הלפרין וניסים/קובי אליהו

דני פרנקו: "הרבה שחקנים מתכננים כבר מתי הם חוזרים הביתה, אבל מצאנו שילוב טוב בין מנוחה לבין שמירה על כושר. אני לא משלה את עצמי ואני בטוח שלמיני פגרה הזאת תהיה השפעה ברבע הראשון של המשחק, אבל נצטרך לנהל את המשחק בחכמה כדי שזה לא יורגש יותר מדי".

פרנקו על מכבי תל אביב: "כולנו גדלנו באותה מדינה אז מה שעבר לי בראש עבר גם לכם בראש. ב-11 יום שהגיעו לנו בעיקר היינו עסוקים בעצמנו. לא ידענו את זהות היריבה והיה חשוב לנו להגיע ליום שני הקרוב במצב טוב. כל יתר העניינים נדחקו הצידה".

פרנקו הוסיף: "במשחקים כאלה אין אנדרדוג או פייבוריט. ראינו את זה גם כשהאליפות הוכרעה במשחק אחד, וקבוצות לקחו אליפות ממכבי תל אביב. אתה לא יכול לתכנן מעבר למה שעומד מולך כרגע. כרגע חושבים על המשחק הראשון".

אפיק ניסים: "לקחת אליפות עבור כל ילד בישראל זה חלום. עבורי זה אולי יהיה ההישג הכי גדול בקריירה".

קובי אליהו

בהמשך הטקס הוענקו שלל פרסי מצטייני העונה למעט פרס השחקן המצטיין ומאמן העונה, שיוענקו לאחר משחקי הגמר. את פרס השחקן הצעיר של העונה גרף שון דאוסן. רענן כץ, שהעניק מלגה בסך 1,000 דולר לשחקן הישראלי המצטיין של השבוע, העניק את הפרס. דאוסן זכה מכץ למלגת לימודים בסך 2,000 דולר. דאוסן אמר לאחר הבחירה: "תודה רבה למי שסמך עליי. אני מקדיש את לחברים, למשפחה ולקבוצה".

בתואר השחקן הישראלי של העונה זכה ליאור אליהו, שאמר: "תודה למי שבחר בי. תודה לרענן כץ על המענק היפה. הייתה עונה ארוכה, זה המקום להודות לצוות האימון וההנהלה. אנחנו מקווים לסיים את העונה הזאת כמו שצריך בישורת האחרונה".

סדרת פלייאוף ליגת העל כדורסל הפועל ירושלים נגד מכבי ראשון לציון שון דאוסן. קובי אליהו
לא יצא בידיים ריקות. דאוסן/קובי אליהו

רוברט רות'בארט מעירוני נהריה זכה בפרס השחקן המשתפר של העונה. בפרס השחקן השישי של העונה זכה טוני גפני מהפועל ירושלים, שאמר: "החברים לקבוצה הפכו לאחים שלי העונה. אני מרגיש כבוד גדול להיות כאן".

בריאן רנדל קיבל את פרס שחקן ההגנה של העונה. לפרס השחקן המצטיין בפלייאוף נבחר אפיק ניסים. לחמישיית העונה נבחרו קאליף וויאט (הפועל אילת), שון דאוסן (מכבי ראשון לציון), דווין סמית' (מכבי תל אביב), ליאור אליהו (הפועל ירושלים) ואייק אופייבו (מכבי חיפה).

חמישיית העונה בליגת העל ליאור אליהו, דווין סמית', שון דאוסן, קאליף וויאט. קובי אליהו
חמישיית העונה, ללא אופייבו שלא נמצא בישראל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully