וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: יחזקאל סקוורר צפוי לעבור לנס ציונה

22.6.2015 / 9:47

הרכז (26, 1.80) קיבל הודעה מהאדומים כי הם מעוניינים לשחררו, והקבוצה של נדב זילברשטיין עושה מאמצים על מנת לצרפו. דגן יבזורי סומן כמטרה העיקרית לחיזוק לקבוצה של קטש

השינויים בהפועל תל אביב ממשיכים לצבור תאוצה. אחרי שמינו אמש (ראשון) את שרון אברהמי לעוזר המאמן של עודד קטש, הודיע האדומים ליחזקאל סקוורר שהם מעוניינים לשחרר אותו והרכז נמצא במגעים מתקדמים לחתימה בעירוני נס ציונה. בהפועל רצו מאוד להמשיך עם סקוורר, אך בשל מגבלות התקציב והרצון לשנות קונספציה לעומת העונה שעברה, הוחלט כי הרכז שגדל במכבי תל אביב ישלם את המחיר.

שרון אברהמי מונה לעוזר מאמן הפועל תל אביב

שחקן הפועל תל אביב יחזקאל סקוורר מול שחקן הפועל ירושלים בר טימור. קובי אליהו
ישלם את המחיר. יחזקאל סקוורר/קובי אליהו

סקוורר (26, 1.80) החל את צעדיו הראשונים בליגת העל בעונת 2007/08 במדי גבעת שמואל. בהמשך עבר סקוורר למ.כ הבקעה במדיה שיחק גם בליגת העל וגם בליגה הלאומית. לאחר חמש שנים בבקעה הדרים סקוורר ועבר לשחק בהפועל אילת תחת עודד קטש. באותה עונה רשם סקוורר 4 נקודות, 1.4 ריבאונדים ו-1.7 אסיסטים בממוצע למשחק במסגרת הליגה הסדירה ו-6.9 נקודות ו-2 אסיסטים בפלייאוף. לאחר עונה זו חזר סקוורר למרכז וחתם בהפועל חולון ובעונה שעברה רשם 5.2 נקודות ו-2.5 אסיסטים למשחק ב-18.3 דקות בממוצע.

בהפועל תל אביב סימנו את דגן יבזורי כשחקן הישראלי הבכיר שברצונם לצרף לסגל על מנת להתחזק לקראת העונה הבאה. יבזורי מבוקש גם על ידי מכבי תל אביב והפועל ירושלים, והאדומים מתל אביב מקווים למשוך אותו על ידי הקשר המצוין שלו עם עודד קטש. רביב לימונד צפוי לחתום על חוזה חדש בקרוב, כשיהונתן שולדבראנד, ווילי וורקמן ותמיר בלאט מחזיקים בחוזה וימשיכו. גולן גוט, שגם כן מחזיק בחוזה, עשוי לעזוב כמו סקוורר. מתן נאור יחתום על חוזה לעונה נוספת בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully